Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en fantastisk søndag for meg! Først leser jeg at @lfa har født og så at du er gravid!

Gratulerer så mye!!! Dette fortjente dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har fått for meg at testen viser feil :sjenert:

Kjenner til den....tok en del tester før jeg turte å stole på at det stemte.

Men det var tydeligvis riktig ser jeg i dag :jepp:

Skrevet

Jeg hadde også mine tvil da første testen hadde svak strek, men beviset ligger og sover søtt i senga si nå :hjerte:

Er så GLAD for deg monja! Og tenk at smurfen din skal bli storebror! Herlig med aprilbaby da :)

Skrevet

Tusen takk! Jeg er så nervøs før testing i mårra. Herregud, er den negativ kommer jeg aldri mer tilbake igjen *flaut*

Nuh er det senga :klemmer:

Skrevet

Gratulerer så mye monja! Nå ble jeg kjempeglad på deres vegne!

:klem:

Skrevet

Masse gratulasjoner med spire i magen. :rødme: :rødme:

Skrevet

Nei, den er vel ikke negativ. Men skjønner du er spent.

Sov godt, vennen. :klemmer:

Skrevet

Nå er det bare en liten halvtime til det endelige svaret kommer. Negativ eller positiv? Negativ eller positiv? Kan vel ikke gå fra positiv til negativ? *skrullete*

Skrevet

Jeg tror bestemt at du kan ta det helt med ro monja....klart testen er positiv. :babysmokk:

:klem:

Skrevet

Nå snakker vi minutter..... *angst*

Var sånn da jeg var gravid med smurfen og. Har ikke tall på hvor mange tester som gikk med :ler:

Skrevet

Da har test nummer to bekreftet at det faktisk er en liten knert der inne. Så da er jeg beroliget. Bare 7 uker igjen til magiske uke 12 og. Krysser finger for at alt går bra.

Men det er ikke enkelt å holde det hemmelig, for damen på lab'en gratulerte mannen så hele venterommet hørte det :ler:

Skrevet

Næmmen!! Så koselig Monja!! Endelig var det full klaff!!! :klemmer:

Er borte fra KG noen få dager og da er det masse nytt som har skjedd!! Tror jeg må innom mere regelmessig jeg altså!! :fnise:

Skrevet
Næmmen!! Så koselig Monja!! Endelig var det full klaff!!! :klemmer:

Er borte fra KG noen få dager og da er det masse nytt som har skjedd!! Tror jeg må innom mere regelmessig jeg altså!! :fnise:

Ja, endelig klaffa det for oss og. Akkurat da jeg satt og vurderte å bestille meg legetime til utredning. Kjempemoro. Nei, det går ikke an æ være borte her altså for da går man glipp av masse.

Skrevet

Det var det jeg visste!!!! :mrgreen:

Grattis til dere alle sammen monja. :klem:

Skrevet
Knall :hoppe:. Vi har termin samme mnd :klappe:

Jepp. I samme terminklubb på SM og. Kaller meg Fix der da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...