monja Skrevet 25. april 2006 Forfatter #9002 Skrevet 25. april 2006 (endret) Jeg venter baby også det derre egget... Eliassiden var jeg innom men skjønner ikke stort av det heller...kanskje på tide å bysselalle??? ← Du får trykke på egget så får du se. Eller vente til 1. mai for da klekkes det. Verdens kjappeste svangerskap Eliasklubben er siden til den lille Redningsskøyta Elias som de viser på Barne TV på TV2 hver lørdag klokka 08.15. HER kan du lese om Elias og vennene hans. Utrolig hva man oppdager som småbarnsforelder Endret 25. april 2006 av monja
Midnattsol Skrevet 25. april 2006 #9003 Skrevet 25. april 2006 Jeg også har egg!! Hva det nå enn er. Synes bare det var kult med et lilla egg, liksom.
monja Skrevet 26. april 2006 Forfatter #9004 Skrevet 26. april 2006 Spennende å se hva som kommer ut av eggene 1. mai.
Midnattsol Skrevet 26. april 2006 #9005 Skrevet 26. april 2006 Kanskje det er en liten drage? *vil ha en drage*
-TeddyToria- Skrevet 26. april 2006 #9007 Skrevet 26. april 2006 Er ikke noen fare med at den andre musa er utslitt nei....den er vel mer gjengrodd for tiden *mumle* ← Men da er vi to assa...for så skauete og ufresh som jeg er fortiden...
Gullet26 Skrevet 26. april 2006 #9008 Skrevet 26. april 2006 jada jeg kjøpte hagemøbler i går og da regner det i dag livet er herlig
monja Skrevet 28. april 2006 Forfatter #9013 Skrevet 28. april 2006 Oj, nå er det lenge siden jeg har skrevet her Nåja, jeg er i live og nyter ferien. Det er jo skikkelig herlig vær for tiden så jeg koser meg. Idag var jeg innom jobben en tur da i fobindelse med bedriftshelsetjenesten, og på tirsdag skal jeg på personalmøte, men ellers er det bare late dager i to uker til Smurfen var hjemme sammen med meg idag. Vi var ute og gikk tur i tre timer, og nå har vi lekt litt ute etter at vi kom hjem, men dakar liten ble jo kjempetrøtt og nå er han lagt - om en ganske så uenig. I morgen drar vi til Trondheim og Toys 'r' Us Jeg skal kun dit og på IKEA, og på søndag skal vi treffe en liten gjeng jeg er sammen med i barselklubb - eller småbarnsklubb som vi sikkert kan kalle det nå - på NybaktMamma. Jeg har truffet et par av dem for et års tid siden, så det skal bli spennende. Gleder meg masse til det. Barna var jo bare 6 mnd sist vi møttes. Smurfen har fått lekestativ i tre. Sånne stokker. Med to stiger, to husker, klatrevegg og taustige. Vi har da fått det opp sånn halvveis (var ikke akkurat gjort på en halvtime nei ). Mangler bare klatreveggen og taustigen, men han er ikke så interessert i det for tiden, så det kan jo vente litt. Hovedsaken var jo huskene. Vi bytta ut en av de som var der med babyhuska, og da hadde han det som plommen i egget. Og det var snille farmor og farfar som betalte hele gildet
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #9014 Skrevet 29. april 2006 Åhh så morro med skikkelig huskestativ. Høres forøvrig ut som at du storkoser deg i ferien din.
Gjest Madden Skrevet 29. april 2006 #9015 Skrevet 29. april 2006 Du bygger reir og ruger om dagen ser jeg!
Gjest vimse Skrevet 30. april 2006 #9016 Skrevet 30. april 2006 Håper du har kost deg *med store planer om å vente til kl. 00.00 for å se hva som skjer med eggene*
Gjest vimse Skrevet 30. april 2006 #9017 Skrevet 30. april 2006 *tromme med fingrene* må jeg vente til ett??
monja Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #9020 Skrevet 1. mai 2006 Midt i klekkinga ser jeg. Er ferdig jeg. ← Men hva er det egentlig du har fått? Et nytt egg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå