Gå til innhold

Monjas lille røde


monja

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hva skal jeg si? Jeg lever :D

Men jeg er elendig på å oppdatere. Eldste er blitt 5 år, minste ble 18 mnd i går. Herlighet som tiden flyr.

Her har det jo blitt helt forandret siden sist jeg var her inne. Følger jo ikke med i det hele tatt jeg. Men jeg ble positivt overrasket. Nå er det bare å prøve og bli kjent igjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Så hyggelig å høre fra deg, selv om jeg er heldig å får følge deg på facebook :)

Ja her er det store forandringer, vet ikke helt om jeg liker det, helt enda iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...
  • 1 år senere...

[Hm....merkelig sammentreff. Jeg Googler Doxylin og Marevan, fordi jeg må gå på Marevan til jeg får en hjerteablasjon som stopper hjerteflimmeren jeg har. Samtidig måtte jeg ha Doxylin fordi jeg har en liten betennelse i et øye. Så dumper jeg borti denne siden der akkurat denne konstellasjonen er nevnt :-). Det var godt. Jeg gjør som det står her; tar Marevan om kvelden og Doxylin om morgenen. Det som er helt sprøtt er at jeg samtidig fikk et eller annet i spiserøret, sannsynligvis en infeksjon. Nå er også den på retur....

]

Nå har gubben vært hjemme siden torsdagskvelden, og jeg koser meg masse. Det er så ubeskrivelig deilig å ha han hjemme igjen. Nå skal han forhåpentligvis være hjemme også. Skal ta skikkelig godt vare på han.

Torsdag: Han kom hjem i 19 tiden, og da dro vi rett hjem til oss og slappet helt av.

Fredag: Var hjemme fra jobben fordi jeg følte meg i dårlig form. Måtte på apotek og ta ut resept til mannen - Marevan (antikoagulerende tabletter) og Seretide Discus (astmainhaleringmedisin). Alt kom på blå resept og egenandel på 400 kroner. Hadla litt mat for det var det jammen tomt for gitt :sjokk: . Dro hjem og la ned gubben på sofa'n. Han blir fort sliten stakkars. Lagde Tandoori Chicken mens han sov. Skikkelig kos det. Med levende lys og greier..... :wink:

Lørdag: Jeg var på jobb fra 07 - 14. Gubben sov hos mamma'n sin etter at han reiste med meg til byen på morgenen. Var innom svigerfar en tur før vi dro hjem. Lagde stekt kylling med ris og broccoli mens snuppen dormet på sofa'n.

Søndag: Jobbet fra 07 - 14 og gubben ble med til byen idag og. Han sov litt hos mamma'n sin før han dro på besøk til en kompis. Da jeg var ferdig på jobben spiste ve middag på sykehuskantina. Biffgryte av svin.....slurp :D Har vært på besøk hos et vennepar i kveld og nå skal vi snart finne senga.

I morgen er det atter hverdag og mannen skal på ny runde med blodprøver og justering av medisiner :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...