monja Skrevet 12. september 2007 Forfatter #13064 Skrevet 12. september 2007 Intense magesmerter *urk* Kjenner det så godt igjen fra sist. Ligamentsmerter..... Det er noe dritt altså. Som å bli stukket med kniv.
Midnattsol Skrevet 12. september 2007 #13065 Skrevet 12. september 2007 Er det vanlig rundt 8 uker? Siden pondusa også akkurat har snakket om sånne smerter?
monja Skrevet 12. september 2007 Forfatter #13066 Skrevet 12. september 2007 Jeg har hatt dem noen uke allerede. Og de kommer til å vedvare lenge i varierende grad. Så lenge livmora vokser strekker ligamentene seg, og da kan det være j***ig vonde tak innimellom. I forrige svangerskap ble det så ille at jeg ble sendt på tidlig UL for å utelukke svangerskap utenfor livmora.
Midnattsol Skrevet 12. september 2007 #13067 Skrevet 12. september 2007 Du er heldig som skjønner hva som skjer i alle fall. At du kan si at du har vondt på grunn av det og det.
monja Skrevet 12. september 2007 Forfatter #13068 Skrevet 12. september 2007 Snart er det jordmødrene igjen.
monja Skrevet 12. september 2007 Forfatter #13069 Skrevet 12. september 2007 Du er heldig som skjønner hva som skjer i alle fall. At du kan si at du har vondt på grunn av det og det. Det vet du og - neste gang Men du vet jo hvor du finner meg om det er noe du lurer på.
Midnattsol Skrevet 12. september 2007 #13070 Skrevet 12. september 2007 Ja, vet jo det Som jeg sa i dagboka mi, det er godt å ha en monja. Venter på Jordmødrene jeg også.
monja Skrevet 12. september 2007 Forfatter #13071 Skrevet 12. september 2007 Skal innrømme at svangerskapet med smurfen var mange bekymringer. Og jeg merker selv at jeg er mye roligere denne gangen. Nå er det jo så mye som skjer og jeg har liksom ikke tid til å tenke på knotten i magen. Da jeg gikk med smurfen leste jeg jo alt jeg kom over av blader og info på nett - og alt for mange "et barn for lite" historier Det er ikke å anbefale for hormonelle, nervøse gravide Denne gangen vet jeg mer, for jeg har jo prøvd det før. Samtidig er hvert svangerskap forskjellig, så jeg er litt smånervøs denne gangen og. Jeg og mannen har snakka om det - skulle det gå galt og vi mister er det ikke verdens undergang. Vi vet at vi klarer å bli gravide selv om det kan ta litt tid, og om vi ikke lykkes igjen har vi jo smurfen. Hadde jeg mista da jeg gikk med smurfen hadde det blitt trasige greier.
Midnattsol Skrevet 12. september 2007 #13072 Skrevet 12. september 2007 Det jeg tenker er at om vi mister nå, så klarte vi faktisk å bli gravide veldig fort. Så da er det bare å prøve igjen. Men jeg håper jo selvfølgelig at denne lille klorer seg fast og det håper vi at din gjør også. Enda klarer jeg ikke slippe jubelen helt løs her, merker jeg.
monja Skrevet 12. september 2007 Forfatter #13073 Skrevet 12. september 2007 (endret) Ja, dere klarte det jo kjempefort. Men du mister ikke Men man har nok litt andre tanker omkring ting når man er der igjen for andre gang. Les: Man har så mye å gjøre med det forrige avkommet at tankene ikke får tid til å regjere Endret 12. september 2007 av monja
monja Skrevet 13. september 2007 Forfatter #13076 Skrevet 13. september 2007 Idag har formen vært ganske bra. Helt til nå. Har lagt meg og ble så kvalm. Må logge av og hvile snart tror jeg.....
pondusa Skrevet 13. september 2007 #13077 Skrevet 13. september 2007 Innom å på. Håper formen blir bedre og bedre fremover nå.
Malou Skrevet 13. september 2007 #13079 Skrevet 13. september 2007 Jeg tenkte faktisk tilbake på hvor bekymret du var under det første svangerskapet ditt og at jeg håpet det gikk litt lettere for deg denne gangen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå