Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på BB. Ble helt rystet av Hotel Cæsar episoden som ble sendt idag. Synes den var helt grusom. Jeg blir så jævlig provosert :frustrert:

Mannen er ute og laster av tilhengeren. Vi har kjøpt litt materialer idag - til sandkasse og til "kappe" under nybygget. Så kan vi bruke det som lagerplass for trillebår og sånne ting - og vi slipper at det blåser rett inn der og så blir gulvkaldt.

I morgen skal jeg til fysioterapi klokka halv 10. Plages jo som kjent med betennelser i armene, og stiv nakke......au au :tristbla:

Skrevet

Jeg skal forresten begynne å pusse opp kjøkkenet vårt neste uke. Skal male alle dørene på kjøkkeninnredningen + skifte håndtak. Tror det kan bli skikkelig bra jeg. Jeg vet bare ikke hvilken farge jeg skal velge enda :klø:

Skrevet

Kanskje på tide å finne senga. Jeg er knalltrøtt, men så er det Frustrerte Fruer og da. Mannen er fortsatt ute og styrer. Tror han stabler ved den stakkars mannen. Og det er masse igjen - da mener jeg MASSE MASSE MASSE....

Skrevet

Hva skjedde i Cæsar?

Hmmm...må få sett reprisen i morgen.

Så spennende med kjøkkenoppussing! :smilbla: Noe lyst og fint?

Skrevet

Lurer på om det blir eggehvitt jeg...... Veggene er bast så det passer fint sammen med eggehvitt. Skal handle maling idag.

Men nuh må jeg stikke - skal til fysio klokka halv 10, det tar 20 minutter å kjøre og jeg har ikke fått på meg klær enda :overrasket:

:vinke:

Skrevet

:hjerter_rundt: Jeg er så glad i den skjønne skjønne herlige sønnen min :hjerter_rundt:

Jaaaa...men han er jo herlig også da!!! :grine2: Skjønner du er supergla´ i han jeg! Vet jo selv hvor "sinnsykt gal forelsket" jeg er i min egen lille sønn! :hjerte:

300,- spenn for kjeks altså???!? :overrasket:

Oreokake er vanvittig godt, men for en pris for den kjeksen!!! Da håper jeg virkelig at kaken blir en suksess! :Nikke:

Nå MÅ da den lille sniken i egget vise seg ordentlig snart!!!

VIL SEEEE!!! :sur:

Skrevet

Gratulerer med 16 000 innlegg! :blomst:

Skrevet

Det ble 300 kr for kjeksen ja. Men da ble det 110 kr i porto - og 6 pakker kjeks :sjarmor: Sånn er det når man bor der ute i ødemarken hvor man ikke har skjønt hva Oreokjeks er *sukk* Nærmeste butikk som selger den er i Trondheim, og det er 20 mil unna. Men jeg skal hamstre neste gang jeg er der. Nå bør kaken bli bra iallefall :ler:

Idag er det den O'store :husarbeid: dagen. Mannen tok med smurfen til barnehagen i morges, og da er det meningen at hu mor skal svinge seg i heimen. Skal iallefall ta en runde på soverommene våre. Kanskje jeg ommøblerer smurfen sitt rom en smule. Har egentlig tenkt på det en stund, for nå har vi flytta lekekassen hans fra stua og inn på rommet.

:klø: Får tenke litt på det.

Vel vel, idag blir det god temperatur, men det er litt lettskyet enda, så sola har ikke kommet helt fram. Klokka halv 9 var det 15 grader. Så idag havner tørkestativene ute.

Skrevet

hmm..

lurer på hvor lang tid det egget ditt bruker jeg?

kanskje det forandres en gang i mnd?

:klø:

Skrevet

Ferdig med smurferommet.....Nesten iallefall, for nå fikk jeg jo for meg at jeg må male det og. Det er kjedelig eggehvitt nå, så jeg tror jeg vil ha det blått faktisk. Skikkelig gutterom. Men jeg får tenke litt på det - og overtale mannen ;)

Uansett, jeg tok ut gjestesenga som sto der, flytta om på seng, kommode og skap. Lagde kosekrok, lekekrok og i det hele tatt. Senere idag skal jeg sortere leker og klær. Må ta vekk babylekene, og de klærne som er for små nå.

Det er 20 grader ute, men sola strever litt med å komme gjennom nå.

Skrevet

Jammen meg sulten jeg......

Skrevet

Har rydda i klærne til smurfen. Sortert ut alt som er mindre enn 92 i overdeler og 86 i bukser. Og vinterklærne la vi vekk nå, og en haug med sko. Det ble 3 banankasser :overrasket: Men det blir sikkert en til *dåne*

Mannen driver og ommøblerer på soverommet vårt. Vi må ha PC'en der inne nå, for kontoret skal bli gjesterom. Huff, det blir både trangt og rotete synes jeg, men det er heldigvis bare midlertidig.

Skrevet

Ble kanskje ikke så rotete likevel.....når jeg fikk se hvordan det ble. Skal vel klare å sove der likevel jeg. Jeg får iallefall sove heeeeelt inntil vinduet :sjarmor:

Og smurfen sovna som en stein på det "nye" rommet sitt.

Skrevet

Ex'en min har blitt bestefar til ei jente klokka 06.30 idag.

Skrevet

Nydelig vær også idag. Det var 12 grader klokka 7 og sånt liker vi :sjarmor:

Planer for dagen:

- sette på oppvaskmaskin

- handle litt

- kose meg med smurfen, som jeg skal hente tidlig idag

- taco, taco, taco :sikle:

Skrevet

Nå drar jeg snart til byen. Mamma ville se smurfen idag, så jeg må vel innom henne en tur etter at jeg har henta i barnehagen. Det er sikkert bestemors abstinenser :ler:

Kanskje jeg skal kjøpe inn det jeg trenger til å bake kaker til bursdag og. Mannen blir jo gammel og grå på søndag, men jeg vet ikke om jeg orker så mye kaker. En ostekake, sjokoladekake og Oreokake kanskje.

Og så skal jeg kjøpe stemor. 20 - 30 stykker. Tenkte jeg skulle friske opp litt. På tirsdag planta jeg vårløker som skal bli til nydelige blomster - håper jeg da. Er veldig lite flink til sånt.

Skrevet

Ha en fin helg! :klem:

Oreokake høres kjempegodt ut! :sikle:

De andre kakene også da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...