Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo ikke det dummeste å være forberedt, Limbo :ler: Selv har jeg ikke tenkt så mye på akkurat smertelindring enda, men jeg må begynne å tenke snart. Skal levere inn et skjema til fødeavdelingen med ønsker for fødselen....Hva skriver jeg der? Hvordan skal jeg som aldri har født før ane hva jeg ønsker meg??? :klø: Ikke vet jeg hva de tilbyr heller :roll:

Enig med du, Jennifer! 160 og 170 cm er stor forskjell. Kanskje ikke verdens smarteste formel, men den funka for mannen min. Han bomma med bare 1 cm. Kanskje det er bare oss det er noe merkelig med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Skrev aldri ønskeliste - sa bare ifra at ha alt klart i tilfelle :ler: Men jeg klarte meg med badekaret og lystgassen -kom lang vei med det :hoho: verdens deiligste rus :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

You bet ya :) Gjelder å ha alle midler tilgjengelige :ler:

Skrevet

Har vært på shopping idag og jeg. Billig billig, nesten gratis :ler: Dro på KID og der fant vi liftegardiner i beige - nedsatt 70% :o Kosta opprinnelig 159 for en (90x160 cm) så vi kjøpte to pluss en pakke med tre gaskluter (jada jada....vi har 60 fra før.... :wink: ) og betalte totalt 106 kroner...... Me like :klappe:

Så gikk vi til den lokale bakeren - som feirer 25 års jubileum tre dager til ende. Kjøpte 2 valgfri brød, og fikk med en skjærefjøl i tre (med sånn rist som gjør at smulene faller i "skuffen" under) og brødkniv på kjøpet. 50 kroner for alt. Liker når butikker og sånt har "bursdag" jeg :-)

Bra jeg har noe å gjøre da, for jeg har sovet udugelig dårlig i natt. Junior har tatt igjen for siesta dagen sin og holdt det gående fra halv 12 til halv 4 i natt :cry: Og mannen klarte heller ikke å komme seg hjem før klokka var over halv 2. Da var jeg både sint og redd for at det hadde skjedd noe så stakkars junior har nok vært full av adrenalin i natt. Jeg ble iallefall enig med meg selv om at så lenge gubben ikke klarer å si ifra om at han kommer senere - er tross alt bare en telefon unna - kan han pent holde seg hjemme. Sa det til han og jeg for sikkerhetsskyld :evil: Jeg kunne jo ikke vite at de ble forsiknet på grunn av vind?!?! For alt jeg vet kunne han jo ha druknet :-x :cry: Tror han forsto alvoret i det også for han var ganske spak i morges.

Men hva var jeg når klokka ringte 07.00? Jeg var trøtt som en dupp, men siden den ene bilen sto igjen i byen måtte jeg kjøre han på jobben. Han var snill da. Begynte ikke før halv 10 og slutta 11 :-D Da fikk jeg shoppe :wink:

Så nå stråler jeg som en sol til tross for mange :Gjesp:

Skrevet

Blir helt forvirra av dette jeg, men tror nok jeg skal ta en tur på trygdekontoret og få en time til slik at noen kan hjelpe meg med å fylle ut søknaden. Byråkrati altså :roll:

Bare ha i bakhodet at ikke alle på trygdekontoret

er like behjelpelige alltid..

Ofte må en vite hvilke rettigheter og hva en skal

ha selv..

For det er ikke alle som forteller deg det :evil:

Lovehearts skal vist funke bra på halsbrann!!!

God helg :kline:

Var på KID her i dag og så,

og der hadde de ikke igjen noen av de salgsvarene

jeg skulle ha.. Må nok til Trondheim ja .. :(

Skrevet

Hei Monja!!

Skjønner godt at du ble redd og engstelig når mannen din ikke ga beskjed, har opplevd det selv og jeg ble også :evil:

Håper du får en god helg:) og at du får :sove: bedre i natt, det er fælt å ikke få sove.

Skrevet

Fikk du sett eller?

