monja Skrevet 2. september 2007 Forfatter #12921 Skrevet 2. september 2007 God morgen! Jeg er idag. Fikk ikke sove lenger enn litt før 7. Det er for lite når man ikke har vett til å legge seg i normal tid på en lørdagskveld. Ja ja, får snike meg til en dupp senere idag. Vi har en leteaksjon på gang. Vi leter etter tretoget til smurfen. La alt han hadde i en grønn tøypose og nå er det som sunket i jorden. Lurer på om vi mangler ca halvparten av skinnene og en del andre ting. Skjønner ikke hvor sekken er :klø: Planer for dagen: Besøke mamma og pappa som kom fra Tyrkia i natt.
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 2. september 2007 #12922 Skrevet 2. september 2007 Sammen med ullundertøyet/vinterklærne/julepynten?
monja Skrevet 2. september 2007 Forfatter #12923 Skrevet 2. september 2007 Ikke der heller.....Har jagd mannen ned i kjelleren for å sjekke der, mens jeg selv ser her oppe. Tror jeg har vært inni alle skap, under senger, i alle rom.....ja, til og med på do
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 2. september 2007 #12924 Skrevet 2. september 2007 Garasje? Sikker på at de er i en grønn pose? Togbanen her i huset skal være i en stor grønn kasse med hjul, men ligger dessverre strødd utover hele soverommet til guttene. Og Duploen er strødd utover gangen utenfor. Og det er snakk om ganske store mengder.
monja Skrevet 2. september 2007 Forfatter #12925 Skrevet 2. september 2007 Det er vel snart bare garasjen som er alternativet nå. Og posen er grønn ja. Det er den samme posen jeg hadde til lego'en min da jeg var lita..... Ja ja, vi har da funnet en del, som har ligget strødd på rommet hans, så han er fornøyd med det - foreløpig. Det er viktig å kjøpe seg tid
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 2. september 2007 #12926 Skrevet 2. september 2007 Kjøping av tid er kjekt
monja Skrevet 2. september 2007 Forfatter #12928 Skrevet 2. september 2007 Sekken er fortsatt sporløst borte. Et mysterium. Nå har vi vært en tur hos mamma og pappa. Fikk høre litt fra Tyrkiaturen deres. De hadde kost seg masse, men det var nesten for varmt (40 grader i skyggen og 29 grader i vannet). Da er det sikkert herlig å komme hjem til 8 grader og regn Nå ser jeg dokumentar på TVNorge. Englands yngste foreldre....skremmende.
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 2. september 2007 #12929 Skrevet 2. september 2007 tør jeg spørre hvor unge Englands yngste foreldre er? Jeg farger øyebryn jeg.
monja Skrevet 2. september 2007 Forfatter #12930 Skrevet 2. september 2007 (endret) tør jeg spørre hvor unge Englands yngste foreldre er? Jeg farger øyebryn jeg. 12 - 13 år og oppover. Ei var trebarnsmor i en alder av 17 år. Endret 2. september 2007 av monja
Midnattsol Skrevet 2. september 2007 #12931 Skrevet 2. september 2007 Jeg ser også på det. Hun der som fikk 3 på rappen med 3 forskjellige - det er jo bare helt sprøtt egentlig.
monja Skrevet 2. september 2007 Forfatter #12932 Skrevet 2. september 2007 Jeg ser også på det. Hun der som fikk 3 på rappen med 3 forskjellige - det er jo bare helt sprøtt egentlig. Ja, det gikk jo utrolig fort da.....Noen uker etter første fødsel...ups gravid igjen.....og 3 mnd etter den andre fødselene....oj, gravid igjen ja.....og alt for at søsteren hadde baby og hun ville ha en egen.
monja Skrevet 2. september 2007 Forfatter #12934 Skrevet 2. september 2007 Og de to søstrene som er 8 og 6 mnd gravide. Huff, stakkars mora deres som skal ha plass til dem + 2 babier, 3 andre søsken, 4 hunder og to valpekull i samma hus :dåne: Ja, og stefaren og kjærestene til jentene.....
monja Skrevet 2. september 2007 Forfatter #12935 Skrevet 2. september 2007 Har tent i ovnen. Det er høst, høst og enda mer høst Fryser og nyser.....det blir nok en fin uke
monja Skrevet 2. september 2007 Forfatter #12936 Skrevet 2. september 2007 Som jeg gleder meg til å føde igjen :juhu:
Midnattsol Skrevet 2. september 2007 #12937 Skrevet 2. september 2007 Som jeg gleder meg til å føde igjen :juhu: What?
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 2. september 2007 #12940 Skrevet 2. september 2007 Hmmm... skjønner deg egentlig... for det er en HELT spesiell opplevelse som jeg faktisk kunne tenkt meg å oppleve en gang til. Det er bare de ( i mine tilfeller) 7-8 mnd FØR fødselen jeg godt kunne tenkt meg å være foruten. Pluss at i mitt tilfelle så burde jeg heller si at det er en opplevelse jeg kunne tenkt meg å OVERLEVE en gang til, men det føles dessverre ikke som noen selvfølgelighet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå