Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har flytta en haug med påskeliljer idag, men det spørs om de tålte det. De ser så tufse ut stakkars. Ja ja, det er jo løker så de kommer seg nok til neste vår iallefall. Håper jeg :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bunadskoene er for små :grine:

De er for smale i vristen. Så nå må vi ut å kjøpe bunadsko likevel. Jeg skal prøve å selge dette paret da, samt et par i str 21. De er jo pent brukt, eller ikke brukt. Hadde jeg bare kommet inn på nybaktmamma for å legge inn annonse, men neida :sur: Der er det jo treigt som alltid.

Endret av monja
Skrevet

Fortsatt syk mann og barn. Vi skal til legen med smurfen idag, for nå har han gått i 4 dager med feber og uten å spise så mye som en smule. Nåja, han spiste jo litt rosiner i går da, men det synes jeg liksom ikke holder. Samtidig vil han ikke drikke så mye som ønskelig heller. Så nå begynner mamma'en å bli litt bekymret..... Håper jo egentlig at vi slipper penicilinkur for det blir isåfall den tredje på 5 mnd og er ikke det litt mye da? :klø:

Skrevet

Huffameg, synes synd på smurfen din. Ikke mye godt å være syk! :troest:

God bedring til både ham og mannen din! :klem:

Skrevet

Det var som jeg trodde - hovne mandler og halsbetennelse. Og ny penicilinkur :tristbla: Men legen sa at om dette ble et problem videre skal han inn til vurdering på ØNH på sykehuset her. Da skal de vurdere å fjerne mandlene. Nesten så jeg håper det går den veien.

Gjest vimse
Skrevet

Usj, stakkar liten :tristbla:

Men, hvorfor kan ikke legen sørge for en vurdering i forkant i stedet, for å slippe å la det lille vesenet slite unødvendig mange ganger, hvis så er tilfelle at han trenger å ta bort mandlene sine?

Skrevet

Ja, si det du. Det er vel sånn at man må ha halsbetennelse x antall ganger før man får en sånn vurdering.

Gjest vimse
Skrevet

Jeg er klar over det men jeg bare tenkte at legen burde tenke litt lengre enn som så? Nei, det skal ikke være lett...

Håper han snart er i fin form igjen da :)

Skrevet

Hvorfor gjøre det enkelt når man kan gjøre det vanskelig. Jeg må si at jeg blir litt frustrert på den rike oljenasjonen Norge, men det utrooooolig gode helsevesenet :ironi:

Skrevet (endret)

Ja, Helse-Norge er jammen bra... :ironi:

Dette var kjedelige greier, håper han blir fort bra igjen :troest::klem:

Endret av La Traviata
Gjest Rognebær
Skrevet

Stakkars Torstein! Håper han snart blir frisk igjen, det er ikke noe stas å være liten og slapp og mangle matlyst! :klem:

Og så håper jeg mamman hans har det fint. :klem:

Skrevet (endret)

:hoppe: Han er bedre. Helt sikkert. Våkna i 20 tiden og trodde han hadde sovet dupp :ler: Men han fikk nå styre på i senga si en stund til for å se om han sovna. I 20.30 tida hørte jeg på babycall'en; "Mamma!!!! Mamma!!!! Datt ned!!!! Kia!!!! Mamma" Da var det ei lekeku han har med seg i senga som hadde falt på gulvet. Han er så herlig :grine2:

Nuvel han sovna iallefall igjen i 21.30 tiden så jeg håper han sover lenge i morgen. Siste feriedagen før uke 26 :grine: Disse tre ukene har virkelig flydd avgårde.

Legen vår mente smurfen burde får tran eller noe sånt. Men han spyr jo av tran. Så da fikk vi anbefalt Omeganor 1515 av han. Smaker visst ikke så jævlig som tran, men det spørs på konsistensen da. Skal iallefall ned å titte på ei flaske i morgen :sjenert:

Vi ser Harry Potter. Burde kanskje følge med :sjenert:

Og det regner :sur:

Endret av monja
Skrevet

Så godt å høre at han er bedre! :tommelsmil:

Søte gutten som mista lekekua si! :grine2:

Brage har en isbjørn som han er veldig glad i og som han vil ha med i senga. Han har en haug med andre kosedyr, men de er liksom ikke så viktige!

Håper han liker den Omega-saken. Skjønner ham godt jeg, tran er ekle greier! :kvalm:

Brage derimot elsker det! Han slekter nok på farmoren sin, hun står jo ved kjøleskapet og drikker tran rett av flaska! :sjokkert:

Skrevet

Tran fra flaska.... *dåne*

Klarer nesten ikke tanken på tran engang jeg.

Men det er jo positivt at de liker det da.

Skrevet (endret)

Godt Torstein er bedre igjen :Nikke: Håper han slipper unna flere halsbetennelser nå.

Milla Sofie har en "vøve" som alltid skal med i sengen hun. SÅÅÅ glad i den da :hjerter:

Hmm.. burde hatt samme smiley-"koder" her som på nm.. Blir jo bare tull jo :ler:

Endret av meta
Skrevet
Hihi.. Hei Monja :vinke:

Er NM treig igjen, eller er det bare hos meg?

Skrevet

Ikke bare hos deg.. Vært forferdelig tregt i hele kveld. Ihvertfall de gangene jeg har prøvd. Lei jeg :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...