Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov til halv 7 idag. Herregud, jeg kunne jo sovet mye lenger, men neida :sur: Mannen og smurfen er på jobb og i barnehage og jeg skal kose meg med dyna på sofan, ei bok og fyr i vedovnen.

Skrevet

Sovet at par timer på sofan. Lurer fælt på om jeg skulle vært ute og vaska vinduer, for det trengs for å si det sånn. Men så var det dette tiltaket da.

Lurer og på om jeg skal friskmelde meg fra mandag av. Fysioterapeuten mente jeg kunne prøve å jobbe litt og så få behandling etter jobb over helga, og det er jo det jeg egentlig vil og. Kjipt å gå hjemme. Dagene blir lange og tiden går så treigt. Selv om jeg faktisk er 14+0 i morgen :dåne:

Skrevet (endret)
Sov til halv 7 idag. Herregud, jeg kunne jo sovet mye lenger, men neida :sur: Mannen og smurfen er på jobb og i barnehage og jeg skal kose meg med dyna på sofan, ei bok og fyr i vedovnen.

Det hørtes utrolig deilig ut. :-D

Greit å prøve å jobbe hvis du kan, så kjenner du bare litt på det. At du føler dagene blir lange når du er hjemme er vel et godt tegn. :)

Grattis med 14+0 i morgen. :klemmer:

Endret av Midnattsol
Skrevet

Jeg hadde jo aldri trodd jeg skulle savne jobben min, men jeg vil jobbe så lenge det går. Er sikker på at før eller siden blir det stopp likevel.

Skrevet

Var på do nå og det kom litt blod på papiret.... :klø: Skal se om det kommer mer utover dagen. Har litt vondt i ryggen og magen, men ikke mer enn før.

Skrevet

Kilden til blodet er funnet og det er ikke noe farlig *lettet*

Skrevet

Tror vi må ha vegghengt stellebord denne gangen. Det er plutselig ikke plass til stellebordet vi brukte til smurfen på badet vårt.

Skrevet

Hei på deg :vinke:. Vi hadde et lekkert stellebord til mini men denne gangen vil jeg bare ha en matte på gulvet. Tryggest og enklest :Nikke: Grattis med 14+0!!! :jippi:

Skrevet

Matte på gulvet har jeg tenkt på og, Murmelmy. Det er det enkleste med den lille plassen vi har, men jeg får se litt.

Skrevet

Nå har jeg to ganger prøvd å bestille nettabonnement på GRAVID, uten at det kommer et j***a blad i posten. Så nuh skal jeg kjøpe det på butikken istedet :sur:

Skrevet

Da er stjernene mine borte og jeg er bare "vanlig" bruker igjen.

Skrevet

Har ikke sett dagboka di før jeg... :sjenert:

Men prøver jo å følge med på de andre mars/april-mammaene. Det er jo så spennende!

Du er akkurat 3 uker kortere enn meg, da, jeg er 17 uker i morra og du 14.

Hvordan er det å være gravid og å ha en liten en samtidig da? Er vel litt annerledes enn første gangen da du bare hadde deg selv å tenke på. Vi har tenkt å få to tette, så det kan jo bli interessant ;)

Når har du UL?

Skrevet
Har ikke sett dagboka di før jeg... :sjenert:

Men prøver jo å følge med på de andre mars/april-mammaene. Det er jo så spennende!

Du er akkurat 3 uker kortere enn meg, da, jeg er 17 uker i morra og du 14.

Hvordan er det å være gravid og å ha en liten en samtidig da? Er vel litt annerledes enn første gangen da du bare hadde deg selv å tenke på. Vi har tenkt å få to tette, så det kan jo bli interessant ;)

Når har du UL?

Så koselig at du titter innom :klemmer:

Å ha en 3 åring sammen med en i magen går helt greit. Mannen tar det verste "trøkket" når jeg er sliten og trenger hvile, og det setter jeg umåtelig stor pris på. Det går jo utrolig bra egntlig. Han vet det jo nå så da er det ikke så mye hopping på meg heller. Tiden der mamma er hoppepute er forbi.

Og så går jo tiden så mye raskere nå enn første gang. For han er jo her og holder meg i vigør hele ettermiddagen og da glemmer jeg på en måte magen. Sist satt jeg jo nesten og glana på magen og forventa at den skulle vokse :ler: Så denne første delen av svangerskapet har virkelig flydd. Det gjorde en ikke sist.

Jeg har UL den 19. november, men jeg satser på at det går fort dit og.

Skrevet
Jeg har begynt å pakke inn julegaver :nisse:

Ikke værst :fnise:

Julen er bare så koselig, tenk akkuratt 2 mnd til julaften i dag.

Skrevet

Er ikke så lenge til 19. nei. Vil dere vite kjønn? Gjorde dere det sist?

Skrevet
Er ikke så lenge til 19. nei. Vil dere vite kjønn? Gjorde dere det sist?

Vi vil gjerne vite kjønn om de klarer å se det. Vi skulle det sist og, men da var ikke smurfen villig til å vis seg fram, så det var først på vekstkontroll i uke 34 vi fikk sett at det var en pjokk der inne. Jeg er like spent denne gangen så jeg håper det blir muligheter til å se det nå.

Skrevet
Ikke værst :fnise:

Julen er bare så koselig, tenk akkuratt 2 mnd til julaften i dag.

Og jeg gleder meg sånn til desember. Måtte den siste mnd fly avgårde sånn at desember kommer fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...