søndagsengel? Skrevet 12. juni 2006 #9321 Skrevet 12. juni 2006 Det håper jeg og søndagsengel (jeg nekter å bruke ? bak nicket ditt, for du er jo virkelig en engel uten spørsmålstegn ). ← (Har egentlig tenkt litt på å bytte nick til noe litt mer "normalt", men det er jo liksom søndagsengel? som er meg da!!) Fint at formen har blitt bedre utover dagen!
-TeddyToria- Skrevet 13. juni 2006 #9322 Skrevet 13. juni 2006 For en gangs skyld er det mulig å holde følge med dagboka di selv om jeg ikke rekker innom hver dag Men håper du snart er på nett for fullt igjen, altså! ← Men jeg kan ikke annet enn å signere... Nå går det for seg i et litt mer overkommelig tempo! Dog, jeg har vært altfor sjelden innom de siste ukene! Teite lange syklus... Håper Tante Rød dukker opp i en fei og at det blir to blå neste PP! *bust bust*
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2006 #9323 Skrevet 15. juni 2006 Hei snuppa! Jeg har ikke internett for tida, så derfor hører du ikke no' fra meg. Håper på bedring over helga!
April Skrevet 15. juni 2006 #9325 Skrevet 15. juni 2006 Skjønner godt at du er lei sykdom, synes det har vært nok av det her også for en stund. Håper i allefall at dere nyter det deilige være og koser dere masse Klem
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2006 #9328 Skrevet 16. juni 2006 Hei på deg! Er det sånn at du er uten pc for tida, eller uten nett, eller bare fraværende? :klø: Hadde jo lissom gleda meg til å "se" deg igjen jeg, vettu! Ha en fin dag!
monja Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #9329 Skrevet 16. juni 2006 Helluuuuu gørls! Jeg er uten PC, så akkurat nå er jeg hjemme til svigermor for å overføre bilder til Elkjøp. Så da svisjer jeg inn her. Håper virkelig jeg får igjen maskina mi snart, men det ser dårlig ut det gitt Jeg er sykmeldt igjen jeg da *sukk* Ut neste uke (f.o.m idag). Har vært plaget med hodepine i mange uker nå og er temmelig sikker på at det kommer fra betennelse i skulderen igjen. Så i går måtte jeg krype til korset og oppsøke lege. Samme teite vikaren som jeg var til sist Hun mente jeg skulle kjøpe meg ny BH for da ville alt bli bedre *dåne* Ny BH kurerer betennelse i skulderen? Tja, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før da? Så jeg fikk 10 dager sykmelding (noe sjefen min høylytt mente var ILLE ) og tabletter jeg skal ta i 20 dager. Jeg vil ha tilbake fastlegen min NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Mensen kom på tirsdag. Så nå er vi på dag 4 i PP2. Vi prøver igjen.
Gjest Rognebær Skrevet 18. juni 2006 #9332 Skrevet 18. juni 2006 Heihå! Så kjipt med betennelse i skulderen! Men vetduhva? Det KAN jo hende at vikarlegen din har et poeng! Jeg er nemlig en ivrig forkjemper for riktige og gode BH-er i riktig størrelse og med god nok støtte. Vi som trenger litt ekstra, kan faktisk virkelig få trøbbel med rygg og nakke dersom støtten ikke er god nok. For meg gjorde det underverker med holdningen å finne ut hvilken størrelse jeg egentlig brukte. Vasset rundt med 85C og D og trodde det skulle være sånn at puppene hang og slang likevel. Det fantes jo ikke noe som passet uansett... Helt til jeg var i en skikkelig undertøysbutikk og fikk hjelp da jeg skulle gifte meg. Skal si det gjorde underverker å ha en GOD BH i riktig størrelse: Fikk jo helt sjokk av at det viste seg at jeg trengte 75F! (Og 75G nå som jeg er gravid...) Visste jo knapt nok at det fantes. Så ta en tur, det kan jo ikke skade! Og ja, de er litt dyrere, men varer desto lenger. Ja, det var dagens BH-promo fra bæret! Ha en fin søndagskveld!
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2006 #9334 Skrevet 19. juni 2006 Hei snuppa! Uff, ikke no' særlig med sykmelding, men håper den gjør nytten for seg da! Og som Rognebær skriver, kanskje det kan være noe i dette med bh'en. Sikkert superviktig med "riktig utstyr" i den jobben du har, med belastninger nok fra før av. Håper du er frisk og fin til ferien da - nå nærmer det seg med stormskritt!!! God bedring!
Pepita Skrevet 19. juni 2006 #9335 Skrevet 19. juni 2006 Håper skuldra blir bedre og at fastlegen kommer tilbake straks!
Holly Hobbie Skrevet 19. juni 2006 #9336 Skrevet 19. juni 2006 Innom med en god bedrings- Skuldervondten kan bare pelle seg bort saa fort som fy, dermed basta! (er i det strenge humoeret mitt i dag ).
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #9337 Skrevet 23. juni 2006 Savner deg på nett jeg, monja! Håper det står bra til med deg og at du er i form til ferien! FOR NÅ GLEDER JEG MEG TIL Å FÅ BESØK!!! God St.Hans-feiring! Og gi Torstein en ekstra klem fra meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå