Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vrang? Jeg? :sjenert::ler:

Neida, men smurfen kom inn til oss i natt og jeg har sovet ekstremt dårlig. Så skulle gubben på jakt og smurfen våkna samtidig klokka 05.30 - på en søndag :dåne: Det var mer enn jeg klarte av og dermed var bråket i gang. Masse snørr og tårer, mannen er en liten tur på jakt nå da, smurfen er hos mamma og pappa, og jeg skulle ha slappet av, men klarer ikke. Sitter her med hodepine og vond nakke - stakkars meg *syt syt* :ler:

Endret av monja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fårikålen står på ovnen, så om et par timer blir det nok deiilg middag på oss. Iallefall middag :ler: Ikke såååå overbegeistret for ull-i-kål.

Skrevet

Da er fårikål og krokanis fortært og jeg er mett mett mett. Men gubbelars var fonøyd med å få maten servert da han kom hjem da.

Skrevet

Bestiller julegaver fra Bokklubben. Jadda, jeg er bitt av basillen :dåne:

Hjemme fra jobb idag. Syk med halsbetennelse og vonde ører :tristbla:

Skrevet

Tusen takk :klem:

Vært hos svigermor en tur. Formen er såder....skal være hjemme fra jobb i morgen iallefall.

Skrevet

Tusen takk :klem:

I natt har jeg sovet i senga til smurfen. Han hosta så fælt i går kveld at han våkna og skrek. La han i senga vår sammen med mannen siden de skulle opp tidlig idag. Idag er han i kjempeform derimot. Nå er mannen på jobb og smurfen i barnehagen. Jeg sitter hjemme og snufser og hoster, men formen er bedre heldigvis. Satser på at det blir jobb i mårra.

Idag er det :regn: så det holder, så det er deilig å være inne med fyr i ovnen og te og ristet brød til frokost.

Skrevet

Tusen takk, Jinx :klem:

Idag har jeg vært litt flink da. Bakt 6 brød. Scorpinas eminente oppskrift. Og nå har jeg spist middag til jeg ble helt kvalm. Herregud, det skulle jo ikke så mye til heller.

Godt igang med julegavene. 34 gaver totalt og bare 12 jeg ikke har tenkt på enda. Jeg er ganske så fornøyd med det.

Skrevet

10 gaver jeg ikke har begynt på :hoppe:

Og i morgen er det kontroll.... grugleder meg.

Skrevet

Spennende med kontroll. Det går nok helt fint.

Skrevet

Det går sikkert bra. Det er jo bare blodtrykk og blodprøver og så er jeg ferdig. Må passe på at han sender inn henvisning til UL da. Neste kontroll kommer ikke før i januar den.

Skrevet

Innom og hilser på. Er stadig innom og leser, men skriver ikke så aktivt for tiden. :klemmer:

Skrevet

Hei hei. endelig tilbake;)

Så godt å høre at det går godt med deg, selv om høstforkjølelsen har overtaket.

Lykke til på kontrollen da:) Går sikkert helt fint den.

:goodbye:

Skrevet

Idag har jeg vært på verdens korteste kontroll. På helsekortet for gravide står det kun mitt og mannens navn og adresse, og at jeg har hatt 1 tidligere svangerskap :ler:

Og så tok jeg blodprøver.

Ikke noe blodtrykk eller termin eller noenting. Du verden, du verden, jeg er litt spent på hvordan gyn.pol skal kunne kalle meg inn til UL når de ikke har noen termin å gå ut fra :ler:

Skrevet
Idag har jeg vært på verdens korteste kontroll. På helsekortet for gravide står det kun mitt og mannens navn og adresse, og at jeg har hatt 1 tidligere svangerskap :ler:

Og så tok jeg blodprøver.

Ikke noe blodtrykk eller termin eller noenting. Du verden, du verden, jeg er litt spent på hvordan gyn.pol skal kunne kalle meg inn til UL når de ikke har noen termin å gå ut fra :ler:

Høres ut som en riktig så lur lege.. Tok ikke legen blodprøver heller?

Hvorfor er det så mange inkompetente leger ute og går? Jeg blir helt oppgitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...