Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hurra for lille store Smurfen, som fyller sitt år.

:bursdag::danse:

Gratulerer med bursdagsgutt, monja. :klemmer:

Herlige bilder av en flott gutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gitaren var nok den gaven han satte mest pris på. Den drar han fram både sent og tidlig og klimprer på :ler:

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

:vinke: Så arti med barnebursdag. Ja, vi har en 3årsdag vi og om en knapp måned. Hmm... gitar??? Vil ikke den bli brukt som slagvåpen da når de er to? Eller trampoline? kan jeg spørre hva en sånn barnegitar koster?

Vet ikke om jeg har kommentert det, men jeg har iallfall lest det:

TO???? :dåne: :fnise: Så arti da om det viser seg å stemme. :)

Skrevet

Jeg betalte 149 kr for barnegitaren. Og han er redd for den, så jeg tror ikke den blir brukt til hverken det ene eller det andre :ler: Og om så er blir den lagt vekk. Men han fikk jo helt sammenbrudd i går bare noen så på den :ler:

Skrevet

En av barnehageassistentene i bhg er en ganske så profilert artist her i byen så det er nok han som har gitt smurfen interessen for gitar. Det er jo helt fantastisk, for han har med gitaren overalt. Sitter og synger med barna i samlingene, i sandkassen, ja, hvor som helst og de elsker det.

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

Åh, så herlig. Har en liten mistanke om hvem han barnehageass kan være forresten, - han har vel noe å slekte på vil jeg tro?

Og det var jo ikke så dyrt for en gitar... de ELSKER å leke med pappas gitar her i huset. Men skal en få må den andre få, - julegave kanskje? Fra lekebutikk eller musikkhandel?

Skrevet

Den er fra lekebutikk.

Det er nok bedre med en egen gitar enn å herje med pappa'n sin vil jeg tro.

Skrevet

Tre kvarter til barnebursdagen blåses igang. Jeg skal liksom sette sammen en sjokoladekake til et sjørøverskip, men akkurat nå er jeg litt i tvil om det kanskje ender med skipsforlis her.

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

Kan være like kult med forlis som med perfekt skip :Nikke:

Skrevet

Tusen takk for gratulasjon:-) Er heilt uvirkeleg enda men det blir vel meir realistisk etterkvart...:)

Og gratulerer så mykje med eldstemann- hipp hurra!

Skrevet

Hurra for bursdagsgutten!

Så artige bilder, fra start til nå! :hjerter_rundt:

Skrevet

Hipp hurra for smurfen som fyller år.

Håper barnebursdagen gikk fint, og at mor ikke er altfor sliten nå.

Nydelige bilder av lille-smurfen og store-smurfen. :hjerte:

Skrevet

Nå jobber jeg 100% igjen og det er slitsomt. Dagen i går var helt jævlig. Begynte klokka 6 og var ikke hjemme før klokka 17.30. Da var jeg død. Lå som et slakt på sofan hele kvelden, nesten ute av stand til å røre meg. Jeg fikk fryktelig vondt i bekkenet *angst* men i morges var det heldigvis gått over.

Idag gikk det lettere, så det var nok en knallhard start som gjorde det. Jeg fikk og skikkelige ligamentsmerter i går (auau) så det var nesten så jeg trodde det gikk galt der. Men det var nok bare litt voksing som pågikk.

Formen er opp og ned da. Jeg er sliiiiiiiiiten, dautrøtt for å si det mildt. Kjemper for å klare å holde meg våken på ettermiddagen/kvelden. Og kvalmen kommer snikende etter middag. Det er ikke mye deilig :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...