Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannene?

monja, noe jeg ikke vet her?

En med hver, ellerno?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mannene??? *skeptisk*

:fnise:

Vi tar det veldig med ro begge to. Hun var jo så usikker så jeg er overbevist om at det bare er en der.

Tjihi!

Snek seg inn en trykkleif der ja!

Koorekturlesing er for pyser :fnise:

Skrevet
Innom å ønsker god helg.

Har du fått med deg forresten at du, murmelmy og jeg skal trippelføde den 25.april..... :ler:

Ja, jeg har hørt nyssen til det ja. Skal jo bli spennende :ler:

Skrevet
Mannene?

monja, noe jeg ikke vet her?

En med hver, ellerno?

Postmannen, Middis, postmannen :ler:

Blir ikke de alltid direkte mistenkt da?

Skrevet

:ler:

Hvordan står det til i dag? :kose:

Jeg synes Idol var litt gøy, litt flaut og litt... kjedelig. Noen av dem imponerte stort da! Hun med gitaren... husker ikke hva hun het.

Skrevet

For en møkkadag :tristbla:

Vi dro til byen for å handle siste rest, og på tur hjem ble jeg så innmari dårlig. Jeg orker ikke noe. Tenkte jeg skulle lage en kake men brekker meg bare ved tanken. Og så skal huset shines, men det finnes ikke energi. Ikke et lite overskudd engang :tristbla: Og mannen og smurfen krangler, smurfen er sur og mannen er stressa, og jeg ligger i senga helt utslått og bare gråter :tristbla: Føler meg som en god mor ja :riste:

Mest lyst til å avlyse hele bursdagen :tristbla:

Skrevet

Men mannen min er fantastisk da. Jeg får ikke sagt det nok. Han rydder og vasker og baker og står på. Og så er han innom med litt trøst innimellom. Gode, herlige mannen min :hjerte:

Skrevet

Håper dagen trossalt blir GOD!

:klappe: for fantastisk mann!

:hjerter_rundt:

Skrevet

Dagens gjester er dratt. Jeg er sliten og kvalm og jævlig. Vi har satt inn en pølsepizza med litt pølser, kjøttdeig og ost - enkelt og greit. Jeg klarer ikke kaker og stæsj, så jeg håper det blir bedre etter litt mat. Kjenner jeg er fryktelig sulten.

Dagen ble god. Smurfen fikk masse fint, og mest klær, egentlig. Og noen penger som er smetta rett på sparegrisen. Han fikk en liten batteridrevet racerbil som må lades hvert 5. minutt, men det er stor stas.

Nå sitter han i badebalja, sur som en sitron og supersliten. Han skal tørkes og rett i seng tror jeg. Skal prøve å lure i han et pizzastykke først da.

Skrevet

Så fint at det ble en god dag til slutt likevel! :klem:

Skrevet

Godt å høre at dagen ble god tross alt. Håper smurfen sover godt nå, og at du ligger rett ut og hviler deg.

:klem:

Skrevet

Kanskje TO???!!! :hoppe: :hoppe: Er du sikker på at dere klarer å vente helt til ordinær UL da, Monja? :sjenert:

Grattis til smurfen din!! :klemmer:

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN TIL SMURFEN, monja! Tenk at han er tre år og har blitt så stor og flink. Og at han nå skal bli storebror! :)

Håper dere får ei kjempefin feiring i dag, og at bursdagsbarnet storkoser seg!

Pakke kommer etterhvert, bittelitt forsinka har den blitt...

:klem:

Skrevet

Grattis med dagen til lille store smurfen din! :bursdag:

Stor klem til en kvalm og sliten monja :troest::klem:

Så bra at mannen din trår til!

Skrevet

Tusen takk! Vi sov til 8 idag - deilig. Nå er smurfen 3 år og 1 1/2 time - for å være eksakt.... :ler:

Vi har spist litt frokost, pynta bursdagsbord, blåst x antall ballonger og gubben er i farta med å bake sjokoladekake. Etterhvert får jeg gjort om den til en sjørøverskute håper jeg.

Og så herlige nyheter jeg fikk på sms i dag :danser:

Fikk den jo egentlig i går, men jeg hadde jo ikke sett den pga alt styret med besøk etc. Tenk at Middis er gravid :danser: :juhu: Fantastisk :juhu: :juhu:

Skrevet (endret)

Lille gutten min er blitt 3 år *rørt*

Endret av monja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...