Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tro om jeg skal finne senga :Gjesp:

Tenkte på det samme.

Sov godt. :søvn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å det var flott å høre Monja! Så stas for smurfen å få være med de store også da!

Skrevet

Jeg er stolt av han ja. Han virkelig suger til seg lærdom. Interessert i alt virker det som.

I morgen er det gu og kanskje UL *nervøs*

Skrevet

Lykke til på GU og kanskje UL da...

Håper du får den opplevelsen du ønsker rundt dette og at det innleder til en god helg.

:klemmer:

Skrevet

Da har jeg vært på gu - og så fikk jeg en kjapp innvendig UL :hoppe:

Hun fikk innmari dårlige bilder, det gjorde dem på både innvendig og utvendig UL i siste svangerskap og så livmora mi er nok ekstra godt polstra :sur:

Uansett, etter en stund mente hun at hun fikk et greit nok bilde til å måle litt, og det passa med 7+2, og hun mente at min egen utregning på 25. april ikke var så dum.

Og så begynte hun å romstere litt igjen.....og etter en stund sier hun: Ja, jeg klarer ikke å se det klart, men jeg mener at jeg ser to hjerter her inne :dåne: Hun romsterte litt mer, men fikk ikke noe klarere bilde. Så med forbehold mente hun at hun kanskje hadde sett to, men hun var veldig usikker og ville egentlig ikke si hverken det ene eller det andre..... Nåja, det vil nå den ordinære UL'en vise.

Jeg er bare så glad det sto til liv der inne jeg :juhu:

Og hun mente absolutt at dette kom til å gå bra.

Skrevet

Der kom oppdateringen ja - jeg var jo sprekkferdig her jeg satt og kunne ikke skrive noe syns jeg! :ler:

TENK OM DET ER TO DA MONJA!!! *dåner på meg*

Skrevet

Oi så spennende! To hjerter!!

Tenk hvis det da!

Tipper at du ikke klarer å vente helt til ordinær UL med å få vite helt sikkert! :fnise:

Kjempeflott at alt var som det skulle, og april kommer før du aner det!

Skrevet

Så bra at alt sto bra til!

Menne tenk da - om det er to :dåne:

Skrevet

Jeg hadde aldri klart å vente så lenge.

Ikke at jeg vet hvor lenge det er da, men det hadde sikkert vært for lenge ;)

Skrevet
Der kom oppdateringen ja - jeg var jo sprekkferdig her jeg satt og kunne ikke skrive noe syns jeg! :ler:

TENK OM DET ER TO DA MONJA!!! *dåner på meg*

Jeg regna nesten med at du fikk problemer med å holde deg ja :fnise:

Ja, tenk om :dåne:

Selv om det nesten er litt stygt å si det håper jeg nå at det er bare en jeg.....men det hadde jo vært kos med to og da :sjenert:

Skrevet

Det er enda en 10 - 11 uker igjen til den ordinære ultralyden, så det er bare å sitte tålmodig og vente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...