Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp! :Nikke:

Selv holder jeg meg til trankapsler. Møllers dobbel! :tommel:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg skal begynne med trankapsler jeg og, men til nå har det blitt bare med tanken. Kanskje ikke alltid det er tanken som teller? :sjenert:

Utrolig teit at NM er så treigt hver kveld :sur:

Skrevet

Jupp.. Føler at de eneste gangene jeg får tittet på nm er på jobb.. Er vel ikke akkurat det jeg skal gjøre på jobb tror jeg :sarkasme:

Skrevet

Må vel kunne unne seg noen NM minutter på jobben og, men det jeg ikke forstår er hvorfor de ikke ordner opp i problemene. Det virker ganske uprofft spør du meg.

Skrevet (endret)

Jada.. Jeg røyker jo ikke, så mine femminuttere blir på nm/kg :Nikke:

Men jo.. De burde i aller høyeste grad gjort noe. Trodde ærlig talt de gjorde noe nå sist når nm var nede i mange dager, men det er jo fortsatt like ille :sur:

Endret av meta
Skrevet

Godt det går som smurt her iallefall. Kanskje vi skal dra med oss NM damene hit :ler:

Skrevet

Hehe ja.. Men da finner de jo ut hvem vi egentlig er da :ler:

Skrevet

Ja, det kan vi ikke risikere heller :riste:

Tror jeg skal finne senga jeg.

Natta gørls :sove:

Skrevet

Bør nok følge ditt eksempel.. Skal jo på jobb snart jo..

Kose deg med siste fridagen din da. Håper mann og barn er bedre i morgen!

God natt :klem:

Skrevet

Torstein sover enda :hoppe:

Og han er nok mye bedre idag. Det er mannen og, men han er hjemme likevel. Nå er det jeg som piper når jeg puster, har vond hals og i det hele tatt. Men jeg overlever nok.

Siste feriedagen idag :tristbla:

Men egentlig er det ikke så farlig heller da, for det regner jo :ler:

Sånn sett har jeg vært heldig værmessig.

Skrevet

Ha en fin helg, og fortsatt god bedring til de syke! :klem:

Skrevet

Hvordan gikk det med Oreo-kaken du laget for en liten stund siden? Ble den god? Smakte den likt den "ekte" Oreo kaken?

Hvis du synes det ble bra, skal jeg jammen skaffe meg Oreo-kjeks når jeg skal til oslo om noen uker :Nikke:

Skrevet

Oreokaken ble knallgod. Anbefaler virkelig å lage den, Cilla. Men nå har jo ikke jeg smakt den "ekte" Oreokaken, så jeg er vel ikke den rette til å uttale meg om den ble like god :ler:

Nå er det IDOL.... :hoppe: Heier på Vivian og Jonas!!!

Skrevet

Spennende Idol.... :hoppe:

Spiller egentlig ingen rolle hvem som går videre - det blir jo en trønder uansett :sjarmor:

Skrevet

Jeg er så glad!!!! Vi får ADSL!!!! Vi får ADSL!!!!! Vi får ADSL!!!!! :hoppe:

Endelig er det slutt på ISDN tilværelsen :hoppe:

Skrevet

Ja, det har vi venta lenge på. Mange runder med Telenor og fylkeskommunen. Men nå har fylkeskommunen gitt oss det nødvendige tilskuddet på 130 000 kroner og sentralen er visst kjøpt inn. Håper ting skjer fort nå da.

Gjest vimse
Skrevet

Så det nytter å jobbe litt for å få ja. Tipper du skal merke forskjell!

Her hos oss har vi en del av en kommune som ikke har mobildekning engang, men tror du noen vil ut med 100.000 for ei mast? Nei, for det er jo bare dumt å prøve å gjøre en delvis fraflyttet bygd pittelitt mer attraktiv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...