Gjest Dallandra Darcy Skrevet 13. september 2007 #13081 Skrevet 13. september 2007 Innom en liten tur igjen Jeg gjenkjente faktisk min utreisesamtalejordmor fra Bærum sykehus i '04 på Jordmødrene Var nesten litt rart.
Fibonacci Skrevet 14. september 2007 #13082 Skrevet 14. september 2007 Heisann, hvordan går det med deg og Kladden(e)? Ha en fin helg vennen
monja Skrevet 15. september 2007 Forfatter #13084 Skrevet 15. september 2007 Innom som snarest. Jeg lever da....og det gjør det tydeligvis i magen og, for jeg er skikkelig uggen etter jobb. Energien på jobb er OK, men etter middag kommer kvalmen sigende.....og jeg blir trøtt og uvel. Helt tappet for energi. Men det er verdt det. "Alle" sier at nå er det jenta som kommer for da blir man jo dårligere. Selv har jeg min tvil. Vi har iallefall kommet fram til et jentenavn om det skulle være det som skjuler seg der inne......det er vel 98% sikkert iallefall. Vi skrev en liste hver her om dagen, og på topp på begge listene - som eneste match: Ingrid!
LaraCroft Skrevet 17. september 2007 #13086 Skrevet 17. september 2007 Spennende å lese om valg av navn, vi er der vi også, men er ikke så heldige som dere. Vi vet jo ikke kjønn enda, men kommer uansett ikke til enighet om navn. Vi har så forskjellig smak....Men vi skal bruke liste etterhvert vi også da. Tenkte bare å kjøpe flere navnebøker og se i. Har lånt en med 2000 navn, men jeg fant bare ett guttenavn og tre jentenavn, kresen jeg Men vi har fortsatt god tid da.... Håper du får en fin uke, og at kvalmen slipper taket etterhvert.
pondusa Skrevet 17. september 2007 #13087 Skrevet 17. september 2007 Nydelig navn, for det heter lillesøsteren min. Jeg har fått på følelsen at det bor en jente i min mage også. Og er det tilfellet, vet jeg ei lita prinsesse som blir ekstra glad. Selv om hun bedyrer at hun skal være like glad i h*n dersom det er en ny lillebror.
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 17. september 2007 #13088 Skrevet 17. september 2007 Innom for å informere om ny dagbok, tilgang til blogg, og mikk-line-dresser i den butikken du vet
Murmelmy Skrevet 18. september 2007 #13089 Skrevet 18. september 2007 Nydelig navn, for det heter lillesøsteren min. Jeg har fått på følelsen at det bor en jente i min mage også. Og er det tilfellet, vet jeg ei lita prinsesse som blir ekstra glad. Selv om hun bedyrer at hun skal være like glad i h*n dersom det er en ny lillebror. Jeg drømte her om dagen at jeg fikk ei jente som het Thea Kristine . Har aldri hatt en babydrøm før så dette var rart Ingrid er et veldig fint navn
Midnattsol Skrevet 18. september 2007 #13090 Skrevet 18. september 2007 Fint navn, men ikke overbegeistra for det da jeg tenker på ei bestemt ei. Navn er ikke så lett. Vi snakker om det vi også.
monja Skrevet 18. september 2007 Forfatter #13091 Skrevet 18. september 2007 Litt action i monja heimen den siste tiden. Var til legen igjen idag pga en del smerter i magen og lav hcg verdi på blodprøve. Fikk en ny UL, og det legen mente kunne være en MA viste seg å være et sterkt og fint foster (legen insisterte på å kalle det en baby og ikke et foster) på 1,5 cm. Det var tydelig med armer og bein og et sterkt fint hjerte. Men det var og en tom fostersekk. Usikkert om det har vært noen utvikling i den, eller om det har vært tom hele tiden. Uansett var den tom nå og det er bare en baby der inne. Og i morgen er jeg 9+0 allerede. Inne i min 10. uke
monja Skrevet 18. september 2007 Forfatter #13092 Skrevet 18. september 2007 Innom for å informere om ny dagbok, tilgang til blogg, og mikk-line-dresser i den butikken du vet Dagbok er besøkt
monja Skrevet 18. september 2007 Forfatter #13093 Skrevet 18. september 2007 Smurfen skal sove hos mamma og pappa idag. Mannen er på foreldremøte i barnehagen. Deilig med litt alenetid. Ser opptak av "Dirt" fra mandag nå. Så er det "Jakten på kjærligheten"
monja Skrevet 18. september 2007 Forfatter #13094 Skrevet 18. september 2007 Ser på "Jakten på kjærligheten". En av bøndene bor i nærområdet her så det blir jo veldig spennende å se hvordan det går etterhvert.
kort innpå Skrevet 18. september 2007 #13096 Skrevet 18. september 2007 Blir tvunget til,KJÆRRINGA har trøkkern. Legger kabal og tar en runde på KG istede.
monja Skrevet 18. september 2007 Forfatter #13097 Skrevet 18. september 2007 Blir tvunget til,KJÆRRINGA har trøkkern. Legger kabal og tar en runde på KG istede. Det er ikke greit når fjernisen kommer i gale hender Men KG er jo en grei erstatning eller?
Holly Hobbie Skrevet 18. september 2007 #13098 Skrevet 18. september 2007 Saa fint at alt staar bra til der inne, til tross for en tom fostersekk.
pondusa Skrevet 18. september 2007 #13099 Skrevet 18. september 2007 Så flott at UL viste sprekt foster. Mikk-line dressene, er de gode? Har aldri vært borti merket før, men de hadde fått inn her i byen, så jeg har kjøpt til Pondus. Ble en brun en.
monja Skrevet 18. september 2007 Forfatter #13100 Skrevet 18. september 2007 Mikk-line har veldig bra dresser. Han har aldri vært kald i dem så det er et godt kjøp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå