monja Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #1841 Skrevet 12. juni 2004 Idag har kvalmen kommet tilbake. Har og og :grønn-i-trynet-smiley: Tror jeg skal legge meg nedpå litt. Men det blir neppe noe soving, for de holder jo på å bygge rett utenfor vinduet på soverommet :-? Uansett får jeg hvilt meg litt. Babyen er mistenkelig rolig idag også, men jeg regner med at stakkaren er utslitt av å være med mamma'n på do å hele dagen. Lurer på hvordan det kjennes ut der inne når tarmer og mage vrenger seg :klø: Er ikke godt å være på utsiden, så det er neppe bedre på innsiden.......
Gjest Monster Skrevet 12. juni 2004 #1842 Skrevet 12. juni 2004 Heisann Jeg og min kjære kommer nordover til sommeren så da må vi møtes :)
monja Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #1843 Skrevet 12. juni 2004 Jammen meg på tide at du ser hjemover også, Monster. Si ifra så skal vi nok klare å møtes. Har akkurat lagt innpå en stabel med vannmelon. Ble fryktelig frista da jeg var i dagboka til Middis *godt ja*
monja Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #1845 Skrevet 12. juni 2004 Neida, har ikke lagt meg nedpå enda - typisk, men jeg klarer liksom ikke å rive meg løs jeg
Væren Skrevet 12. juni 2004 #1846 Skrevet 12. juni 2004 Er bare innom med en liten "GOD HELG" klem til deg, monja!
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2004 #1847 Skrevet 12. juni 2004 monja, da...legge deg nå! Uff, ille å høre at kvalmen ikke har sluppet taket enda - håper du føler deg bedre utover dagen og kvelden! I dag har jeg hatt en sånn deilig lørdag uten stess og mas - bare kos! Skal sette meg ut i sola ei lita stund til, før regnet kommer...har begynt å skye til nå... Ha det fint da, vennen! K
Midnattsol Skrevet 12. juni 2004 #1848 Skrevet 12. juni 2004 monja da..legg deg nedpå!! :-) Må si mannen din står på. Han får ting gjort ja. Sender du han hit en tur etterpå eller? God lørdag, vennen. :kysse:
monja Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #1849 Skrevet 12. juni 2004 Væren!!!! Hyggelig at du stikker innom. Kverula!!!!! Kvalmen ble bedre utover dagen og jeg håper den hodler seg borte. Har vært på grillfest/bursdag hos ei venninne nå og det gikk kjempebra. Kanskje det ender med halsbrann, men jeg har prøvd å holde meg unna den verst krydra maten da. Rulla inn kyllingfileter i bacon og salta/pepra litt. Holder for meg det - ikke så veldig mye krydder her i gården nei :-? Men med både hvitløksbaguetter og hvitløksdressing på salaten får nok babyen i seg nok smak via fostervannet likvel :-) Middis!!!! Jeg la meg nedpå til slutt. Måtte bare slå av PC'en helt først. Er ikke så enkelt når jeg er blitt avhengig av dere jenter Er stolt av mannen idag for han har vært driftig. Hm, får sende han i oppkrav til deg når han er ferdig her Akkurat nå kjører gubben en feststemt gjeng - iallefall noen av dem - på bryggefest. Jeg dro hjem før det jeg, for jeg orker ikke å betale 200 kroner for å komme inn og så blir jeg kanskje der i en halvtime eller noe. Synes det blir for dyrt. De andre får drikke litt for meg også Har ikke noen TV for øyeblikket heller :-x Parabolen hang såklart på den veggen det bygges på så nå ligger den på bakken. Sier seg selv at det ikke blir mye signaler av sånt. Nuvel, jeg føler ikke at det er så nødvendig med TV heller før fotball EM er ferdig Det er jo bare fotball uansett nå. Iallefall på TV2 Trøsta er at det blir mer tid her
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2004 #1850 Skrevet 12. juni 2004 Godt vi er flere om avhengigheten da, monja - da kan vi jo holde hverandre med selskap! K
monja Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #1852 Skrevet 13. juni 2004 Idag sov vi til klokka 8 - men vi lå og prata til nesten halv 10. Irriterende at jeg ikke er trøtt på morgenen for jeg vil jo så gjerne sove litt :-x Kan ikke akkurat skryte på meg at jeg sover lenge nei. I morges var junior ekstremt livlig også. Det turna og sparka og snurra i magen på meg hele tiden. Da la monjamannen seg helt inntil magen og prata med h*n. Da ble det liv da. Hele magen min flytta seg mot munnen til monjamannen og det sparka vilt. Til slutt sang han "So ro lille mann" til bebisen - som ble rolig umiddelbart. Mannen synger denne sangen hver kveld når den lille er urolig og det skal blir gøy å høre om h*n kjenner igjen den etter fødselen. Synes det er flott at den vordene pappa'n får kontakt med sin ufødte på dette viset. Akkurat nå holder mannen på å snekre på plater på utsiden av tilbygget. Fikk opp alt av råbyg i går og det er herlig å se at det formes til noe. Nå er det ikke bare lenger et hull av gjørme, sand og jord :-) Skal på bilutstilling senere idag. Skulle egentlig på ridestevne også, men jeg orker ikke likevel.
