monja Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #9161 Skrevet 14. mai 2006 Det var ikke mye nei, meta, men hun kommer sikkert etter som et skudd etterhvert. Jenter "skal" vel være litt mindre og vel? Smurfen er i underkant av 90 cm nå han. Ikke rart at buksene plutselig ble for korte nei Vi har vært ute og lekt litt. Smurfen fikk huske og leke litt med lastebilen som var full av vann. Herlighet....Godt vi hadde på regntøy Dessverre blåser det en del idag, så det er kaldt nok med sol og 10 grader. Savner 25 grader og sol jeg nå Forhåpentligvis blir det sommervær igjen snart. 4 arbeidsdager igjen til neste helg Gjør liksom ikke noe at det er en fridag midt i uka. Blir det ikke sånn neste uke og da? :klø: Er det ikke himmelspretten neste torsdag da? 2 arbeidsuker med 4 arbeidsdager er ikke å forakte
Gjest Diddlina Skrevet 14. mai 2006 #9162 Skrevet 14. mai 2006 Også er det bare ei hel uke, før det blir ei uke med 4 arbeidsdager igjen...2. pinsedag er jo mandag 5. juni
monja Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #9163 Skrevet 14. mai 2006 Ja, det har du jammen rett i, Diddlina. Jeg elsker sånne fridager som kommer midt i uka og sånt, men kanskje mest de som er i direkte tilknyttet helg. Idag skal mannen på møte om ADSL tilkoblinga her, og jeg skal slappe av med BigBrother Live og "I mors mage" på TV2. Det blir greit. Men først tror jeg vi skal en tur til byen etter at svigermor våkner fra duppen sin i halv 5 tiden. Tror jeg..... Nå er det middag på gang. Tomatsuppe. Ikke min favoritt, men så fikk eg plutselig tak i en kremet suppe og den er jo god jo
monja Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #9165 Skrevet 14. mai 2006 Sitter og ser "In the womb" på National Geographic channel akkurat nå. Blir jo så babysyk :grine2: Det er det samme programmet som går på TV2 senere i kveld (21.45) så jeg får se reprisen senere i kveld. Synes det er et utrolig fascinerende program. Gubben er hjemme alt. Det var et langt møte :klø:
Holly Hobbie Skrevet 14. mai 2006 #9166 Skrevet 14. mai 2006 Sitter og ser "In the womb" på National Geographic channel akkurat nå. Blir jo så babysyk :grine2: Det er det samme programmet som går på TV2 senere i kveld (21.45) så jeg får se reprisen senere i kveld. Synes det er et utrolig fascinerende program. Gubben er hjemme alt. Det var et langt møte :klø: ← Jeg tror det var det programmet som jeg saa for noen uker siden her i Skottland. Veldig morsomt, ja! Ha en fin kveld!
monja Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #9168 Skrevet 14. mai 2006 På TV'n altså. "I mors mage" er akkurat ferdig på National. Og akkurat begynt på TV2. Skal ta opp del 2 på video når den begynner klokka 22.40..... Må jo følge med litt på Big Brother og. Jessica, Carina og Linn ligger dårligst an så langt.
monja Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #9169 Skrevet 14. mai 2006 Festlig med småtroll Poden romsterte en stund i senga før han la seg i kveld og. Da mannen skulle inn å se til han tråkka han i noe vått foran senga. Mer som en dam. Typisk at smurfen hadde fått opp vannflaska si (hadde ikke vært første gangen i såfall) og tømt den på gulvet Mannen henta håndkle og tørka opp mens smurfen sov sin søteste drøm. Men så fant han flaska da - ved lekekassen - like full og med tuten på :klø: Hva var det våte på gulvet? Etter å ha løfta på dynen og kjent på madrassen - som var tørr - så vi jo at han hadde kledd av seg pysjen delvis. Men bleien satt på som den skulle. For et mysterium..... Men så snudde mannen på pjokken (som intil da lå på magen) og joda, der lå han med fronten på bleien godt nedenfor der den burde ha vært. Så pjokken har stått mot sprinklene med tissefanten mellom og tissa på gulvet At det går an *dåne*
monja Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #9171 Skrevet 14. mai 2006 Nå tar jeg kvelden. I morgen er første arbeidsdag på 3 uker
Gjest Rognebær Skrevet 14. mai 2006 #9173 Skrevet 14. mai 2006 Så gøy med babylaging! Og festlig tissehistorie!
monja Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #9174 Skrevet 16. mai 2006 Endelig er det klart for en fridag midt i uka Det skal bli deilig det. Selv om det nok blir en litt over normalt stresset fridag da. Egentlig synes jeg det er koselig med 17. mai, men det var kanskje enda mer koselig da jeg var yngre. Så jeg satser på at det blir enda mer koselig etterhvert som smurfen blir eldre. Jeg gleder meg iallefall vilt til å se han i bunaden sin Kommer til å bli sååå fin
monja Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #9175 Skrevet 16. mai 2006 Skrev jeg ikke i dagboka i går? :klø:
monja Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #9176 Skrevet 16. mai 2006 Nå prøver vi bunaden, og det var ikke særlig gøy nei
monja Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #9177 Skrevet 16. mai 2006 Mannen har fått lungebetennelse. Så han er sykmeldt ut neste uke. Det var det jeg egentlig skulle skrive om igår da. Da ble det legebesøk som endte med øyeblikkelig hjelp på røntgen og antibiotika kur. Dakar mannen er ganske utslitt etter å ikke få puste skikkelig. Håper han blir frisk i en fei. Jeg og smurfen er på bedringens vei. Helt i 100 begge to. Men det var guffent å begynne å jobbe igjen ja. Jeg vil ha mer ferie
monja Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #9178 Skrevet 16. mai 2006 HURRA FOR KVERULA SOM HAR BURSDAG IDAG
Fibonacci Skrevet 16. mai 2006 #9179 Skrevet 16. mai 2006 Håper dere får en fin 17. maifeiring! Stakkars mannen din som har fått lungebetennelse da! Godt at du og Torstein er bedre! Hurra for Kverula!
monja Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #9180 Skrevet 16. mai 2006 Takk for det LT. Håper dere får en fin 17. mai dere og Nå skal jeg gå å legge meg. Jeg er litt snurt for at gubbelars har herja med laptop'en min sånn at hurtigsvar, smileys mm ikke funker. Nå må han formatere maskina igjen for å få den i nogenlunde OK stand Så da legger jeg meg og leser. Bestilte forresten bok i kveld. "Den digitale festning" av Dan Brown. Må se om den er like bra som de to andre jeg har lest. Vel vel!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå