Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag har jeg opplevd service jeg ikke har sett maken til før.

Jeg er tom for linser - det kom ikke linser fra sverige idag (som lovet :sur: ) og de kommer ikke før på mandag Jeg er jo blind uten linser og brillene mine er noen gamle vrak som mangler en stang :sjenert: Så nå ringte vi til en lokal optiker (som jeg brukte før) og lurte på om han hadde linser i min styrke/merke liggende, og joda.....han hadde 5 stykker han. Skulle få dem for 50 kroner. Problemet er bare at de stengte halv 5 og vi sitter 25 minutters kjøring unna :grine: Nå ja, han sier at om vi kan få noen til å hente dem før klokka 17 skal han vente i butikken. så da satte vi svigermor i full sving for å hente linser for meg. Gjett om jeg skal ut å kjøpe svæææær :blomst: til optikermannen på mandag. (De har stengt på lørdager......) DET kaller jeg service :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smurfen spiste taco til middag idag :overrasket:

Han skulle ikke ha noe annet enn oss nei, så han fikk smake litt - og spiste både kjøtt, salat og mais. Han som ikke liker grønt :ler:

Skrevet

Tror jeg tar natta. Sjelden jeg er oppe så lenge. Håper det blir litt kaldere i natt. Det er stygt å klage, men det er litt varmt om natta. Smurfen sover iallefall urolig i kveld.

Natta :vinke:

Skrevet

Det var det man kaller for god service ja!

Skrevet

14 grader ute alt. Og strålende sol :hoppe:

Idag skal jeg til byen, hente linser, kjøpe blomster og jord, bake kaker.....ja, jeg blir sikkert ikke så mye her idag.

Vi ser Elias på TV2. Smurfen sitter som klistret i saccosekken.

Skrevet

Goood lørdag til monjafamilien! :klem:

Skrevet

Oreokaken er halvferdig. Det vil si, den skal stå kaldt i 30 minutter mens jeg lager sjokolademousse som skal på den (og koser meg med KG). 15 minutter igjen. Så skal den stå kaldt i ytterligere 1 time etter at moussen er på før den får på seg krem igjen, og voila - ferdig :sjarmor:

Skrevet

Får vann i munnen av å tenke på den Oreo-kaken jeg... :sikle:

God helg!

:klem:

Skrevet

Det er så deilig idag. Smurfen løper ute i bare t-skjorte, og han koser seg masse. Klarte jo selvfølgelig å få både grønske og smøreolje på den lyse buksa han hadde på seg idag, men man må kanskje bare regne med det. De må da vitterlig få utfolde seg mens de er små. Kjøpte solkrem og smurte tjukt på. Eucerin junior faktor 25. De anbefalte det på apoteket så da ble det den :ler:

Vi har holdt på litt i hagen. Sagd ned en hel rekke med trær som har irritert oss en stund. Nå er gubben igang med å sage mer ved. Herlighet, tror aldri vi blir ferdige. Og så må han sage mens smurfen sover for han er jo livredd motorsaga. Men jeg fikk ikke planta noe idag da, for jeg fikk ikke tak i jord noe sted. Så jeg venter til Felleskjøpet får inn mer på fredag (5x50 liter til 98 kr).

Det er herlig å holde på ute. Godt over 20 grader og nesten vindstille. Nesten litt for godt :ler2: Men jeg klager ikke. Det er jo helt perfekt å ha ferie nå ;)

Skrevet

I kveld blir det hjemmelaget pizza og enda mer kakebaking.

Skrevet

God morgen! Oppe for å melde om 10 grader, strålende flott soloppgang, nydelig fuglesang.....

...........og jeg må tisse.

Skrevet

Håper dere har hatt en riktig fin dag i det deilig været!!

Skrevet

Er det ikke herlig når våren setter inn for fullt! :hoppe:

Life is good :-D

Skrevet

:bursdag: GRATULERER MED DAGEN, KJÆRE MONJAMANNEN!! :bursdag:

Gjest Madeline
Skrevet

Gratulerer med dagen til Monjamannen. :gratulerer::blomst:

Skrevet

Nydelig vær idag og. Vi (jeg og smurfen) skulle egentlig dratt på besøk til søskenbarnet mitt og sønnen hennes idag, men så har jo såklart smurfen klart å bli syk i løpet av natta :sur: Det er så typisk. Han er i barnehagen nå da, men formen er ikke helt i hundre. Eller, formen er bra, men han hoster fælt. Hevnen for to dager i t-skjorte sikkert :tristbla:

Skrevet

Tusen takk for hilsener til mannen, Vimse og Hannen. De er videresendt til rette vedkommende ;)

Skrevet

Ja ja, så er det feber i heimen igjen. Torstein ble fryktelig slapp rett før jeg henta han i barnehagen idag, og de trodde kanskje det var varmen som slo han ut. Det kom seg da vi var på besøk hos mamma en tur, men etter at vi kom hjem dabbet det av igjen. Han lå på sofan og fikk Biola på flaske, orket ingenting :tristbla:

Han la seg klokka 18.30 og sovna med en gang.

I morgen skal vi kjøpe et middel på helsekosten som skal være bra. Men jeg husker jo såklart ikke hva det heter :sjenert:

Mannen min er sur på meg. Han har hele tiden sagt at jeg er delvis skyld i at han ikke får nok tid med veden, så jeg har sagt at denne uka skal han få så mye vedtid han ønsker. Og etter to timer kommer han inn og lurer på om han kan dra å fiske???? :overrasket: Unnskyld meg, men når han har mast så mye om veden han aldri får tid med får han jammen holde på med veden og. Huff, jeg hørtes sikkert helt jævlig ut da jeg sa det til han, men jeg ble så overrasket. Skal snart ut å hjelpe til jeg og.

Idag har jeg forøvrig rundvasket badet :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...