monja Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #9141 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Utrolig synd at det er sånn. Helst skulle vi vel bodd på 20 kvm i storbyene alle sammen. Endret 12. mai 2006 av monja
Leo Skrevet 12. mai 2006 #9142 Skrevet 12. mai 2006 Utrolig synd at det er sånn. Helst skulle vi vel bodd på 20 kvm i storbyene alle sammen. ← Skulle nesten tro det, ja... Brukte to måneder på på få ADSL her jeg bor nå og gruer meg til å flytte abonnementet! Freser bare jeg tenker på det egentlig... Men, det er jo i hvert fall ikke din skyld!
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #9143 Skrevet 12. mai 2006 Nå er det alt for lenge siden jeg har vært innom dagboken din altså og lagt igjen ett lite spor etter meg....sorry vennen.... håper jeg er tilgitt. Så bra at dere ENDELIG for ADSL hjemme. Lurer bare på hva som egentlig skjedde med det egget ditt jeg, kommer det ikke noe mere ut av det?
Gjest Rognebær Skrevet 13. mai 2006 #9146 Skrevet 13. mai 2006 Sprøtt at sånt skal ta så innmari mye tid! Bredbånd for alle! Ha en kjempefin lørdag.
monja Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #9147 Skrevet 13. mai 2006 Torstein sover dupp enda. Mannen har jeg jagd ut for å klyve ved. Det er ikke å sløve på sofan her nei Meningen er at vi skal til byen en tur, men det kommer an på om lillegutt har tenkt å våkne før butikkene stenger Kanskje vi drar innom mamma og pappa en tur og. Tenkte jeg skulle stjele litt ved hos dem for hos oss er det tomt - og kaldt *brrrr* Det ble jammen bråstopp med tanke på finværet. Det gikk brått fra 25 grader til 10 grader
meta Skrevet 13. mai 2006 #9148 Skrevet 13. mai 2006 Det ble jammen bråstopp med tanke på finværet. Det gikk brått fra 25 grader til 10 grader Hvis det er noen trøst.. Her er det 4,5 grader
monja Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #9150 Skrevet 13. mai 2006 Hvis det er noen trøst.. Her er det 4,5 grader ← *hutre*
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #9152 Skrevet 13. mai 2006 Vi prøver å lage baby igjen ← Åhh så spennende!!
April Skrevet 13. mai 2006 #9153 Skrevet 13. mai 2006 Vi prøver å lage baby igjen ← Kunne ikke vente lenger nei Mest sannsynlig så kommer jeg etter til høsten! tror vi har bestemt oss for det nå Ha en deilig lørdag!
monja Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #9154 Skrevet 13. mai 2006 Om det blir jente neste gang har jeg hatt lyst til at hun skal hete RIME. Men jeg vet ikke om det er lov engang jeg
-TeddyToria- Skrevet 13. mai 2006 #9155 Skrevet 13. mai 2006 Vi prøver å lage baby igjen ← Aller først: Hurra for ADSL!!! Nr. 2: Tusen takk for invitasjons-skryt i dagboken min, ikke minst evig skryt av Jacob! For det tredje: JEEEEEEEEEEEI for babylaging! *bust bust* Punkt 4: Hvor er det blitt av det halvklekkede egget ditt???
-TeddyToria- Skrevet 13. mai 2006 #9156 Skrevet 13. mai 2006 Om det blir jente neste gang har jeg hatt lyst til at hun skal hete RIME. Men jeg vet ikke om det er lov engang jeg ← Er som med meg og navnet Rinde - vet at det er et etternavn og at en lita jente heter det, men mannen NEKTER!!! Rime var også veldig fint - utrolig annerledes og jeg har IKKE hørt det før, men jeg likte det med én gang! Håper dere får lov til å bruke det...og det gjør dere sikkert, i allefall hvis dere velger et mer vanlig navn i tillegg uansett. Husker fetteren min som ville døpe sønnen sin for Frikk - det fikk de lov til, men de måtte kalle han Oscar i tillegg for å få lov ( aner ikke hvorfor :klø: ), så han heter Frikk Oscar, men kalles bare Frikk da!
Fibonacci Skrevet 13. mai 2006 #9157 Skrevet 13. mai 2006 Vi prøver å lage baby igjen ← Så koselig! :grine2: Håper det klaffer fort hos dere!
monja Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #9158 Skrevet 14. mai 2006 Takk for koselige lykkeønskninger jenter Idag er smurfen mer seg selv igjen. Leker på gulvet med bilene sine - for han har blitt en skikkelig bilfrik (spesielt traktor er tingen) den siste tiden. Lykken var stor da mamma'n kom hjem med to småbiler kjøpt på Rema mens han var syk Han har spist nesten en hel skive med ost, litt knekkebrød som pappa'n spiste til frokost og så delte de litt O'boy. Det er godt å se at han ikke drikker bare melk/nan lenger. Vi veide han i går og han har ikke gått ned så mye tror jeg. Veier rundt 14 kg enda. Idag regner det. Iallefall innimellom. Det er litt sol akkurat nå, men det er ikke som forrige helg nei. Og vi som har så mye ved igjen Må ute å ta et tak idag når smurfen har sovnet. Han er lagt til dagens første dupp, for han var kjempetrøtt, men han ligger og hyler enda. Må nok til med en skvett melk tror jeg *sukk* Heldigvis skal det ikke mye til. 40 ml holder som regel, men det er liksom prinsippet. Ja ja, vi får ta tak i det etter at han har blitt helt frisk igjen.
søndagsengel? Skrevet 14. mai 2006 #9159 Skrevet 14. mai 2006 Vi prøver å lage baby igjen ← Så koselig!!!
meta Skrevet 14. mai 2006 #9160 Skrevet 14. mai 2006 Han har spist nesten en hel skive med ost, litt knekkebrød som pappa'n spiste til frokost og så delte de litt O'boy. Det er godt å se at han ikke drikker bare melk/nan lenger. Vi veide han i går og han har ikke gått ned så mye tror jeg. Veier rundt 14 kg enda. Høres ikke så gale ut det Milla Sofie er småspist om dagen. I dag måtte jeg friste med tre (!) forskjellige slags pålegg for å få i henne nesten en skive. Syns hun er tynn jeg. Hun dusjet isted og når hun tok armene opp, syns ribbena skikkelig godt. Mon tro om hun veier mer enn på sist kontroll. Da veide hun 10,6 kilo og var 84,5 cm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå