Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal på romantisk helg til Trondheim i helga :hjerte:

Som en del av feiringa av 10 års jubileet vårt. Nå skal vi feire gjennom hele året ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Musa mi er utslitt :grine:

Her snakker vi PC musa altså :sjarmor:

Skrevet

Gubben har visst satt seg fast i bilen han. Han fikk til å sette inn CD spilleren likevel, så nå sitter han der da :ler: Det er Bluetooth handsfree funksjon på den og - så han har vel installert den med det samme.

Skrevet

Jeg er takknemmelig...

...for mannen som ligger på sofaen med avisen,fordi det betyr at han er hjemme hos meg og ikke på vertshus.

...for skatten jeg betaler,fordi det betyr at jeg har arbeid.

...for rotet jeg må rydde opp i etter et selskap,fordi det betyr at jeg har hatt venner på besøk.

...for klærne som er blitt for trange,fordi det betyr at jeg har hatt nok å spise.

...for min skygge som forfølger meg,fordi det betyr at jeg er ute i solen.

...for vinduer som må vaskes og kjelleren som må ryddes,fordi det betyr at jeg har et hjem.

...for alle klagene jeg hører om regjeringen,det betyr at jeg har ytringsfrihet.

...for parkeringsplassen jeg finner lensgt vekk fra inngangen,fordi jeg både kan gå og har bil.

...for høye strømregninger,fordi det betyr at jeg både har lys og varme.

...for bunken med skittentøy som må vaskes,fordi det betyr at jeg har klær nok.

...for ømme muskler om kvelden,fordi det betyr at jeg orker arbeide hardt.

...for vekkerklokka som hyler hver eneste morgen,fordi det betyr at jeg forstatt lever.

Og sist men ikke minst,jeg er takknemmelig for at jeg får e post,fordi det betyr at noen tenker på meg!

Skrevet

Nå var jeg sikker på at du var gravid, så jeg spurtet inn i dagboka di. Jammen skummel signatur du har. :ler:

Takk for koselig hilsen i boka mi, forresten.

Ha en fin uke. :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei du! :vinke:

Det står bra til ser jeg - lagt egg har du også gjort! :ler:

:klem:

Skrevet (endret)

Så koselig å "se" dere alle :klem:

Idag sov smurfen til klokka halv 7 :Gjesp:

Det er så typisk at han våkner tidlig når jeg er hjemme med han. Sover ALLTID leeeeenge når mannen er hjemme :grine:

Vi sto ikke opp før klokka 8 da, så jeg fikk slumret litt.

Koste oss med ELIAS og ristet brød med brunost. Han spiste hele tre skiver :overrasket: Men han la unna skorpen da, så det ble kanskje ikke så mye mat likevel. Og enda ville han ha mer, men da dro vi til barnehagen. Han har vært der fra klokka 10 og blir henta av mannen klokka 15.

Jeg har kjøpt malestæsj idag. Kjøpte lerret og akrylfarger. Skal finne en fin tegning av nettopp ELIAS som jeg skal male. Håper bildet blir fint på rommet hans. Tenkte jeg skulle male rett på veggen, men det hadde blitt vemodig den dagen han eventuelt ville male over det. Så derfor ble det lerret på 60x60 cm i stedet. Og jeg som er helt talentløs når det kommer til maling da :rodme:

Endret av monja
Skrevet

Du er kreativ i hvertfall :tommelsmil: Og torstein blir helt sikkert veldig glad for å få er stort Elias-maleri på veggen! :)

Skrevet

Jeg har snorket litt i ettermiddag og jeg :sjenert:

Skjønner ikke hvorfor, men jeg blir såååå trøtt etter middag. Helt skutt.

det tar vel på å ha ferie da :ler:

Skrevet
Nå var jeg sikker på at du var gravid, så jeg spurtet inn i dagboka di. Jammen skummel signatur du har.  :ler:

Det samme gjorde jeg.... :ler2: Men da blir det nok full klaff i mai da, Monja?

Skrevet

Elias? Her har jeg visst gaatt glipp av noe. Hoeres koselig ut med mamma-laget bilde til Torstein, hvertfall! :)

Skrevet

Så koselig med romantisk helg sammen. :hjerte:

Skrevet
Musa mi er utslitt :grine:

Her snakker vi PC musa altså :sjarmor:

:hoho:

Men det var da enda godt at det er snakk om PC-musa!!!

:grine2:

Så utrolig koselig med romlemantisk tur til Tr.heim da!!!

Skrevet

Er ikke noen fare med at den andre musa er utslitt nei....den er vel mer gjengrodd for tiden *mumle*

Skrevet
Hva er det du ikke skjønner?

Jeg venter baby også det derre egget...

Eliassiden var jeg innom men skjønner ikke stort av det heller...kanskje på tide å bysselalle???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...