Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:troest: Ja det er slitsomt mens det står på,

men heldigvis glemmer man fort :fnise:

Skrevet

Ja det er heldigvis fort glemt, men helt forferdelig mens det står på.

Skrevet

Håper det går bedre med deg idag da, kjenner meg godt igjen i det du beskriver. Jeg har ikke reagert på varmmat jeg da, og glad for det. Men jeg klarer ikke parfymelukt og lukten av klærne til kjæresten :fnise:

Og eplejuice, det bringer meg over vasken nesten....

:klemmer:

Skrevet

Idag er jo alle graviditetssymptomer som blåst bort igjen. Det går jammen meg opp og ned her i verden :ler: Egentlig burde jeg juble for 10+0 idag, men så står jo terminen min mellom 25 og 27 april så kanskje jeg burde vente til fredag med å skrive 10+0 :klø: Dilemma dilemma :lol:

Skrevet

10+0 :hoppe:

Siden jeg ikke er hjemme i morgen hopper jeg litt idag da :ler:

Nå er jeg inne i min 11. uke. Den lille i magen er vokst fra 1 - 2 gram til 2,5-4 gram og 33-41 mm. I morgen bærer jeg på et foster og alle de indre organene er ferdig dannet. Fantastisk.

Skrevet

Åhhh, tenk 10 uker allerede, da, vennen - 1/4 del av svangerskapet tilbakelagt allerede! :klem:

Gooood helg!

Skrevet

Jeg er dautrøtt.....var i Bodø i helgen.....togturen oppover gikk kjempefint, nedover var det litt mer utfordrende å underholde en 3 åring i 6,5 timer, men det gikk da. Jeg er supersliten etter helga....og så skal jeg på jobb igjen om 10 minutter :dåne:

Skrevet

Ekstra god klem til deg, Middis :klem:

Idag har det vært travelt, og jeg kjenner at bekkenet knirker :tristbla: Men det SKAL holde ut oktober har jeg bestemt meg for. Og gjerne lenger og :ler: Dagene flyr når jeg er på jobb og godt er det.

På torsdag går jeg inn i min 12. svangerskapsuke :dåne: så nå går det virkelig unna her. Første ordinære svangerskapskontroll neste onsdag.

Skrevet

Fy søren hvor svangerskapsukene dine flyr unna! Godt at alt gpr så bra til tross for litt knirking og andre ting. Det er vel slikt som følger med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...