Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trommesett!!

Kjøpte du ørepropper også?

Jeg vet om en liten en som fikk seg trommesett. Klokka 0500 en nattmorgen våkna foreldrene til lystige trommelyder. *kremt*

Så måtte de snakke litt om når det kunne brukes og ikke.

En liten bursdagsoppmerksomhet er snaaart på vei til deg, fra meg. Bedre sent enn aldri.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke kjøpt ørepropper nei, men burde kanskje vurdere det :ler: Satser på at det går bra uten. Junior er heldigvis ikke så oppegående tidlig på morgenen.

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

:vinke:

I dag var jeg på dine trakter igjen for første gang på lenge så nå er jeg helt :dåne:

Bra det snart er helg!!! :ler:

Skrevet
:vinke:

I dag var jeg på dine trakter igjen for første gang på lenge så nå er jeg helt :dåne:

Bra det snart er helg!!! :ler:

Ja, nå er alvoret snart igang igjen. Men du har jo en bit å kjøre og da. Jeg må si at jeg beundrer deg litt for å orke det da. Og da er du her hver dag?

Skrevet

Har bakt 6 brød idag og. De siste 3 står i ovnen nå og skal få kose seg der til 23. Da skal mannen ta dem ut før han legger seg.

Så nå skal jeg pusse tenner og finne senga.

I morgen skal smurfen til farmora si fra 7 - 10. Det er planleggingsdag i barnehagen så jeg henter han der når jeg er ferdig på jobb. Og vi skal hjem å kose oss.

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet
Og da er du her hver dag?

Stort sett. Har mulighet til å jobbe hjemmefra enkelte fredager. :)

Skrevet

Arkana`s Amerikanske Muffins (6 store, 12 vanlige)

2,5 dl melk

1 egg

¾ dl matolje

4,8 dl hvetemel

3 store ts bakepulver

en klype salt

1,5 dl sukker

Det tørre og det våte blandes hver for seg. Deretter røres det tørre lett ut i væsken. Røren skal ikke være jevn, da blir muffinsene seige. Ha i ønsket smakstilsetning. Fyll i store muffinsformer som ligger i muffinsbrett. Stek ved 200-220 grader i 15-20 minutter.

Forslag til smakstilsetning:

* sjokoladebiter, evt bytt ut litt av melet med kakao

* revet gulrot (bruk gjerne brunt sukker i stedet for hvitt, + litt kanel og kardemomme)

* revet eple/epleterninger + kanel (gjerne brunt sukker istedet for hvitt)

* most banan + hakkede mandler

* blåbær eller andre bær

* revet appelsinskall + bytt ut litt melk med appelsinjuice

* finhakket aprikos + hakkede pecannøtter

* 1 ss kaffepulver + hakket sjokolade

* hakket krokanrull

Skrevet

Det blir enda en runde med brød i helga. Alt jeg trenger er kjøpt inn. Så får vi se da, kanskje har vi brød i 6 uker :ler: Kjøpte og inn til muffins som jeg og smurfen egentlig skulle bake idag, men jeg vet ikke om jeg orker. Skulle egentlig lurt han med meg for å sove en dupp.

Ferdig på jobb klokka 09.30 :juhu: Endelig helg. Dro rett til svigermor for å hente smurfen. Planleggingsdag i barnehagen idag så svigermor måtte opp tidlig idag. Etter at jeg hadde henta han handla vi litt og når vi kom oss hjem kokte vi egg og koste oss til lunsj.

I ettermiddag er det bursdagsfeiring hos svigerinna mi, og så var det snakk om at jeg skulle ut på byen senere idag, men jeg vet sannelig ikke om jeg orker det heller *lat*

Skrevet

Har så vanvittig vondt i høyrearmen min idag. Kjente det mellom håndleddet og albuen forrige uke, men idag kjenner jeg det mellom skulderen og helt ut i fingrene. De er numne - og det er sikkert betennelse :sur:

Nesten 2 år siden sist da :tristbla:

Skrevet

Hei snuppa, kan du komme hjem til meg og bake brød i helgen ? ? ?

Det er lov å sutre når man har det vondt - helt sant! Du kan i hvertfall sutr til meg :)

God helg og :klem: fra meg

Skrevet

Lazy Town ja..det går det i her også..men det aller aller verste er higgleby helter!! At det går an! Heldigvis liker Lukas Stanley, Einsteins og sånn jeg synes er moro å se på også ! :ler:

God bedring med armen!

Og god helg!!

:klem:

Skrevet
Hei snuppa, kan du komme hjem til meg og bake brød i helgen ? ? ?

Det er lov å sutre når man har det vondt - helt sant! Du kan i hvertfall sutr til meg :)

God helg og :klem: fra meg

Komme hjem til deg og bake og ja :ler:

Får det jo til å høres ut som om jeg er helt gira på å bake, men det er litt periodevis det da. Brødene fikk jeg helt dilla på - de var jo så enkle. Så de kan jeg bake for deg ;)

Sutre ja.....vi var på bursdag hos svigerinna mi isted og da klarte jeg jo å smelle to tær rett inn i døra hennes, så nå er to av tærne på høyrefoten døde og. Og det er vondt det :gråte: Men det går vel over....

*sutrer mer* :ler2:

Skrevet
Lazy Town ja..det går det i her også..men det aller aller verste er higgleby helter!! At det går an! Heldigvis liker Lukas Stanley, Einsteins og sånn jeg synes er moro å se på også ! :ler:

God bedring med armen!

Og god helg!!

:klem:

Jeg og liker Små Einsteins og Stanley, og Mikkes klubbhus :sjenert: Heldigvis er det noe smurfen liker og. Og de lærer jo faktisk noe av det. Det er det beste.

Skrevet

Lurer på om den ene tå'en kan være av jeg :klø: Det er vondt, numment, hovent, rødblått og jeg klarer ikke å bevege den. Måtte ha krykker for å komme meg til senga :tristbla:

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

Du har vel ikke SÅ lang vei til legevakta? ;)

Skrevet
Du har vel ikke SÅ lang vei til legevakta? ;)

:riste: Men jeg gidder ikke. Blir jo ikke gjort noe med det uansett. Tær får jo som regel leve sitt eget liv. Men jeg klarer såvidt å trå ned på foten nå da, inni crocsene vel og merke, så jeg venter til mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...