søndagsengel? Skrevet 1. mai 2006 #9022 Skrevet 1. mai 2006 Kanskje du får en drage, monja? Ser litt ut som en dragehale, gjør det ikke?
Midnattsol Skrevet 1. mai 2006 #9023 Skrevet 1. mai 2006 Du klekker lenge, altså. *tromme med fingrene*
monja Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #9024 Skrevet 1. mai 2006 (endret) SÅNN lampe kjøpte jeg med på IKEA Henger over stuebordet og er så fin atte. Endret 1. mai 2006 av monja
monja Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #9025 Skrevet 1. mai 2006 Du klekker lenge, altså. *tromme med fingrene* ← Det blir nok en lang og trang fødsel dette *puh* Og du er igang med søsken alt ser jeg
monja Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #9026 Skrevet 1. mai 2006 Jeg er litt sinna på mannen for tiden. Han klarte å få virus på laptopen før helga, og nå måtte han formatere hele greia. Men det ble bare verre, og det viser seg at han ikke hadde gjort det riktig. Herregud, er det så vanskelig da? Det verste er at han har greid å IKKE lagre msn adresser, e - post adresser og e - poster jeg hadde på den Så nå har jeg mista alt I tillegg husker han ikke passordet mitt sånn at jeg får lagt inn e - postadressen min :grine: Og nå må han formatere den igjen Ja, jeg er sinna - ja, jeg fikk mensen idag og ja, jeg har vært voldelig. Ble så forbanna da jeg oppdaga at alt var borte at jeg kylte han opp mot et hjørne i gangen. Og det var visst litt vondt Hadde ikke ment å skade han akkurat
-TeddyToria- Skrevet 1. mai 2006 #9028 Skrevet 1. mai 2006 Må bare snike innom med en stor til deg jeg... Gratla med klekkinga! :grine2: Men HVA er det som kommer frem tro? :klø:
monja Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #9029 Skrevet 1. mai 2006 Vet du, det lurer jeg og på TT Tro hvor lang tid den bruker på å knuse eggeskallet.
monja Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #9030 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er tydeligvis enda i fødsel :grine2:
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #9031 Skrevet 2. mai 2006 Jeg tror det er en liten drage som er på vei ut.
monja Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #9032 Skrevet 2. mai 2006 Spennende å se hvordan den blir seende ut når den er helt ute. Lurer på når det skjer :klø:
monja Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #9034 Skrevet 2. mai 2006 Jeg tror ikke det. Ser på andre egg at de først har blitt sånn og senere vokst seg større. Spennende å se.
monja Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #9035 Skrevet 2. mai 2006 Lillesmurfen er i barnehagen. Ble jo nesten litt for mye for han med 4 dager fri Tenkte jeg skulle ta han fri i morgen igjen da. Så kan vi kose oss hjemme sammen. Når jeg er alene hjemme blir det bare PC og TV merker jeg Idag er det personalmøte klokka 14, og jeg må vel dit en tur. Men jeg tror ikke jeg blir så lenge akkurat. Jeg har jo tross alt ferie.....
monja Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #9036 Skrevet 2. mai 2006 Stakkars mannen satt oppe til klokka halv 2 i natt for å fikse PC'en. Og det ser ut til at han greide det. Iallefall ble den bedre enn den var, men jeg lurer på om det er noe feil med maskinvaren. Nåja, vi får legge inn ny maskinvare etterhvert. Så får vi se da, om det blir noe bedre.
monja Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #9037 Skrevet 2. mai 2006 Det blir Oreo kake til mannens bursdag på søndag. Ei venninne i Trondheim sendte meg kjeks som skal brukes i den - som er så spesiell at de ikke finnes å kjøpe her Men det ble dyrt da.... 6 pakker kjeks + porto nesten 300 kr Ja ja.....
monja Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #9038 Skrevet 2. mai 2006 (endret) OREO KAKE Dette trenger du: Ca. 450 g Oreo Cookies 100 g smeltet smør 2 pk. Tine kremost naturell (eller 1 pk Phildelphia 225 g) myknet 2,5 dl melis ca 3,5 dl piska krem (skal opprinnelig være den amerikanske cool whip, men den er umulig å spore opp i Norge! Jeg har vært overalt for å prøve å finne! Jeg har brukt Menkomel Whipping i stedet, men du kan også bruke helt vanlig kremfløte) 2,5 spiseskjeer sukker 1 pose sjokolademousse Toro 3 dl melk til moussen (jeg har brukt 2 dl lettmelk og 1 dl helmelk) 1/4 del av oreo kjeksene legges for seg i seg i en skål og brekkes opp i småbiter. Ta restene av kjeksen og putt i en pose, og smuldre de opp til veldig små biter! Smelt smør, og hell det over kakesmulene i en bolle og bland det godt til det kan smøres ut i en form. Bruk en 24 cm rund form. Mix kremosten med melis med en mixer så det blir en luftig og kremete masse. Mix krem med sukker, og bruk ca halvparten av den stivpiskete kremen til å røre forsiktig inn i den ferdige ostemassen. Smør massen over kakebunnen og legg oppi halvparten av kakebitene du har satt til side. Sett i kjøleskap 30 minutter. Mix opp sjokolademoussen i henhold til pakningen. Jeg har erstattet 1 dl av melken med helmelk, men det er valgfritt! Rør inn de siste kakebitene i moussen. Smør massen over kaken og sett i kjøleskap ytterligere 1 time. Legg et lag med krem på toppen til slutt, og pynt eventuelt med flere kakesmuler eller lag et mønster med vanlig sjokoladesaus! La kaken stå avkjølt ytterligere noen timer, og aller best blir den om den får stå nesten ett døgn før man skjærer rundt kanten og løsner formen og spiser! Endret 2. mai 2006 av monja
monja Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #9039 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er så glad i den skjønne skjønne herlige sønnen min
monja Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #9040 Skrevet 2. mai 2006 Nye ord fra den lille tassen: - båt - mage - møøøøø kia (kua) - gis (gris) - katta - miaaaaaauuuuuu (mjau) - bæ - buss - sitti (sitte) - meke (melk) - nok - tot (tomt)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå