Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er da du skal leve det berømte livet monja.. :Hehe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Innom og klemmer på monja også! :klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, nå er det jo sommer og lyse kvelder - ingen tid til å sitte inne å glo på nboksen da vettu. ;)

:klem:

Skrevet

Det har du jammen rett i Heidi. Det blir nok å gjøre i hagen framover, så det er nok like greit at det er slutt på både BigBrother, Idol og Cæsar :ler:

Kanskje jeg skal prøve meg på det berømte livet likevel da :ler2:

Skrevet

Nå er det natta. Heldigvis bare 4 arbeidsdager denne uka og :hoppe:

Skrevet

Hei hei! :vinke:

Deilig med litt fri innimellom, ja! :)

Ikke lenge til IKM for oss begge naa...har du noen anelser forelopig??

Jeg har nesten ingen rare/vonde symptomer denne pp, men siden jeg ikke var gravid den gangen jeg hadde det, saa forholder jeg meg avventende. ;)

Haaper du faar en fin uke!

:klem:

Skrevet

Åh, du finner vel på noe tenker jeg. ;)

Skrevet

Jeg er nok ikke blitt gravid denne PP'en Holly. Til det ble det for lite :humpe: rundt EL tider. Men kanskje til neste periode. Skal jobbe enda litt mer med saken da ;) Det blir spennende å se hvor lang denne syklusen blir. Sånn sett er det jo genialt med dag en den 1. mai :ler:

Nå ligger det et SVÆRT lass subus (bergsand) i gården vår. Og det skal utover for å lage den nye gårdsplassen. Mannen er ute og skuffer mens smurfen sitter på huska si og titter på. Snakk om arbidsfordeling. Jeg skal og ut snart, men det er for å vaske bilen min. Så kan det jo hende jeg tar en runde med spaden jeg og.

Skrevet

Sikkert kjempefint å få utvidet gårdsplassen litt :tommelsmil:

Skrevet

Nå er vi inne igjen. Mannen har vært kjempeflink med å skuffe utover subus - nesten ferdig med halve lasset alt. Flinke mannen min. Smurfen har hjulpet til han og. Og klatra og akt i haugen, og brukt trillebåra si, lastebilen og i det hele tatt. I tillegg skulle han hjelpe meg å støvsuge bilen.

Nå er den lille ferdigbadet (men ikke uten protester) og nå er det kveldsmat og så er det natta.

Selv skal jeg sitte klistra til TV'n i kveld. Det er jo Big Brother finalen fra klokka 20. Det blir spennende å se hvem som vinner. Heia Danne eller Anton :hoppe:

Gjest vimse
Skrevet

Danne... Han fortjener det syns jeg :Nikke: <- veldig enig med meg selv der :ler:

Skrevet

Ja, det er jo ikke verst.....

.........at du er enig med deg selv mener jeg :ler2:

Skrevet (endret)

Dette ligger jo alt for langt vekk til at du kan bli noe i nærheten av naboen min monja!! ;)

Her er foressten svaret på spørsmålet ditt i dagboken min:

Et bryggers er et rom (ofte med egen inngang) som man typisk bruker til vaskerom. Vi har sånne ting som vaskemaskin, fryser, varmvannstank, sikringsskap, et klesskap osv i vårt.

Et viktualierum derimot, vet jeg egentlig ikke hva er, men etter litt søking på nettet har jeg kommet frem til at det må være et rom beregnet til oppevaring av matvarer (og andre kjøkkenting kanskje) som ikke trenger å være i kjøleskapet. Det kan ligge forlengelse av kjøkkenet eller på kjellernivå.

O'store Malou har nå talt! :Hehe:

Endret av Malou
Skrevet

Et viktualierum derimot, vet jeg egentlig ikke hva er, men etter litt søking på nettet har jeg kommet frem til at det må være et rom beregnet til oppevaring av matvarer (og andre kjøkkenting kanskje) som ikke trenger å være i kjøleskapet. Det kan ligge forlengelse av kjøkkenet eller på kjellernivå.

Spisskammers kaller vi det ;)

Skrevet

Nice - men HELT sikker på at det spøker der!

Da vant Jessica da, hva synes du?

Heia litt på Ragger jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...