Jinx Skrevet 13. juni 2004 #1853 Skrevet 13. juni 2004 Herlighet som du farter jente.. Syns du er på farten hver dag jeg.. Gleder meg masse til å treffe deg/dere.. Håper det ikke blir lenge til.. Bare komme meg i hus først kanskje Det ser ut til at det blir Namskogan tur på meg i sommer.. Men det ligger vel et stykke fra Namsos gjør det ikke ?? Innholdsrik garderoben til nusket deres For ikke å snakke om alt dere har kjøpt av utstyr :o Tenker mye på deg vennen
monja Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #1854 Skrevet 14. juni 2004 Namsskogan er ikke langt fra der jeg bor nei, Jinx. Dessuten bor mormor og morfar der så jeg kan slå to fluer i en smekk Si ifra om du skal dit - vil det jeg også Kanskje ta med nevøen på 19 mnd da?!? Idag har vi vært og kjøpt gulv. Ble laminat gulv over hele linja. Kirsebær, likt det vi har på stue og kjøkken. Har dessuten bestemt meg for lys farge på veggene, og creme gardiner. Har bare ikke funnet den rette fargen enda - noen ideer kanskje? Ellers i huset har vi Lys Toscana, Never og Bast, så det blir fortsatt litt på den linja. Tar imot alle gode forslag med takk. Foreløpig har vi bestemt oss for å male både vårt og babyens rom i samme lyse farge, så får vi heller forandre litt etterhvert. Holder akkurat på å bestille meg lette og lyse gardiner til stuen fra Ellos. Men så får jeg ikke logga på hjemmesiden deres :-x Det er tilbud på 2xløkkelengder inkludert stang og endeknotter til 99 kroner per sett. Det går an da - bare jeg kommer meg inn :evil: Mannen begynte på 50% aktiv sykmelding igjen idag. Tror han synes det er OK. Jeg synes det er veldig OK, for jeg sover så dårlig om natta at det er en fryd å få sove på dagtid Det er ikke noe videre utevær idag. Kuling og så regner det vannrett igjen Håper kompisen til gubben kommer snart så de får på tak på tilbygget. Bare det som står igjen nå. De fikk opp takstolene for noen dager siden, men i natt var jeg seriøst redd det skulle blåse overende :o Satser på at det blir bedre etterhvert nå. Mamma og pappa er i Oslo idag. Skal på Paul McCartney konsert. Voldsomt som de farter rundt, men det er nok gøy for dem det. Lenge til de skal noe sted igjen.
Bettie Skrevet 14. juni 2004 #1855 Skrevet 14. juni 2004 Du verden - her går det unna i bygginga. Det er jo spennende å se det forme seg og bli til noe. Ha en god uke.
monja Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #1856 Skrevet 14. juni 2004 Ble ikke noen bestilling fra Ellos..... :evil: Får ringe dem tror jeg. Og så jeg som hater å sitte i telefonen :cry: Været har ikke endra seg heller. Fortsatt ordentlig høst her. Lykken er at det ikke er så fryktelig varmt, men litt oppholds skal man ikke klage på. Får bare fortsette å håpe at det ikke vedvarer for lenge da..... :-?
Jinx Skrevet 14. juni 2004 #1857 Skrevet 14. juni 2004 Lover å si fra når jeg kjører i din retning Roper på sol og sommer...
monja Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1858 Skrevet 15. juni 2004 God morgen!!! Idag kan jeg med rette si god også, for det er første natta på lenge jeg har sovet godt. Var ikke så vondt i symfysen i natt, ikke hatt halsbrann, måtte ikke på do og våkna ikke med hodepine......O'himmel så deilig :-D *la det vare noen netter* Gubben er på jobb, og jeg sitter med frokosten jeg er blitt avhengig av - grove rundstykker med leverpostei og agurk og ost og paprika :sikle:Og KG da, som er bedre enn morgenavisa (for den leste jeg på senga - snille mannen min som henta den før han dro ) Skal prøve å logge inn på Ellos sine sider igjen :-x Idag skinner faktisk sola gjennom mørke skyer. Forhåpentligvis blir det mer sol enn regn da. Men det blåser enda kraftig JEJ!!!! Fikk til å bestille. Nå kan jeg vente på pakke i posten. 10 gardinlengder og 5 metallstenger med tilbehør. Pris? 429 kroner inklusiv frakt og omkostninger. Ikke verst Nå har hunden vært på kennel siden torsdag. Skulle egentlig hente han på søndag, men da vi ringte og lurte på hvor mye de skulle ha fikk vi beskjed om at de ville ha han der til i dag - uten at vi betalte noe mer :o . Det er på denne kennelen det holdes kurs, og han som eier den har hatt vår lille pelsdott i privat regi noen dager nå. Idag er det siste kursdag og mannen får han med seg hjem etter det. Skal bli godt, for det er kjedelig utan de små firbente her. Og når han omsider er hjemme er det rett i dusjen, for på lørdag er det utstilling, og som vanlig røyter han dotter nå. Så det blir først en vask og så iherdig børsting resten av denne uke. Synesd et er masse pes med utstillinger, men det er nå litt spennende og da. Fikk papirer i posten i går. Skal i ringen klokka 13.00, så vi trenger ikke være der så veldig tidlig. Det tar et par timer å kjøre også. I fjor stilte vi klokka 09.00 så jeg er veldig fornøyd med tiden nå. Spennende!!!!
monja Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1859 Skrevet 15. juni 2004 Dagens gjøremål: - hente vinduer til huset - vaske sengetøy + litt annet tøy - støvsuge - tørke litt støv arbeidslyst, treng inn i mit bryst........
havsulen Skrevet 15. juni 2004 #1860 Skrevet 15. juni 2004 Jeg er så imponert over utstyrlista deres, og alt dere har skaffet allerede. Det er en velutstyrt magebeboer du har, må jeg si! Håper du er inne i en trend med god søvn, nå! Deilig å våkne uthvilt! Kos deg videre med forberedelsene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå