monja Skrevet 31. august 2007 Forfatter #12901 Skrevet 31. august 2007 Tusen takk for gratulasjoner alle sammen Dagen i går ble fin ja. God middag sammen med mannen, før jeg sendte han ut av heimen og fikk besøk av ei venninne. Vi skravla og koste oss hele kvelden. Herlig. Idag er jeg jammen opp tidlig. Måtte opp å betale inn penger til lottolaget mitt før helga (enn om jeg hadde glemt det :dåne: ), men planen er å legge meg å lese litt. Smurfen er hjemme idag, men han sover enda. Håper han sover iallefall en time til, det hadde han hatt godt av. Ute skinner sola og det ser ut til å bli en fin dag.
monja Skrevet 31. august 2007 Forfatter #12903 Skrevet 31. august 2007 En time til ja...... Her sto smurfen som et tent lys klokka kvart på 8. Nå har vi kost oss med frokost, og nå ser vi Små Einsteins på TV.
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 31. august 2007 #12904 Skrevet 31. august 2007 Mine var omtrent døde av utålmodighet de da klokka var kvart på 8... Og ikke får jeg lov å hente dem i bhg før tidligst tre heller. Tenker å dra og titte på de mikk-linedressene i dag jeg da
monja Skrevet 31. august 2007 Forfatter #12905 Skrevet 31. august 2007 Gjør det, så får jeg høre da, hvordan fargene og prisene er. Om de har uttakbart for eller fast for...... ja Vi drar nok en tur i morgen.
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 31. august 2007 #12906 Skrevet 31. august 2007 Skal selvfølgelig avlegge rapport
monja Skrevet 31. august 2007 Forfatter #12907 Skrevet 31. august 2007 Jeg tror jeg må få sjekket hodet mitt. Satt akkurat og tenkte på hvilken høstdress jeg skulle kjøpe til smurfen. Og så går jeg gjennom gangen, og det henger en dress på plassen han har klærne sine. I str 104 :klø: Jeg må ha kjøpt den i vår, men det hadde jo jeg glemt Er det mulig å være så distre altså? Han brukte den sikkert som overgangsdress i vår og
Malou Skrevet 31. august 2007 #12908 Skrevet 31. august 2007 Merkelig nok skjer sånne ting med meg også. Jeg kjøper en ny sort topp og plutselig ligger det en som er nesten helt lik i skapet!! Rare greier... Håper du får en fin helg uten kvalme!
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 31. august 2007 #12909 Skrevet 31. august 2007 Like greit da monja... den byturen i morgen kan du uansett spare deg for dressene har ikke kommet inn enda.
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 31. august 2007 #12911 Skrevet 31. august 2007 Jeg kjenner hun som jobber der littegrann (vi er sambygdinger), hun skulle ringe meg når de kommer inn. Jeg kan jo gi deg beskjed hvis du fortsatt er interessert. Hun har sånn dress til sin unge (som er i skolealder og dermed sliter litt mer på klærne enn våre gjør enda) og er veldig fornøyd!
monja Skrevet 31. august 2007 Forfatter #12912 Skrevet 31. august 2007 Vi tenker vi tar oss en bytur likevel i morgen. Gubben er blitt overraskende engasjert i dress og vil se på Reflex dressene de har der. Så da tar vi oss en tur. Kanskje vi finner noen julegaver og bursdagsgaver.....og tur på Lindex da
monja Skrevet 1. september 2007 Forfatter #12913 Skrevet 1. september 2007 Idag fikk vi sove til kvart på 8. Herlig. Og så våkna jeg til den herlige nyheten om at Havfrua har blitt mamma til en liten prins Nå skal vi spise frokost, så blir det tur til Steinkjer. Skal se på de vinterdressene de har der, men antakeligvis blir det tur tilbake etterhvert, når "vår" dress kommer inn. Uansett, det blir godt å komme seg til en annen by. Andre impulser og litt sjåpping
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 1. september 2007 #12914 Skrevet 1. september 2007 (endret) God tur!! Edit : Sletta det jeg skrev for det viste seg å være feilinformasjon. Endret 1. september 2007 av Dallandra Darcy
monja Skrevet 1. september 2007 Forfatter #12915 Skrevet 1. september 2007 Da er vi tilbake..... eller, vi var tilbake for en stund siden, men trøtte meg har snorka et par timer Og jeg er like enda. Nuvel, jeg har gått mot alle mine "prinsipper". Jeg har kjøpt en Reflex vinterdress :dåne: Men, er jeg ikke fornøyd med den er det rett tilbake til det vanlige merket. I tillegg fikk han Reflex regntøy, og det er jo beryktet for å være bra da. Ellers var vi innom Biltema og kjøpte et tog og en tunnel til tretoget hans. Stor lykke...Ellers.....fant ikke noe å kjøpe
pondusa Skrevet 1. september 2007 #12916 Skrevet 1. september 2007 Regnklærne til reflex vet jeg er gode, de har ungene mine brukt i flere år. Jeg kjøpte reima vinterdress til lillemor på salg i vår, den gamle var for liten. Men den har hun brukt 2 sesonger og i tillegg er hun på en utegruppe i bhg. Dressen er litt slitt i rumpa, men ellers like fin. Pondus må vel ha ny dress, så vi må nok på bytur. Men jeg kjøper ikke dresser med avtagbart for. Får se hva vi finner til han.
monja Skrevet 1. september 2007 Forfatter #12917 Skrevet 1. september 2007 Vi har heller aldri hatt avtagbart for i dressene. Jeg synes kanskje det virker litt tidkrevende (effektive meg ), så det ble ikke det denne gangen heller. Skal iallefall notere å kjøpe dress på salg til våren. Eller to....
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 1. september 2007 #12918 Skrevet 1. september 2007 Hvorfor ikke avtagbart for i dressene? Man driver jo ikke og tar det ut og setter det inn hele tiden. Vi har (tilfeldigvis) stort sett hatt det, og synes det er veldig greit i overgangsperioder, da tar vi ut foret og bruker bare dressen utenpå ullklærne. De blir kanskje litt mer klumpete da, men
monja Skrevet 1. september 2007 Forfatter #12919 Skrevet 1. september 2007 Sikkert fordi jeg ikke er vant til det Litt vanedyr der. På en annen side er jo dresser med uttagbart for praktisk med tanke på å bruke dressen vår/høst og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå