monja Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #9401 Skrevet 9. juli 2006 Hva slags sted er det som må bookes 13 år i forveien?! Har aldri hørt om noe lignende! Håper dere har det bra på hyttetur! Og jeg misunner deg ikke som skal på jobb igjen i morra... (Men jeg har nå permisjon endel måneder til da, heldigvis!) ← Det er helt utrolig hvor tidlig på'n man må være. Mange booker for alle ungene med en gang og da blir det ofte mange år fram i tid. Vi forhørte oss flere plasser, men den plassen vi (og tydeligvis andre) likte best var altså fullbooket til 2018 Å, jeg misunner deg som har permisjon nå, men neste år på denne tiden håper jeg på permisjon jeg og Du må iallefall nyyyyte permisjonstiden, for plutselig er den over.
monja Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #9402 Skrevet 9. juli 2006 April og hurra for Victoria som er 15 mnd idag Store nydelige jenta di Smurfen har bada i sjøen Det var bare 16 grader i vannet men han fossa uti likevel han. Ikke noe hinder at det var litt kaldt nei Og så gøy som det er å kaste stein i sjøen altså. Lekte og masse sammen med ste-kusina si som er akkurat 9 mnd eldre enn han (vel det mangler noen få dager da siden hun er født 12.01.04 og han er født 09.09.04 )De fant umiddelbart tonen og lekte og spiste potetgull med paprika. Og når vi skulle hjem fikk smurfen et stooooort kyss fra henne Så skjønne de er. Nå blir det burger til middag og jeg er sulten som en ulv.
monja Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #9403 Skrevet 9. juli 2006 Og jeg har sovet en time Skikkelig daff i kveld. Skal male litt mer på kjøkkenet, men det blir nok å legge seg før halv 2. Skal tross alt opp igjen klokka 04.45. Tilbake til den brutale hverdagen. Nå har smurfen sovet et par timer og er sur som et udyr. Men etter litt Elias og en kjeks eller to håper jeg han blir i bedre humør. Vi skal dra inn til byen å hente firmabilen min. Var der etter hytteturen og, men hvem hadde glemt nøkkelen til jobben?
monja Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #9404 Skrevet 9. juli 2006 Noen bilder fra idag.... IIIIIK! Kaldt.... Bølgene som plutselig kom var skumle til å begynne med, men så ble alt bare morsomt. Plaske med pappa er gøy. Deilig å komme på land å varme seg litt.
Charmina Skrevet 9. juli 2006 #9405 Skrevet 9. juli 2006 Hurra for lillegutt som er 22 mnd. Jammen går tiden fort! takk for koselig hilsen i boka mi i dag Måtte le av konfirmasjons bookingen-jammen måtte man være tidlig ute der gitt! Ha en kjempefin uke da og nyt sommeren. Klem fra Charmisen
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #9406 Skrevet 9. juli 2006 Bading i dag - det så jo herlig ut da! Kjempefint badested - er det langt unna der dere bor?
Malou Skrevet 10. juli 2006 #9407 Skrevet 10. juli 2006 Her snakker vi langtidsplanlegging ser jeg. Jeg tror bare jeg tilslutter meg Kverula jeg; mye rart i Trøndelag! Håper første dagen etter ferien får fint. Det er jo ikke akkurat favorittdagen i året for å si det sånn. Jeg derimot driver med nedtelling til helgen, for da skal jeg ha ferie! (unnskyld, ikke slå...) Malou
Charmina Skrevet 10. juli 2006 #9409 Skrevet 10. juli 2006 FOR noen nydelige bilder av gullungen da For en liten sjarmør han er blitt.Og for et hærlig utrykk når bølgene kom. Kjempefine bilder. Ha en fin dag. Klem fra Charmisen
monja Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #9410 Skrevet 10. juli 2006 Bading i dag - det så jo herlig ut da! Kjempefint badested - er det langt unna der dere bor? ← Det er ikke langt unna der vi bor. 10 minutter å kjøre kanskje - eller ca en mil. Det er en strand tilknyttet hytta til svigerfar. Han kjøpte opp hele sulamitten for noen år tilbake, så han er helt alene om å ha hytte der nede. Det er herlig altså. Over 2 mål tomt som er flat og fin å leke på og laaaaang strand. En perle.
