monja Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #13242 Skrevet 21. oktober 2007 Hjemme. Og sliten som fy. Kjennes ut som om jeg har vært på den fullekula :dåne: Skikkelig uggen idag. Var hjemme klokka 13 og har mer eller mindre sovert fram mot klokka 18. Har klart å legge innpå litt mat og formen er stigende. Men det kjennes virkelig ut som om det er skikkelig helgefyll som er årsaken. Selv om jeg drakk bare vann og brus. Men det er klart det tar på å sove fra 03.30 - 08.30 og så kjøre 3 timer hjem Men moro var det
monja Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #13243 Skrevet 21. oktober 2007 Tror jeg må legge meg snart. Det tar på å feste med 22 småbarnsmødre....
linky Skrevet 21. oktober 2007 #13244 Skrevet 21. oktober 2007 Så bra at du koste deg på tur, er deiligt å komme seg vekk litt av og til.
monja Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #13246 Skrevet 22. oktober 2007 Ikke helt i form idag heller. Jeg er sliten og trøtt, kvalm og har hodepine. I tillegg har jeg noen helt jævlige (unnskyld språket) ligamentsmerter og har hatt det i hele natt. Noen har visst bestemt seg for å vokse litt Avbestilt legetimen jeg hadde klokka 11 og fikk ny den 30. Da orker jeg vel å komme meg dit tenker jeg
Malou Skrevet 22. oktober 2007 #13247 Skrevet 22. oktober 2007 Så mange småbarnsmødre er nok ikke noe å spøke med nei... Håper formen din bedrer seg, høres slitsomt ut.
monja Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #13248 Skrevet 22. oktober 2007 Isted sto postmannen og gaula i gangen her. Jeg orka ikke å stå opp for jeg har lagt meg nedpå litt, men da jeg kreka meg opp noen minutter etterpå lå det en diger pakke i gangen - fra bokklubben Og gubben har med hentelapp på 5 til som han skal hente på posten idag
monja Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #13249 Skrevet 22. oktober 2007 Nå har vi fortalt smurfen at mamma har baby i magen. Mannen klemte litt lett på livmora i sted, den var skikkelig stinn på venstre side, og da flytta det lille knøttet på seg for det ble helt stint på høyre side. Så spurte smurfen; "Hva er inni der?" Mannen: - Hva tror du er inni magen til mamma? Smurfen: - Hmmmm.......MAT!!!!!! Mannen: - Mamma, har en liten baby i magen sin..... Smurfen: - Åh, baby......babymat Så var vi ferdige med den diskusjonen
monja Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #13250 Skrevet 22. oktober 2007 En liten oversikt over hva som er bestilt fra bokklubben og hva som er kommet (mottatt er merket med rødt): 3 stk. Barndom 1 stk. Pledd Uni ull hvit 1 stk. Bollesett 4 stk rustfritt stål 1 stk. I magen bor en baby 1 stk. Jeg vil ikke gå og legge meg! 1 stk. Balaklava str 4-7 år 1 stk. Bakeform m/fat og lokk 1 stk. Garasje Maxi Road 1 stk. DVD Jul i Blåfjell 1 stk. Quiz for kvasse 1 stk. Vedkurv 2 stk. Da jeg var liten 1 stk. Undertøy blått str 110 1 stk. Pledd Uni ull hvit 1 stk. 4 pk skjæreplater 1 stk. 2 pk ullsokker rosa 1 stk. Thomas store bok om ord Da har jeg visst fått det aller meste....
linky Skrevet 22. oktober 2007 #13251 Skrevet 22. oktober 2007 Nå har vi fortalt smurfen at mamma har baby i magen. Mannen klemte litt lett på livmora i sted, den var skikkelig stinn på venstre side, og da flytta det lille knøttet på seg for det ble helt stint på høyre side. Så spurte smurfen; "Hva er inni der?" Mannen: - Hva tror du er inni magen til mamma? Smurfen: - Hmmmm.......MAT!!!!!! Mannen: - Mamma, har en liten baby i magen sin..... Smurfen: - Åh, baby......babymat Så var vi ferdige med den diskusjonen Så søtt da Er så rart å kjenne på livmora, kjennes ut som en liten ballong som ligger der, he he.
monja Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #13252 Skrevet 23. oktober 2007 Idag føler jeg meg i god form Tar jammen litt tid å hente seg inn etter helga Smurfen er hjemme sammen med meg idag og da ble det ikke å sove lenge nei. Kvart på 7 måtte jeg opp Men jeg er godt igang med husarbeidet så det gjør ingenting.
monja Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #13253 Skrevet 23. oktober 2007 Så søtt da Er så rart å kjenne på livmora, kjennes ut som en liten ballong som ligger der, he he. Kjenner absolutt igjen følelsen med en ballong i magen ja. Men nå når den har blitt litt større går det jo til og med an å sove på magen uten at det kjennes ut som om jeg ligger på ei kule
monja Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #13254 Skrevet 23. oktober 2007 Det første smurfen gjorde i morges var å stryke meg over magen..... Meg: - Husker du hva som er inni magen til mamma? Smurfen: - En liiiiiiiten beeeeeeeibi Meg: - Det er en lillesøster eller lillebror. Hva vil du ha da? Smurfen: - Hmmmmm, kjærlighet (på pinne)
Gjest DDD Skrevet 23. oktober 2007 #13255 Skrevet 23. oktober 2007 Unger er herlige!! Jeg hadde en for etpar måneder siden jeg som meldte seg frivillig til å putte lillebror tilbake inn i magen til mamma. Han mente at hvis han dyttet så ville det gå helt fint.
monja Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #13256 Skrevet 23. oktober 2007 Dytte han tilbake ja. Regner med at alle storesøsken har øyeblikk man ønsker de mindre tilbake dit de kom fra
Fibonacci Skrevet 23. oktober 2007 #13257 Skrevet 23. oktober 2007 Så herlig smufen er! Håper formen din forblir god nå monja!
monja Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #13258 Skrevet 23. oktober 2007 I ettermiddag kom og middagen i retur. Og halsbrann har jeg og begynt å få Trodde kvalme og oppkast skulle gå over når jeg var kommet så langt jeg.....ikke begynne nå
monja Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #13260 Skrevet 23. oktober 2007 Mannen er ute og stabler ved.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå