Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva har jeg gjort idag da? Ja, bortsett fra å kommandere som vanlig? :ler:

Jeg har tatt en runde rundt i huset for å se at det faktisk er ting å gjøre. Ja, og så har jeg laget agurksalat til middagen idag, og kutta opp purreringer til å ha i fisken :sjenert:

Mannen har stått på og rydda både roterom og resten av huset, vaska klær og stått på.....ja ja, jeg får ta et tak i morgen når de er på jobb og i barnehagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går skulle vi egentlig besøke et vennepar på Kvam (ja, det er vel det det heter), men så hadde jeg helt glemt at de skulle flytte i går :klaske: Så da får vi ha besøket til gode. Kanskje blir det Steinkjertur til helga, så da kan vi jo stoppe innom dem på tur tilbake igjen.

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

På OMtur tilbake? :ler: Hvis dere har kjente oppi Kvam begynner jeg å tro at vi sikkert har flere felles kjente.

Skrevet

Det blir på veien hjem. De har flytta til Beistad (Jåddåren - arti navn :ler: ) nå da. Vi hadde ikke mer kjente enn dem i Kvam nei......

Skrevet

Jeg har fått fisken i ovnen. Fylt med smør, sitronpepper, salt, purre og litt hvitløk. Svigermor er ikke så glad i hvitløk, men nå er det engang jeg som lager mat *avhengig av hvitløk* Og så fikk jeg brukt opp masse poteter som jeg tenkte skulle gå til hjemmelaget potetmos - til mannens store fortvilelse :mrgreen:

Potetmos ti fisk er visst uhørt :ler: Men jeg får iallefall brukt opp potetene, og smurfen får noe han elsker til middag :sjarmor:

Skrevet
Åja... *nyter utsikten hjemmefra*

Det er jo utrolig flott der da.

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet
:Nikke: Har utsikt over "sentrum" vi da, med skole og bhg og bensinstasjon og sånn.
Skrevet

Den middagen hørtes god ut!

Hvilken fisk?

Skrevet
Den middagen hørtes god ut!

Hvilken fisk?

Ørret! Selvfiska på Rema 1000 :sjarmor:

Ble fantastisk godt. Nå er jeg stappmett og da er det iallefall nesten umulig å ligge på magen.

Svigermor er dratt og freden senker seg over heimen. Skal ha smurfen i seng i normal tid idag sånn at vi voksne får slappa av litt. Mannen er trøtt idag. Vi ble vekt av smurf i natt. Han hadde sikkert drømt og så hadde han tissa seg ut. Da ble det helskift på senga og mannen havna på gutterommet mens smurf og jeg sovna i dobbeltsenga.

Og greit var det, for jeg våkna i raseri idag. Drømte at gubben innrømmet utroskap med min beste venninne og jeg hadde sikkert 300 i puls da jeg våkna :kjefte: Hadde han ligget der hadde jeg sikkert gitt han en midt på kjeften :sjenert:

Men istedet så jeg rett inn i de herlige øynene til smurfen som lå og titta på meg :hjerter:

Man drømmer mye rart når man er gravid altså.....

Skrevet

Ble så inspirert, så nå ligger det en laksefilet i folie i ovnen - med litt aspargestopper, vårløk, olje, salt og pepper.

Oj, kanskje like greit at mannen lå på smurferommet. :ler:

Skrevet

Antakeligvis var det best for han ja. Det går hardt for seg her :ler:

Skrevet

Da er du min sladrevenn og jeg din. Kan være kjekt med flere, dersom vi skulle ligge å synkronføde. :lol:

Skrevet
Da er du min sladrevenn og jeg din. Kan være kjekt med flere, dersom vi skulle ligge å synkronføde. :lol:

Absolutt. Har og alliert meg med Murmelmy på SM og Middis her inne, så vi får vel dekt det opp ;)

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

:ler: Er ikke mange dagene siden jeg drømte at mannen var utro jeg også, og jeg er IKKE gravid.

Jeg drømte forøvrig at fødeavd var flyttet inn i noen campingvogner/brakker da jeg gikk gravid, - og der sto jeg innendørs og tittet på de fødende damene som stønnet og vagget inn den ene døra, og ble bært på båre ut den andre døra mens babyen ble trillet etter i ei sånn vognseng. Det var midt på vinteren og snøstorm så jeg sto der og priset meg lykkelig over at jeg var på høyrisikoavdelinga og fikk føde inne. Det var da jeg var gravid og hadde termin i november.

Skrevet

:ler:

Huff, sist jeg var gravid drømte jeg at høner med digre haikjefter sto på den ene Prix'en (ikke den på industrisiden) og nekta folk å komme ut. Herregud, så redd jeg var :ler:

Skrevet

Da har jeg lagt både mann og barn. Mannen har manko på søvn, men ikke vett til å legge seg, så jeg jaga han likegodt i seng jeg.

Skrevet

For et murmeldyr. Sov til klokka 10 idag jeg :dåne:

Skrevet

Jeg også - uten å være gravid. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...