meta Skrevet 10. juli 2006 #9412 Skrevet 10. juli 2006 Gjett da - vi har bestilt lokale til konfirmasjon - i 2019 Det viser seg at det meste alt er utleid til i 2018, så vi turde ikke sjangse på at det var ledig om 10 år liksom. Så nå er det i boks ← Og jeg som syns vi var tidlig ute når vi bestilte bryllupslokaler 1,5 år før den store dagen Så fine bilder av Torstein da! Han er så søt Hvordan går det med IKM da? Er det snart det?
monja Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #9413 Skrevet 10. juli 2006 IKM idag eller i morgen om syklusen har klart å stabilisere seg.
Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2006 #9414 Skrevet 10. juli 2006 Hvordan var det å starte på jobb etter ferien da? Det går som regel bedre enn man frykter på forhånd!
meta Skrevet 10. juli 2006 #9415 Skrevet 10. juli 2006 IKM idag eller i morgen om syklusen har klart å stabilisere seg. ← Spennende da Noen tegn kanskje?
Gjest Rognebær Skrevet 10. juli 2006 #9416 Skrevet 10. juli 2006 Hallaien! For en utrolig skjønn badeengel! Skal si han har vokst! ... men konfirmant er det jo fortsatt en stund til han er.
monja Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #9417 Skrevet 10. juli 2006 Hvordan var det å starte på jobb etter ferien da? Det går som regel bedre enn man frykter på forhånd! ← Det var helt OK egentlig. - Jeg fikk sove til 04.30 - Vi var flittige og fikk derfor pause mellom 10.30 og 12.00 - Vi var helt ferdige 13.15, men måtte i møte fra 13.30 - 14.00 - Sjefen vår slutter etter ferien Og vi får ikke ny før til jul. Lurer på hvordan det skal gå :undrer: Og i morgen får jeg sove heeeelt til klokka 05.15 :hoppe: Spennende da Noen tegn kanskje? ← Jupp, skikkelig svak i korsryggen i går. Kom meg nesten ikke opp av senga. Typisk mens tegn. Men bare så det er sagt holdt vi oss laaaaangt unna sex i EL perioden denne mnd for å sjekke ut hvordan syklusen blir. Hallaien! For en utrolig skjønn badeengel! Skal si han har vokst! ... men konfirmant er det jo fortsatt en stund til han er. ← Tænk ju, Rognis. Jeg er jo stolt av den lille store gutten min. Snart flytter han vel hjemmefra og jeg skal feire 50 årsdag
Malou Skrevet 10. juli 2006 #9418 Skrevet 10. juli 2006 Hvordan var det å starte på jobb etter ferien da? Det går som regel bedre enn man frykter på forhånd! ← Pøh! Det kommer fra deg som snart skal gå ut i deilig, lang permisjon!
monja Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #9419 Skrevet 10. juli 2006 Paviljongen vår er knust Og det etter 1 uke. Ja ja, ikke at jeg trodde at den tålte trønderske høststormer, men så hadde jeg heller ikke forventa høststorm i juli. Uansett, jeg gidder ikke å kjøpe nytt aluskrap så mannen skal bygge en i tre - mye mer holdbar. Å så trekker vi bare over stoffet fra kjøpepaviljongen. Idag sa smurfen ifra at han måtte tisse - og så tissa han på potta Han fikk så mye skryt at han gikk rundt og sa "fink! fink!" i lang tid etterpå Herlige skjønne smurfen min Nå ligger han og sover så søtt som bare barn kan, men det er jo et under at det er plass til han i senga. For i den skal han ha: - 2 andekosedyr som begge heter "Gakka" og er ca 30 cm høye. - 1 Ole Brumm ("Brommi") som er like stor som smurfen sånn ca - elefanten han fikk fra onkel og tante etter Lisebergturen deres - London bussen han fikk fra onkelen og tanten - Postkortet de sendte til han fra London. Det er formet som en buss Det er trangt om saligheta
monja Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #9420 Skrevet 10. juli 2006 Pøh! Det kommer fra deg som snart skal gå ut i deilig, lang permisjon! ← Akkurat det tenkte jeg og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå