Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er i live. Jeg er i OK form fra morgenen av. Jeg er skutt på ettermiddagen. Jeg sliter med hormoner som herjer og jeg har bare lyst til å :grine:

Vet akkurat hva du mener. Når kl er passert ett på dagen, er jeg klar for senga jeg. Men det går jo ikke når jeg er på jobb. Sover alltid middagslur da, ellers kan ingen være i samme rom som meg :frustrert: :gråte: :slåss: :grine: :-D

sender deg en :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til kontroll på fredag. Har et lite håp om innvendig UL for å se an termin.... Akkurat nå opererer jeg med +/- 5 dager og i mine øyne er det mye. Men jeg sier ca 7+0 idag. Tiden går utrolig seint *sukk*

Skrevet

:klem:

Synes tida gikk mye fortere i 2. svangerskap jeg. Bortsett fra i starten, da jeg var så kvalm. Men etter at det gikk over raste tida unna!

Skrevet (endret)

TIPPELISTE!!!!

Hva blir det denne gangen da?

:babygutt: eller :babyjente: ?

:babyjente:

Tabby

Scorpina

:babygutt:

Endret av monja
Skrevet
Hah, jeg rakk det...

Fødedato kommer senere altså... :fnise:

Dato kommer senere.....vil ha en litt mer eksakt termin først....

Skrevet

Ja, jeg tipper på :babyjente: denne gangen :-D

Blir spennende å få høre en litt mer konsis termindato. Når tid var det du skulle på kontroll??

:klem:

Skrevet

Vi har fått så mye skryt av smurfen på foreldresamtalen i bhg *kry* Han er foran alle de andre på 3 årsgruppa både med telling, å kunne farger,kunne navn på dyr og matvarer og andre ting, kunne bokstaver og prating. Han er med og rydder uten å bli bedt om det, han er kosen og snill med alle - spesielt de på de mindre gruppene. Han går på do og har ikke uhell i barnehagen. Men han er ikke så flink til å kle av og på seg selv. Det orker han ikke. Så nå skal han belønnes med klistremerker i bhg, og etter 4 klistremerker skal han få være med på en ekstra tur i uka (sammen med 4 åringene). Ja, jeg er litt stolt idag.

Skrevet
Vi har fått så mye skryt av smurfen på foreldresamtalen i bhg *kry* Han er foran alle de andre på 3 årsgruppa både med telling, å kunne farger,kunne navn på dyr og matvarer og andre ting, kunne bokstaver og prating. Han er med og rydder uten å bli bedt om det, han er kosen og snill med alle - spesielt de på de mindre gruppene. Han går på do og har ikke uhell i barnehagen. Men han er ikke så flink til å kle av og på seg selv. Det orker han ikke. Så nå skal han belønnes med klistremerker i bhg, og etter 4 klistremerker skal han få være med på en ekstra tur i uka (sammen med 4 åringene). Ja, jeg er litt stolt idag.

Så bra!! Flink smurf.

Skrevet

Men så er han særs dramatisk om noe går han imot da :dåne:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...