monja Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #13161 Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Vrang? Jeg? Neida, men smurfen kom inn til oss i natt og jeg har sovet ekstremt dårlig. Så skulle gubben på jakt og smurfen våkna samtidig klokka 05.30 - på en søndag :dåne: Det var mer enn jeg klarte av og dermed var bråket i gang. Masse snørr og tårer, mannen er en liten tur på jakt nå da, smurfen er hos mamma og pappa, og jeg skulle ha slappet av, men klarer ikke. Sitter her med hodepine og vond nakke - stakkars meg *syt syt* Endret 7. oktober 2007 av monja
monja Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #13162 Skrevet 7. oktober 2007 Fårikålen står på ovnen, så om et par timer blir det nok deiilg middag på oss. Iallefall middag Ikke såååå overbegeistret for ull-i-kål.
monja Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #13164 Skrevet 7. oktober 2007 Da er fårikål og krokanis fortært og jeg er mett mett mett. Men gubbelars var fonøyd med å få maten servert da han kom hjem da.
monja Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #13165 Skrevet 8. oktober 2007 Bestiller julegaver fra Bokklubben. Jadda, jeg er bitt av basillen :dåne: Hjemme fra jobb idag. Syk med halsbetennelse og vonde ører
monja Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #13168 Skrevet 8. oktober 2007 Tusen takk Vært hos svigermor en tur. Formen er såder....skal være hjemme fra jobb i morgen iallefall.
monja Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #13171 Skrevet 9. oktober 2007 Tusen takk I natt har jeg sovet i senga til smurfen. Han hosta så fælt i går kveld at han våkna og skrek. La han i senga vår sammen med mannen siden de skulle opp tidlig idag. Idag er han i kjempeform derimot. Nå er mannen på jobb og smurfen i barnehagen. Jeg sitter hjemme og snufser og hoster, men formen er bedre heldigvis. Satser på at det blir jobb i mårra. Idag er det så det holder, så det er deilig å være inne med fyr i ovnen og te og ristet brød til frokost.
monja Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #13173 Skrevet 9. oktober 2007 Tusen takk, Jinx Idag har jeg vært litt flink da. Bakt 6 brød. Scorpinas eminente oppskrift. Og nå har jeg spist middag til jeg ble helt kvalm. Herregud, det skulle jo ikke så mye til heller. Godt igang med julegavene. 34 gaver totalt og bare 12 jeg ikke har tenkt på enda. Jeg er ganske så fornøyd med det.
monja Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #13174 Skrevet 9. oktober 2007 10 gaver jeg ikke har begynt på Og i morgen er det kontroll.... grugleder meg.
Midnattsol Skrevet 9. oktober 2007 #13175 Skrevet 9. oktober 2007 Spennende med kontroll. Det går nok helt fint.
monja Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #13176 Skrevet 9. oktober 2007 Det går sikkert bra. Det er jo bare blodtrykk og blodprøver og så er jeg ferdig. Må passe på at han sender inn henvisning til UL da. Neste kontroll kommer ikke før i januar den.
Skravla Skrevet 9. oktober 2007 #13177 Skrevet 9. oktober 2007 Innom og hilser på. Er stadig innom og leser, men skriver ikke så aktivt for tiden.
LaraCroft Skrevet 10. oktober 2007 #13178 Skrevet 10. oktober 2007 Hei hei. endelig tilbake;) Så godt å høre at det går godt med deg, selv om høstforkjølelsen har overtaket. Lykke til på kontrollen da:) Går sikkert helt fint den.
monja Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #13179 Skrevet 10. oktober 2007 Idag har jeg vært på verdens korteste kontroll. På helsekortet for gravide står det kun mitt og mannens navn og adresse, og at jeg har hatt 1 tidligere svangerskap Og så tok jeg blodprøver. Ikke noe blodtrykk eller termin eller noenting. Du verden, du verden, jeg er litt spent på hvordan gyn.pol skal kunne kalle meg inn til UL når de ikke har noen termin å gå ut fra
Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2007 #13180 Skrevet 10. oktober 2007 Idag har jeg vært på verdens korteste kontroll. På helsekortet for gravide står det kun mitt og mannens navn og adresse, og at jeg har hatt 1 tidligere svangerskap Og så tok jeg blodprøver. Ikke noe blodtrykk eller termin eller noenting. Du verden, du verden, jeg er litt spent på hvordan gyn.pol skal kunne kalle meg inn til UL når de ikke har noen termin å gå ut fra Høres ut som en riktig så lur lege.. Tok ikke legen blodprøver heller? Hvorfor er det så mange inkompetente leger ute og går? Jeg blir helt oppgitt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå