monja Skrevet 19. september 2007 Forfatter #13101 Skrevet 19. september 2007 Sliten etter jobb. Prøver å unngå å sovne Har satt en brøddeig til 6 brød og spist middag, lapskaus, så noe er da blitt gjort i monjaheimen. Det har vært nydelig høstvær idag. Sol og fint, men fy så kaldt i morges. Minusgrader og det synes jeg er alt for tidlig altså. Må nok finne fram varmere sko til smurfen. Ullundertøyet kom fram i helgen. Og lue er et must nå. 9+0 idag!
monja Skrevet 19. september 2007 Forfatter #13103 Skrevet 19. september 2007 Gleder meg til nystekte brød
monja Skrevet 20. september 2007 Forfatter #13104 Skrevet 20. september 2007 Hjemme idag. Iallefall fra klokka halv 9. Smurfen hadde feber i går kveld/natt så vi holdeer han hjemme idag. Mannen var hjemme fram til jeg kom hjem og når vi har spist middag drar jeg på jobb igjen. Nå har jeg sovet en times tid mens smurfen har styra selv, men så måtte han så veldig på do og da måtte mamma opp.
monja Skrevet 20. september 2007 Forfatter #13105 Skrevet 20. september 2007 Helt matvrak for tiden. Spiste to tynne skiver med ost før jeg dro på jobb klokka halv 7. Spiste ett eple etter at jeg kom hjem - sånn i 9 tiden. Spiste to tynne skiver til klokka halv 11 og nå er jeg skrubbsulten igjen :dåne:
monja Skrevet 20. september 2007 Forfatter #13106 Skrevet 20. september 2007 Vært fint vær her idag og, etter uker med Men til kvelden er det jo såklart meldt regn igjen så da har vi det nok gående godt utover i helga. Måtte bare være opphold når vi skal på åpen brannstasjon på lørdag.
monja Skrevet 20. september 2007 Forfatter #13107 Skrevet 20. september 2007 Mannen er hjemme....og smurfen er i hundre. Feberfri enda så det blir nok barnehage i morgen.
monja Skrevet 20. september 2007 Forfatter #13108 Skrevet 20. september 2007 Idag blir det fisk i form til middag her: 2 pk Findus Torsk (frossen) legges i lett smurt ildfastform, ha over en boks Creme Fraiche, en hakket purre, litt salt og pepper og revet ost på toppen. Stekes på 180 grader i 1 time....serveres med poteter
LaraCroft Skrevet 21. september 2007 #13110 Skrevet 21. september 2007 Matvrak? Ja fortelle meg...Spiser meg nesten fordervet selv jeg. En til to brødskiver til frokost, oppskjært eple til mellommåltid - kanskje med en kvikk lunsj, så har jeg med 4 brødskiver til lunsj, spiser hvertfall tre av dem, så hvis det er en til overs så går den ned i to tiden. Hvis ikke spiser jeg frukt i to tiden. Selv om jeg har alt dette med på jobb, er jeg like sulten når jeg kommer hjem. Så middagen lages raskt. Og forresten - så god den fiskeformen hørtes ut. Ble nesten sulten her jeg satt jeg;) Hvordan går det ellers med svangerskapet? Må gratulere deg med 9+2 jeg da:) Ha en fin helg.
pondusa Skrevet 21. september 2007 #13111 Skrevet 21. september 2007 Du er ikke det eneste matvraket nei... Håper på pent vær i morgen vi også, for da blir det åpen brannstasjon på oss også. God helg.
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 22. september 2007 #13112 Skrevet 22. september 2007 Åpen brannstasjon ja, der sa du noe... Men vi har gravemaskin på gården i dag, kan det være en ok erstatter tro???
monja Skrevet 22. september 2007 Forfatter #13113 Skrevet 22. september 2007 Gravemaskin kan helt sikkert være en god erstatter. Vi håper akkurat nå på litt opphold sånn at vi kommer oss til brannstasjonen uten å drukne
monja Skrevet 22. september 2007 Forfatter #13114 Skrevet 22. september 2007 Idag kom ikke smurfen tassende før ti over 9 :juhu: Deilig.
Gjest imli Skrevet 22. september 2007 #13115 Skrevet 22. september 2007 9 uker og greier... Tida går!
monja Skrevet 23. september 2007 Forfatter #13116 Skrevet 23. september 2007 Mannen var helt desperat etter å komme seg på jakt idag, så han fikk svigerfar og kona til å passe smurfen. Nå skal jeg prøve å finne arbeidslysten sånn at jeg kommer meg på jobb snart. Det er snakk om en 3 timers tid, men det er sååååå lite motiverende *sukk*
monja Skrevet 24. september 2007 Forfatter #13117 Skrevet 24. september 2007 3 mnd til jul Tenk at jeg skal gå gravid i jula - igjen. Eller, det er ikke sikkert forrige gang teller siden jeg ble gravid da Idag har det vært varmt og godt her. Det er faktisk 19 grader akkurat nuh. Ikke verst. Jeg begynte ikke på jobb før 9 idag (men så måtte jeg jobbe i går for å få til det da). Kjørte smurfen i bhg til klokka halv 9 og fikk slengt innpå litt frokost før jeg starta på og jobbe. Jobba til klokka 17 og føler meg i ganske ok form. Sov fra 21 i går til 07.30 idag, kanksje det har noe med saken å gjøre? Mannen og smurfen var i bassenget fra klokka 15.30 til klokka 16.45 og de storkoste seg. Smurfen var helt i 200 da de kom for å hente meg på jobb. Han hadde jo så mye å fortelle Nå lager mannen pannekaker og vi skal snart kose oss
Fibonacci Skrevet 24. september 2007 #13118 Skrevet 24. september 2007 Så flott at du fikk se et friskt lite vesen der inne på UL! Ingrid er et kjempefint navn hvis det er jente
pondusa Skrevet 24. september 2007 #13119 Skrevet 24. september 2007 Godt å høre at du har litt energi nå. Pannekaker hørtes veldig godt ut...
monja Skrevet 25. september 2007 Forfatter #13120 Skrevet 25. september 2007 Det ble vel egentlig brått slutt på jubelen i forhold til den gode formen i går etter middag. Jeg blir helt ødelagt av varm mat, og ingen unntak i går. Jeg ble sinna for den minste ting, kvalm og uvel, og alt gikk etterhvert over i gråt og anger.....stakkars mannen og smurfen Men jeg sa det i går, dette blir den siste ungen her i huset, for sånn vil jeg ikke ha det flere ganger. Ikke vil jeg finne ut om det blir sånn eller ei en evt. neste gang heller Jeg vil på hurtigheving *syt syt*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå