Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var bra da :)

Jeg tror en del leger rett og slett ikke vet hva som skal føres på. Jordmor fylte ut en god del ekstra da jeg var hos henne etter jeg hadde vært hos legen. Og det var bare noen få dager etterpå..

Skrevet

Godt at alt er bra da, selv om denne undersøkelsen var litt i merkeligste laget...

Men det er ikke alle som er like godt kjent med hvordan det skal gjøres ved første kontroll av gravide.

Ei venninne av meg fikk helt ny lege da hun var inne til kontroll og denne legen hadde aldri gjort dette før. Venninnen min som da ventet sitt andre barn måtte fortelle legen hvordan og hva som skulle gjøres.

Men du har vel oversikten selv, men jeg lurer som deg på hvordan det da blir med innkalling til UL....

Lykke til videre:)

Skrevet

:ler: Det er ikke det at han ikke kan fylle ut. Han fylte ut skjemaet forrige gang helt perfekt. Men det var litt hastig idag tror jeg. Nuvel, jeg skal til han igjen den 22. oktober for å få svarene på blodprøvene så kanskje han skriver litt mer da?

Ang. UL. Jeg får ringe gyn om jeg ikke hører noe når det begynner å nærme seg. Hvem vet, kanskje han glimta til og skrev på forventa termin etterpå.

Skrevet

Er jo ikke så veldig lenge til 22. oktober, så han har kanskje tenkt til å fylle mer ut da, som du sier. Du kan jo bare høre om han har sendt inn papirene for UL neste gang du er der :)

Skrevet

Nei, det er jo ikke lenge til. Men han var litt stressa idag stakkars. Må jo le litt og, for alt i alt er det jo ganske så vittig. Hadde jeg vært førstegangs hadde jeg nok vært litt svett etter den timen, men nå slapper jeg helt av likevel.

Skrevet

Husker ikke om jeg har gratulert deg jeg..... GRATTIS med en liten spire i magen!!

:klem:

Skrevet

12+0 idag!!!!!!!!!!! :juhu:

Fikk tlf fra gyn.pol idag. De hadde fått henvisning til UL, men det sto ikke noen termindato :ler: Jeg ga han datoen så nå er det bare å vente i spenning på brev i posten.

Idag har det snødd masse så det var ganske så spennende å kjøre på jobb idag - på sommerdekk. Men jeg skal ikke skifte dekk enda. Skal iallefall se det an over helga.

Skrevet
:hoppe: Ubeskrivelig deilig. Lurer på om ikke magen har kommet litt innenfor pondusen og. Og når jeg ligger på magen nå er det ubehagelig, og det kjennes ut som om jeg ligger på ei kule :ler:
Skrevet (endret)

Hurra for 12 uker! :legrine:

Magen kommer gjerne fortere med 2. mann! Vil dere vite kjønnet forresten?

Endret av La Traviata
Skrevet
Hurra for 12 uker! :legrine:

Magen kommer gjerne fortere med 2. mann! Vil dere vite kjønnet forresten?

Vet du hva? Helt motsatt her, og det er jo ikke såååå lenge siden jeg var på tjukka sist. Er 12+5 nå og kan ikke merke noen livmor i det hele tatt... Og magen kan jeg gjerne ligge på, men det gjorde jeg jo til siste slutt forrige gang også da...

God helg :klem:

Skrevet

Gratulerer med 12+0 idag :klemmer:

Ellers ønsker jeg deg ei god helg :sol:

ps: vær forsiktig på veien da med sommerdekk:)

Skrevet

Magen kommer nok tidsnok. Litt glad for at den ikke har poppet alt for mye ut enda. Jeg skal vel rekke å bli bra lei av den før jeg blir kvitt den igjen :ler:

Men i går hadde jeg innmari ligametsmerter så det er tydeligvis noe som vokser og gror der inne :hjerte: Og i går kveld mener jeg bestemt at jeg kjente noen sprell fra lille der inne....akkurat som lett dunking noen få ganger, og så ble det helt stille. Som jeg gleder meg til å kjenne liv hver dag. Jeg tar meg i å stryke meg over magen støtt nå så folk rundt meg kan vel med rette begynne å bli mistenksomme og lure på om noe er på gang :ler:

Skrevet

Idag fikk jeg første pakken fra bokklubben. DVD'en "Jul i Blåfjell" :juhu: Nå venter jeg spent på resten....

Skrevet

Jeg har fått time til UL :juhu:

Til legen på onsdag, oppringt av gyn.pol som lurte på termin på torsdag og brevet lå i postkassen på fredag. Det må jeg si var usedvanlig rask levering fra sykehuset.

Nuvel - 19. november er datoen vi skal få hilse på den lille. Og heldigvis klokka 9 denne gangen. Med smurfen måtte jeg vente helt til klokka 13.

Skrevet

Da er jeg ca 17+4....passe tidlig det antakeligvis. Var vel 19+0 eller noe med smurfen.

Skrevet

Grattis med UL time :). Jeg skal 23. november...om jeg er gravid så lenge da :sukk:

God lørdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...