God helg! :klem:

Skrevet

God helg til deg også

Skrevet

Lasagne i ovnen :sikle:

Regner litt, men venter liksom på den helt store flommen. Skikkelig tordensvart himmel, men det ser dårlig ut :roll:

Skrevet

JEJ!!!! :hoppe:

Det tordner likevel.....sånn langt der ute et sted!

Skrevet

Det ble visst med den ene tordenskrallen :sur:

Skrevet

Hørte det igjen..... :hoppe: Synes det er så koselig med torden (gjerne på litt langt hold) og det hører med til sommeren. Når det bare regner blir det høstaktig synes jeg. Skal spise litt nå og heie fram med torden - selv om jeg kanskje må logge av PC'en en stund :wink:

Skrevet

:-x Ble ikke noen smell :-x Ikke regner det heller for den del. Blåser bare. Heldigvis går temperaturen ned litt til natten. Skal bli deilig å ikke bade i svette :-)

Og så leste jeg i VG at det er meldt en kanon sommer i juli, august og september :o Var ikke det jeg bestilte :-? Får legge meg i bløt jeg da - til vannet damper bort :Hehe:

Var innom mamma og pappa idag. Så kom mamma plutselig fram med en babyjakke hun holder på å strikke. Vil si, hun er snart ferdig med den. I offwhite med tynne lodrette striper i en nydelig grønnfarge :hjerte: Hun har laget den litt større sånn at vi kan bruke den til våren. Og så skal hun strikke en genser eller to og et vognteppe. Det vil si: hun setter bort vognteppet til ei venninne, men betaler for garnet. Tror jammen mamma gleder seg til å bli mormor jeg :-) Kom uventet og jeg ble jo helt rørt over omtanken jeg. Spurte henne også om hvordan hennes fødsler hadde vært. Hun sa at jeg kom 5 dager før tiden og lillebror kom 7 dager før tiden. Begge gangene var det hele overstått på noen få timer uten noen form for bedøvelse eller komplikasjoner. Akkurat nå håper jeg fødselsforløpet er arvelig :ler: Og at jeg har arva det ikke minst.......Hørtes jo veldig greit ut da.

Skrevet

Der åpna alle himmelens sluser seg og det øser ned..... :o Tipper blomster og trær er glade for det.

Fikk linser fra LensWay idag. Topp service, ikke mange dager siden jeg bestilte, og ikke minst gullende pris. Ca 1/3 av det jeg betaler her. Nå har jeg endelig dagslinser igjen så det er bare å kaste de til kvelden og ta nye i morgen. Har bestemt meg for å fortsette med dem - og bestille hver mnd til 419 kroner for 90 linser. Aldri mer linsevæske eller styr med linser jeg nesten ikke ser gjennom - og som gir meg hodepine. Deilig :klappe:

Skrevet

Det er fryktelig rolig her. Nesten kjedelig..... :Gjesp:

Vi har fortsatt ikke TV (parabolen er nede) selv om mannen desperat prøvde å få den inn idag. Han skamferte til og med noen trær, men det nytta ikke likevel. Må nok ha proffer til å stille den inn igjen virker det som, så det blir iallefall ikke før over helga. Nå sitter han og glaner på DVD han fikk fra meg til jul - Ringenes Herre To Tårn - igjen :o Tror aldri han blir lei av den jeg.

Selv tror jeg at jeg skal legge meg på senga med Se&Hør weekend. Lese litt sladder og slappe av. Skikkelig daff kvled dette.

Men først: Jakten på 5100 innlegg :wink:

Skrevet

:hoppe: 5100 innlegg :hoppe:

[0.42% av alle innlegg / 7.99 av innlegg pr. dag]
Skrevet

Tenkte å bestille smokker der jeg også..

For Imre bruker jo smokk..

Men du ?

Du får håpe du slipper dette smokke styret ;)

Skrevet
Jeg finner ikke linken til albumet ditt. Kan du maile det igjen når du får tid? Tipper jeg har vært for ivrig med sletteknappen i mailboksen jeg :cry:

Ligger den ikke i "venners album" når du logger deg inn hos fotoknudsen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...