monja Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #13141 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Bekkenet har blitt verre utover kvelden......skal legge meg snart. Må bare se jakten på kjærligheten først.... Og kose meg med brødskive med grov sennep og ribberull. O' Jul med din glede Endret 2. oktober 2007 av monja
Midnattsol Skrevet 2. oktober 2007 #13142 Skrevet 2. oktober 2007 Kose deg. Håper bekkenet ikke blir værre.
Gjest Jenny H Skrevet 2. oktober 2007 #13143 Skrevet 2. oktober 2007 Pass på bekkenet ditt nå!!! Det er ikke til å tulle med!!! Jeg har forresten bare skiftet nick, - vi er kjempefornøyde med Mikk-Linedressene så langt
monja Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #13144 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) 11+0 :juhu: Neste mål på lista er: Risikoen for spontanabort avtar: 11. oktober, 2007 Det er jo bare en uke til og det føles godt. Da kan jeg senke skuldrene enda mer og puste lettere. Innom en snartur før jeg kjører på jobb. Har sovet utrolig dårlig den siste delen av natta, for smurfen kom inn til oss og holdt på å presse meg ut av senga. Varmt ble det og - hodepine *sukk* Nuvel, ha en fin dag Endret 4. oktober 2007 av monja
Leo Skrevet 4. oktober 2007 #13145 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Lenge siden jeg var innom her nå ... Har jo fått med meg at dere er i ferd med å befolke jorden ytterligere (Mulig dere har "pult for småpæng", hva vet jeg ), men jeg har selvfølgelig ikke ønsket tillykke med familieforøkelsen. Det gjøres imidlertid herved! Jeg har forresten hatt en hund i sengen i natt ("Noen" var redd han skulle fryse på vaskerommet ...) og jeg vet ikke om det umiddelbart kan sammenlignes med å ha en smurf der, men trangt og varmt ble det i hvert fall. Ha en fin dag du også! Endret 4. oktober 2007 av Leo
monja Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #13146 Skrevet 4. oktober 2007 Så koselig at du ser innom Leo Idag har jeg VONDT i bekkenet mitt. Nå er det jammen slutt på å sprike med beina
Karius Skrevet 4. oktober 2007 #13147 Skrevet 4. oktober 2007 Åh, ribberull! Tror jeg må på butikken en tur gitt! Grattis med 11 uker, snart over den "magiske" grensen!
monja Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #13148 Skrevet 4. oktober 2007 Åh, ribberull! Tror jeg må på butikken en tur gitt! Grattis med 11 uker, snart over den "magiske" grensen! Ribberull er som en besettelse her i jula - og tydeligvis før Skal lage selv i år, så jeg håper at jeg får det til. Nå har jo julemarsipanen kommet også :dåne: Den "magiske uken" ja. Gleder meg til den er over.
monja Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #13150 Skrevet 4. oktober 2007 Nå har jeg regna litt og kommet fram til at første jordmor time kommer i romjula - om man skal følge ukene. Kanskje jeg får første timen til neste år? Det hørtes lenge ut det
monja Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #13151 Skrevet 5. oktober 2007 God morgen! Idag har jeg tatt meg tid til litt PC og frokost før jeg kjører på jobb. Det hører med til sjeldenhetene. Men nuh blir det til at jeg straks må avgårde. Skal innom mamma og pappa etter jobb idag. Lillebroren min kom fra Oslo i går kveld så det blir morsomt å treffe han igjen. Ikke så ofte han er hjemme. Og så skal jeg jobbe igjen i kveld
Fibonacci Skrevet 5. oktober 2007 #13152 Skrevet 5. oktober 2007 Åh, snart 12 uker! Det må føles godt. Håper du får en kjempefin helg!
monja Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #13153 Skrevet 5. oktober 2007 Det er veldig deilig, LT. Akkurat nå er jeg hos svigermor. Skal på jobb igjen klokka 19.30 så jeg orker ikke å dra hjem for så å kjøre til byen igjen. Da får jeg heller vente til jeg er ferdig med å reise hjem. Jeg og mannen tok med smurfen for å spise ute, men han skulle jo ikke ha noe, som vanlig. Denne gangen bestilte vi ikke noe til han heller da....vi kjenner han jo så godt Så han smakte litt til meg og så fikk han en is. Før det var vi hos mamma og pappa. Lillebroren min er hjemme på besøk (han bor i Oslo) i helga så da måtte vi hilse på. Han hadde med 3 årsgave til smurfen. Tretogsett i 100 deler. Gjett hvem som ble hyper? Så nå slapper jeg av litt før jeg skal på jobb igjen
monja Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #13156 Skrevet 6. oktober 2007 Nå skal vi straks kjøre på Biltema en tur. Så går vel den dagen.
monja Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #13158 Skrevet 6. oktober 2007 God helg til deg og, Shatika Hjemme. Både en termostat og bremser rikere.
monja Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #13159 Skrevet 7. oktober 2007 Dårlig start på dagen. Gedigen krangel med mannen. Tviler på at han smiler til meg på en stund
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå