monja Skrevet 24. august 2007 Forfatter #12802 Skrevet 24. august 2007 Var tidlig oppe....klokka 06.15 faktisk. Måtte skrive noen timer for å sende med mannen timelistene mine idag. Og etter det har jeg ikke orka å legge meg. Spiste frokost før klokka 8 :dåne: Det er ikke hverdagskost for min sin del altså. Etterpå ble jeg skikkelig uggen, både svimmel og kvalm, så jeg tror jeg skal legge meg nedpå en tur. Forøvrig fyrer jeg i ovnen idag. 12 grader og ikke sommervær akkurat. Regna så det spruta tidligere idag. Litt lettere nå da, men det blir vel neppe sydenvær i helga.
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 24. august 2007 #12803 Skrevet 24. august 2007 Oi. Fyre i ovnen ja... DET har jeg ikke tenkt å gjøre enda. Men jeg kjenner at jeg må trekke på meg en jakke og kanskje ullsokker også. *nekter å fyre i ovnen før i september*
monja Skrevet 24. august 2007 Forfatter #12804 Skrevet 24. august 2007 Oi. Fyre i ovnen ja... DET har jeg ikke tenkt å gjøre enda. Men jeg kjenner at jeg må trekke på meg en jakke og kanskje ullsokker også. *nekter å fyre i ovnen før i september* Det var egentlig planen min og, men så måtte jeg overgi meg. Og i helga får vi hjem mer ved sånn at lagret før vinteren er i boks. Det er koselig med høsten, det er ikke det, men den kommer litt tidlig når det blir sånt vær allerede nå. Ja ja, bare snøen ikke kommer før til jul er nå jeg fornøyd
Havfrua Skrevet 24. august 2007 #12805 Skrevet 24. august 2007 Så du er igang med vedfyringa allerede. :shock: Det var tidlig ja.... Vi har også bunkra opp med ved for vinteren, men snøen kan godt drøye ett par mnd til altså.
LaraCroft Skrevet 24. august 2007 #12806 Skrevet 24. august 2007 Ja oppe kl 0615, det er vanlig kost for meg det :søvn: . Men det er bare for å ha en god frokost sammen med kjæresten :love: før vi begge går på jobb. Jeg hadde streng tatt ikke trengt å stå opp før kl 0700 egentlig. Men jeg er glad for det når vi sitter der ved bordet og spiser og ha stearinlys på...(men det er bare hvis jeg har stått oppp på riktig ben da ) Vedfyring derimot, det kunne jeg nesten gjort hele året jeg. Er skikkelig frysepinn av meg. Nå som vi har flyttet til kalde nord også. her har det vært dager med 5 grader når jeg har stått opp men siden det er nytt sted, har jeg ikke funnet billig og bra ved enda.... men blir nok ikke lenge til nei... ha en fortsatt god dag....jippi det er helg snart
monja Skrevet 24. august 2007 Forfatter #12807 Skrevet 24. august 2007 Egentlig er ikke 6.15 så tidlig for meg som begynner på jobb klokka 6, men akkurat denne uka er det tidlig. Jeg er jo hjemme med sykmelding så da benytter jeg dagene til å hvile meg litt. Kanskje blir denne forbaska tåen bra snart og. Det høres jo kjempekoselig ut med sånne frokoster da, LaraCroft. Vi burde blirr flinkere med sånn i helgene. I ukedagene er det liksom uaktuelt å spise frokost klokka 5 Kanskje jeg skal opp å lage deilig frokost til alle i morgen tidlig? :klø:
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 24. august 2007 #12808 Skrevet 24. august 2007 Åh. Ved. Det har vi ikke hatt tid til å TENKE på engang enda. Har igjen litt fra i fjor da men det holder ikke lenge. Har en kollega som selger ved da, men det er jo litt tungvindt å få det med seg hjem fra jobb. *tenke*
monja Skrevet 24. august 2007 Forfatter #12809 Skrevet 24. august 2007 Du får dra med deg tilhenger på jobb Vi kjøper heldigvis av en nabo (alt innen 1 mil er nabo her ) så det blir ikke så langt å frakte den.
monja Skrevet 24. august 2007 Forfatter #12810 Skrevet 24. august 2007 Nå er jeg helt forvirra her. Snakker jo om ferien til neste år. Hus i Danmark fra 28 juni - 12 juli 2008 - med evt 2 mnd gammel baby (om dette går bra da). I går ble vi enige om å ikke avbestille, for så å endre mening om dette etter noen timer. Så skulle mannen legge det fram for svigermor/svigerinne (som og skal være med og som ville avbestille i utgangspunktet) idag og nå skal vi ikke avbestille igjen :dåne: Når skal man kunne bestemme seg da?
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 24. august 2007 #12811 Skrevet 24. august 2007 Evt så kan vi låne hans og ta den med tilbake påfølgende dag. Nabobegrepet er forøvrig ganske vidt her også, men det er kanskje ikke noen overraskelse. Bestemme seg??? *forstår ikke*
Dråpe Skrevet 24. august 2007 #12812 Skrevet 24. august 2007 Tenkte på dette med ferien deres neste år ja, siden dere jo skulle komme innom oss igjen. Har stor forståelse for det om det IKKE skulle bli noe. Jeg personlig hadde ikke orka ferietur med 2 mnd gammel baby. Men så er jo du litt tøffere enn meg også da. Spennende å høre hva det blir til til slutt i hvertfall. Og dere er velkomne med baby også altså! GOD HELG!
monja Skrevet 24. august 2007 Forfatter #12813 Skrevet 24. august 2007 Det blir uansett ferietur, Dråpe, bare litt usikkert hvor og når. Men jeg har jo veldig lyst til å komme innom igjen da....det er jo ikke så ofte det skjer liksom :skrape:
Midnattsol Skrevet 25. august 2007 #12815 Skrevet 25. august 2007 Dråpe: monja og jeg tenkte at jeg også skulle få et lite knøtt, også skulle vi komme samtidig til deg. Også skulle du bli inspirert, sånn at du får en til. Tenkte vi da...
monja Skrevet 25. august 2007 Forfatter #12816 Skrevet 25. august 2007 Dråpe: monja og jeg tenkte at jeg også skulle få et lite knøtt, også skulle vi komme samtidig til deg. Også skulle du bli inspirert, sånn at du får en til. Tenkte vi da... Vi snakka om det ja. Regner med at du tar imot besøk en ukes tid?
monja Skrevet 26. august 2007 Forfatter #12818 Skrevet 26. august 2007 Du er nå 5 uker og 4 dager på vei. Hjertet begynner å slå: 26. august, 2007 - sier babyverden *rørt*
monja Skrevet 26. august 2007 Forfatter #12819 Skrevet 26. august 2007 Jeg har et symptom: hormoner.... mannen har spist opp egget JEG kokte i går, for å ha til lunsj idag. Jeg kokte to, men han klarte seg for pokker ikke med ett - ego
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå