Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler:

Skulle jo være så driftig idag. Jada, opp når gutta dro på jobb og barnehage klokka halv 7. Skulle bare lese litt før jeg kom helt i gang og vips, så våkna jeg klokka 10 :sjenert:

Resten av dagen har jeg bare sløva så husarbeidet får jeg ta i morgen. Gutta er på tur hjemover så det skal bli godt å få dem hjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsatt symptomfri idag. Liiiitt ømme vorter, og litt ligamentsmerter, men ellers er alt OK. Egentlig er det jo litt deilig og når man leser om dem som har kommet like langt som spyr og herjer *grøss*

Skrevet

Pokker! Jeg kommer ikke inn på babyprat sidene mine :sur:

Skrevet

Jeg kom inn på siden :juhu:

Mann og sønn er hjemme :juhu:

Ørret til middag idag og :juhu:

Skrevet

I kveld har jeg hatt sååååå lyst på salat, men det ble liksom ikke til at jeg orka å lage. Så det ble en is istedet :ler:

Nuh er det på tide å finne senga.... :sove:

Skrevet

Idag har det blitt litt mer futt i meg. Våkna av at jeg ble kvalm av å ligge på magen. Jadda, da var klokka 7 :Gjesp: Lå en stund og plundra litt på PC'n, men i 8 tiden sto jeg opp.

Jeg har jo fått egg i hus :juhu:

Så det ble to brødskiver med egg, agurk og tomat til frokost idag :sikle: I'm in heaven.

Idag har jeg skikkelige ligamentsmerter på venstre side og føler meg ganske uvel, men likevel står vi på. Har nå 68 rundstykker stående til etterhevnig. Kan være OK å ha til 3 årsdagen om 1 1/2 uke. Herregud som tiden går.

3 år allerede herlige smurfen min :hjerte:

Skrevet

Jeg har forresten fått time til GU *angst*

Skal ikke til fastlegen min, men til en annen lege på samme kontor. Hun er gyn.spes, så det er jo betryggende. Med litt flaks blir det UL på meg og. Hadde jo vært gøy å finne ut hvor langt på vei jeg egentlig er. I følge mine egne beregninger er jeg 7+2 når jeg skal dit, neste fredag.

Skrevet

spennende spennende!!!

-herlig smurfebilde! :rødme: Er det snart 3 årsdag..dæven som tiden flyyyr!!

:kose:

Skrevet

Herregud så kvalm jeg er. Og mannen som har lagd så deilig middag idag da. Typisk *urk*

Skrevet

Jaja, ekke det bra da? På en måte.

;)

Skrevet

Også akkurat idag da vi har den deilig pasta/kyllingretten vi fikk til Dråpe i sommer :grine:

Skrevet

Har fått spist litt, mannen tok med seg smurfen bort på besøk til en jevngammel gutt, og jeg holder på å få kontroll på kroppen :ler:

Skrevet

Usj - kvalme er noe herk altså. Var du mye kvalm forrige gang også eller?

:kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...