Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt masse besøk idag og. Nå er jeg sliten..... og endelig er bursdagshelga over. Kjempekoselig med besøk, men det blir litt hektisk på sånne dager. 11 stk her idag :dåne:

Skrevet

Jeg og smurfen sov nesten tre timer i ettermiddag, til litt over 18. Sikkert sjakktrekk for legginga i kveld :sjenert:

Skrevet

Jo, takk for det :ler:

Jeg har endelig fått hjem mannen så det blir antakeligvis hans oppgave å få poden i seng :sjenert:

Skrevet

Ja, litt fordeling er jo greit det, med tanke på poden i seng :ler:

Skrevet

Haaper den ikke kommer denne gangen!

Er altfor sjelden innom hos deg, haaper jeg klarer aa besoke deg oftere! :sjenert:

Skrevet

Jeg er ikke så flink på å besøke deg jeg heller, Holly :sjenert:

Det blir liksom ikke sånn at tiden strekker til så man får besøkt alle man vil. Men jeg er innom og oppdaterer innimellom da :klem:

Skrevet

Henta smurfen tidlig i barnehagen idag (10.30) og sammen med søskenbarnet mitt og hennes to krabater dro vi på martna. Smurfen vant seg en plysjdrage og han fikk seg en Mikke DVD før vi tok en runde på tivoli og i bodene nede i byen. Herregud så masse juggel og dritt :ler:

Etter at gubben var ferdig på jobb ble det enda en bytur og tivolirunde nummer 2. Da fikk han til og med kjøre karusell sammen med pappa'n. En liten barne berg og dalbane som ser ut som en kålorm. Suksess. Første gangen han satt på den hylte han som en stukket gris da han måtte av, så det var visst morsomt ja. Andre gangen lo og hylte han mens de kjørte og ville kjøre enda mer da den stoppet :lol: Så på lørdag får vi kjøpe et sånt klippekort med 10 runder tror jeg...... Gutten er bare 3 år men likevel klarte jeg å bruke 500 kr idag :sjenert:

Og stuptrøtt. Sov fra 17.00 til 19.30 og nå har jeg lagt meg igjen. Klarer knapt å holde øynene åpne :Gjesp:

Mensen er en dag forsinka og :sur: Den skulle komme idag, men nei.....

Skrevet

Stuptrøtt og forsinka mens? Hmm.. :sjenert:

Skrevet
Stuptrøtt og forsinka mens? Hmm.. :sjenert:

Akkurat det tenkte jeg og, så jeg måtte jo teste, men negativ. Skal vente et par dager til jeg så får vi se ;) Har ingen andre symptomer på en evt. graviditet da.

Skrevet

Kan jo være for tidlig. Men hvis mensen har tenkt å komme, så synes iallfall jeg at det er best at den kommer på tida! Sist syklus kom den fire dager for sent hos meg, gjett om mine forhåpninger ble skrudd i taket... :sprettoy:

Skrevet

Høres ut som at dere har kosa dere i dag, ikke minst smurfen. :ler:

Sov godt. :klemmer:

Skrevet (endret)

Morro med tivoli ja, men pengen flyr fortere en svint sånne steder - det er helt sikkert!

Kjipt med forsinka tante da....i mellomtiden krysser jeg fingrene for at det er en god grunn til at den ikke kommer. ;)

:klem:

Endret av Havfrua
Skrevet

Håper jo jeg og, men det er ikke noe tegn til hverken det ene eller det andre. Sikkert bare kroppen min som klusser med meg igjen :(

Skrevet

Idag var jeg hjemme tidlig. I 11 tiden tror jeg. Før det kjøpte jeg bursdagsgave til smurfen. Han skulle få trommesett og cd spiller fra oss, men da jeg kom ut av butikken hadde jeg med meg trommesett og gitar gitt :sjenert: Var på tilbud :ler: Og CD spiller kjøpte jeg for noen dager siden :sjenert: Jadda..... typisk meg :ler:

Nå har jeg fått sovet litt, sett Home and Away og nå er gutta kommet hjem. Mannen er i sving med å lage middag - fiskeboller - og vi andre slapper av med Lazy Town (som er den verste barnetv'n jeg noen gang har sett tror jeg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...