Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

Sant nok, de gjør sjelden noe med tær. Men for å skremme litt: Mamma knakk tåa si her i vår og den må muligens amputeres.

*drar avgårde til byen min for å hente nye briller* :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd å lure med meg mannen til Steinkjer, men nei du, så enkelt var det ikke. Tenkte jeg skulle forhøre meg med en barneutstyrsbutikk på et av sentrene der om de får inn mikk-line vinterdresser også i år, men du vet, telefonen er oppfunnet :ler: Trengte da ikke å kjøre til Steinkjer bare for det.

*snurt*

Skrevet
Sant nok, de gjør sjelden noe med tær. Men for å skremme litt: Mamma knakk tåa si her i vår og den må muligens amputeres.

*drar avgårde til byen min for å hente nye briller* :hoppe:

Auda..... Det hørtes jo ikke noe særlig ut. Tar det som et godt tegn at jeg får til å trå litt ned nå da.... ellers så blir det legevakt utover ettermiddagen/kvelden.

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

Du kan jo kjøre dit alene!

:idesmil: Så kan Smurfen din og rakkerungene mine rasere byen mens vi sitter fredelig og nipper til en caffe latte. :ler:

Skrevet

Det hadde jo vært utrolig koselig da, Dallis, men jeg er nok blitt nedstemt og mannen har fyra opp smurfen til å dra på martna - tivoli må vite....

Jeg skal uansett si fra neste gang vi er på de trakter. Blir nok ikke så lenge til heller, for vinterdress må vi ha, og her fører ingen det merket.

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

Hvis du gir meg et hint om hvilket senter/butikk det gjelder så kan jeg sikkert stikke nesa mi innom dit og spørre :)

Skrevet
Hvis du gir meg et hint om hvilket senter/butikk det gjelder så kan jeg sikkert stikke nesa mi innom dit og spørre :)

Litt seint nå, men det er Urds vi snakker om her.

Vi har vært på martna. Smurfen fikk kjøre "larve-toget" to ganger, så nå har vi tre ganger igjen på billetten. Til i morgen. Fikk tatt noen bilder, men det er jammen ikke enkelt i fart.

Skrevet

Mikk-line dressene kommer til uka. Og kommer på en 500 - 600 kr. Det er ikke ille for en så god dress. Så det blir nok Steinkjertur på gubben likevel :ler:

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

Må muligens også kjøpe noen nye dresser i år, har ikke sjekket hvordan fjorårets passer enda. Så.... hvorfor Mikk-line fremfor noe annet?? Bare for å hente inn noen erfaringer her :)

Antok det var Urds det var snakk om. Jeg kom meg ikke dit i dag dessverre, før vi var kommet så langt så var gutta boys LEI, enda det var de som insisterte på å dra ned til sentra etter vi var ferdige i sentrum. :roll:

Skrevet

Altså, mikk - line dressene er like gode som de mye dyrere Reima dressene. De er lette og varme og vi har brukt dem hele tiden. Synes det er bedre å kjøpe en dress til 600 enn en ti 1400 jeg da :sjenert:

Skrevet

Jeg som er helt gravid-uvitende, jeg klarer jo ikke å lese sånne tester. Så da må jeg spørre: hva i all verden betydde den der?? Skal vi juble eller si lykke til neste måned????

;)

Skrevet
Jeg som er helt gravid-uvitende, jeg klarer jo ikke å lese sånne tester. Så da må jeg spørre: hva i all verden betydde den der?? Skal vi juble eller si lykke til neste måned????

;)

Juble :danser:

Skrevet
JUBLE :jepp:

:klemmer:

Jeg får jo litt vondt av dere da, Meta :klemmer:

Skrevet (endret)

Jeg får jo litt vondt av dere da, Meta :klemmer:

Det skal du ihvertfall ikke tenke på!

Gratulerer så masse :klemmer:

Endret av meta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...