Midnattsol Skrevet 7. september 2007 #13001 Skrevet 7. september 2007 Humra litt for meg selv når meldinga kom. TENK da, to stk i slengen!! Sier som Dråpe: *dåner på meg* :dåne: Da er kanskje tippinga mi ikke så dum heller da.
monja Skrevet 7. september 2007 Forfatter #13003 Skrevet 7. september 2007 Herregud, jeg drømmer så mye rart for tiden. Nattas drøm: Petter Stordalen driver med kunstig befruktning av aper :dåne: Visste dere det?
Kylling Skrevet 7. september 2007 #13005 Skrevet 7. september 2007 Haha, jeg dør av latter!! Men du, seriøst.. to stk? Og klarer du å vente helt til den ordinære med å få bekreftet/avkreftet det? Det hadde iallfall ikke jeg klart!!
monja Skrevet 7. september 2007 Forfatter #13006 Skrevet 7. september 2007 Vurderte et øyeblikk privat UL, men så er det bare ett sted i Tr.heim de har det (meg bekjent), og der er det så lang kø at den ordinære nok hadde kommet først likevel.
monja Skrevet 7. september 2007 Forfatter #13007 Skrevet 7. september 2007 Mannen ringte for en liten stund siden. Smurfen hadde falt ned fra en stol i bhg da han var der for å hente han, og han hadde ikke tatt seg for, men slått panna rett i betonggulvet Huff, stakkars smurf. Så nå satt han i bilen med en kald klut på panna.
Gjest bamsemums Skrevet 7. september 2007 #13008 Skrevet 7. september 2007 Dakar Smurfen. Spennende å se om du kanskje blir tvillingmor nå
monja Skrevet 7. september 2007 Forfatter #13009 Skrevet 7. september 2007 Er det ikke typisk? Parabolen vår driver og synger på siste verset tror jeg....nå har alt av signal falt ut og gubben driver og skrur febrilsk. Det er jo IDOL i kveld
Karius Skrevet 7. september 2007 #13010 Skrevet 7. september 2007 Wow, her blir det spennende skjønner jeg?! Mulighet for tvillinger og greier! Men er det noen som klarer det supert, så er jeg sikker på at det er dere Monja. Hvis det skjer, blir det nok slitsomt men samtidig utrolig morsomt! Håper det går bra med smurfen, og at parabolen blir i orden til Idol starter!
Jinx Skrevet 7. september 2007 #13011 Skrevet 7. september 2007 Næmmen så spennende! Du skal jammen være heldig om du får to ja! Og det hadde vært stort og ønsket deg velkommen i klubben Hvis det er mistanke om tvillinger får du en UL til. Merkelig at de ikke tilbød seg det.. Du bør uansett ringe og si at du vil ha en til pga mistanke om tvillinger.. Hvis ikke får du kjapt privat UL om du ikke klarer og vente..
Mie Skrevet 7. september 2007 #13012 Skrevet 7. september 2007 Næmmen! Her går det for seg! Gratulerer så mye, Monja! Artig med bebis på gang uansett om det er en eller to!
Fibonacci Skrevet 7. september 2007 #13013 Skrevet 7. september 2007 (endret) Ååååh, tenk om det er tvillinger! :legrine: Jeg hadde IKKE klart å vente til ordinær UL med å vite det! Hva tenker du og mannene om det? Ha en flott helg! Endret 7. september 2007 av La Traviata
iss Skrevet 7. september 2007 #13014 Skrevet 7. september 2007 Kort Innpå sladret om at det var spenning her inne, og måtte sjekke da! Er første gangen jeg har rotet meg inn her, men må bare gjøre som de andre: :dåne: Tvillinger! Synes også at du burde ringe tilbake og få en UL til. Hei forresten
Skravla Skrevet 7. september 2007 #13015 Skrevet 7. september 2007 :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: To stykker??? :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Litt for enhver sinns-stemning.... Jeg hadde heller ikke klart å vente altså.
Skravla Skrevet 7. september 2007 #13016 Skrevet 7. september 2007 Kort Innpå sladret om at det var spenning her inne, og måtte sjekke da! Kort innpå - nå også sladris...
monja Skrevet 7. september 2007 Forfatter #13017 Skrevet 7. september 2007 Ååååh, tenk om det er tvillinger! :legrine: Jeg hadde IKKE klart å vente til ordinær UL med å vite det! Hva tenker du og mannene om det? Ha en flott helg! Mannene??? *skeptisk* Vi tar det veldig med ro begge to. Hun var jo så usikker så jeg er overbevist om at det bare er en der.
monja Skrevet 7. september 2007 Forfatter #13018 Skrevet 7. september 2007 Kort innpå - nå også sladris...
pondusa Skrevet 7. september 2007 #13019 Skrevet 7. september 2007 Innom å ønsker god helg. Har du fått med deg forresten at du, murmelmy og jeg skal trippelføde den 25.april.....
Malou Skrevet 7. september 2007 #13020 Skrevet 7. september 2007 Oi... Muligheter for tvillinger!! Det må være både spennende og skummelt på en gang. Så bra at du fikk bekreftet at ting så bra ut på UL. God helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå