Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

Det burde gå greit om du ringer i morgen. Du lå jo og spydde ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det burde gå greit om du ringer i morgen. Du lå jo og spydde ;)

Skal sjekke....

Skrevet

Dakkar monja :troest:

Kvalme er så pyton (men det vet du vel allerede...) :(

Håper du slipper å plages med det så lenge! :kose:

Skrevet

I morgen har vi 4 års bryllupsdag :hjerte:

Tro om gubben husker det :ler:

Skrevet
I morgen har vi 4 års bryllupsdag :hjerte:

Tro om gubben husker det :ler:

Gratulerer med bryllypsdag. :roser:

Skrevet

Tusen takk, jenter :klem:

Idag har vi altså vært gift i 4 år. Tiden har virkelig fløyet, det er sikkert. Synes ikke det er lenge siden jeg gikk sammen med min far opp mot alteret jeg *rørt*

Det var mye finere vær da. Idag høljer det ned :regn:

Da var det nydelig høstvær og nesten litt for varmt for klam brudekjole.

Skrevet

Dagens frokost ble inntatt klokka 11 :sjenert:

Men jeg føler meg jo så sunn da. Vann, 1 molteyoghurt med 2 ss linfrø og salat :sikle:

Skrevet

Gratulerer så mye med bryllupsdagen! :hjerte: Herlighet, at det er 4 år siden da...Gifta dere samtidig med LT dere da? Det har jeg ikke tenkt på.

:klem:

Skrevet

Grattis med bryllupsdag :blomst:. Husket mannen det?

Trodde formen din var grei, jeg...men tydeligvis ikke... Lurer på hvor lenge jeg jobber 100% med denne hodepinen. Ikke bra :riste:. Håper kiropraktoren tar knekken på den snart!

Ha en super dag, unna doskålen ;)

:klem:

Skrevet

Formen er stort sett grei helt til utpå ettermiddagen. Da kommer kvalmen snikende. Sånn var det forrige gang og, men jeg tror det har kommet tidligere denne gangen.

Nå er jeg derimot i kjempeform. Ikke vonde vorter engang. Helt merkelig, men så lenge jeg ikke har magesmerter eller blør så slapper jeg av og nyter det. Det kommer nok før eller senere en ny runde med uggenhet.

Mannen huska det, og idag skal han diske opp med :sikle: middag og vi skal kose oss. Jeg får besøk av ei venninne i kveld da, men fram til da skal vi bare kose. Så nå stresser jeg med å vaske hus sånn at alt er OK til gutta kommer hjem.

Skrevet

Jeg gråter også for minstemann i dag, monja...det er så ufattelig trist... :cry:

Skrevet

Livet er så urettferdig. Stakkars, lille gutten. Alt han har gått gjennom. Nå får han iallefall hvile, slipper mer smerter. Stakkars, foreldre :tristbla:

Skrevet

Gratulerer med bryllupsdagen, kos dere! :rødme:

Skrevet

Teamlederen min ringte. Hun sa at de på jobben er brennsikker på at jeg er gravid :ler: Hun vet det hun da. Kanskje jeg må slippe bomben før jeg egentlig tenkte å gjøre det.

Skrevet

Gratulerer så mye med bryllupsdagen. :hjerte:

Forferdelig trist med minstemann. :gråte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...