Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Masse fine bilder! :tommelsmil:

Ser ut som han har hatt en fin 17. mai med mye spennende å se på. :flagg:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neste år og i 2008 blir det en fridag mindre i mai. I 2007 er Kr.himmelfartsdag på 17. mai og i 2008 er den på 1. mai  :overrasket:  :overrasket:  :frustrert:

Hva!!`??`? :overrasket:

det kan vel ikke være lov vel

Skrevet

Å, se den skjønnasen av en 17. mai-pyntet smurf da! :grine2:

Herlig!!!

Høres ut som om dere hadde en fin dag i går alle sammen! ;)

Pokker rakker´n for de "stjålne" fridagene i 2007 og 2008 da... :sur:

:klem:

Skrevet
Neste år og i 2008 blir det en fridag mindre i mai. I 2007 er Kr.himmelfartsdag på 17. mai og i 2008 er den på 1. mai  :overrasket:  :overrasket:  :frustrert:

:sur:

Jeg krever at 1.mai og 17.mai blir flyttet! :sjenert:

Skrevet
:sur:

Jeg krever at 1.mai og 17.mai blir flyttet!  :sjenert:

Jeg og. Kan godt feire 17 mai den 18. mai jeg altså :sjenert:

Med mindre det er en helgedag da.

Kan ikke huske at de har vært kombinert sånn før :klø: Det er skikkelig urimelig synes jeg.

I 2007 er 1. mai på en tirsdag, og 17. mai/Kr.himmelfartsdag er på en torsdag. Det er i tillegg fri mandag 28. mai, men det er 2. pinsedag. Altså, ingem ekstra fridag i juni heller :sur:

I 2008

er 1. mai/Kr.himmelfartsdag på torsdag, mandag 12. mai er fridag - 2. pinsedag og 17. mai er på en lørdag :sur:

:frustrert:

Skrevet

Idag har det vært sommerdag igjen - iallefall nesten. Sol fra skyfri himmel, og 16 grader. Heldigvis har det ikke vært mye vind så det har faktisk vært ganske godt ute. I barnehagen har samtlige barn vært på tur, og de har kost seg masse på en strand ikke langt unna barnehagen. Torstein kom hjem med skoene full av sand iallefall :ler: Noe som tyder på en aktiv tur.

Han var i strålende humør da vi henta han og han har ikke sovet etter at han kom hjem heller. Da ble det jo middag, litt mer utelek og så litt lek inne. Nå er han i seng, men jeg hører at han ligger og babler for seg selv. Skal nok ikke sove enda den gutten der nei :ler2:

I morgen skal det graves i hagen vår. Vi skal ha vekk en svær haug med gjørme, sand og jord som faktisk gjør at vi frigjør et område som gjør gårdsplassen vår ca 25% større. Der er det meningen at vi skal planere ut med subus og lage inngjerdet lekeplass. Der skal både lekestativet til Torstein og en sandkasse på 2x2 meter få plass. Gleder meg til å bygge sandkasse i helga.

Idag jobbet jeg sammen med venninne M. Hun sovna av og da vi endelig kom igang greide vi å utløse alarmen på butikken vi jobbet tre ganger - med en utrykning fra Securitas :flau: - men ellers gikk dagen bra. Var ferdig tidlig da. Halv 11 faktisk :overrasket: Det var deilig det. Etter jobb dro vi ut og spiste lunsj og bare koste oss. Traska litt i butikker og jeg kjøpte et par sandaler til Torstein. Tror det ble det tredje paret :sjenert:

Men nå er det jammen på tide å se Hotell Cæsar å irritere seg mer over Julian :frustrert:

Skrevet

Så deilig med sol og varmt vær da! :tommel:

Send det gjerne over hit, her er det bare regn...

Huff, Cæsar er slett ikke hva det var... nærmer det seg sesongslutt eller?

Du får ha en fin kveld! :klem:

Skrevet

Har bestilt billetter til DA VINCI KODEN :hoppe:

Så i morgen klokka 17.45 sitter jeg med store forventninger.

Svigermor skal passe Torstein til filmen er ferdig i 20.30 tiden sånn at vi kan dra hjem etterpå. Egentlig skulle vi på den klokka 21, men jeg klarer ikke å vente så lenge. Dessuten slipper vi å overnatte ved at vi går på den tidligste forestillingen.

Gleder meg :hoppe:

Gjest Naturelle
Skrevet

Hei,

lenge siden jeg har lagt igjen spor - men leser jevnlig altså! :sjenert:

Ny og større gårdsplass blir sikkert kjempebra, Torstein vil nok digge egen lekeplass! :)

God helg, Monja - kos deg på kino ikveld!

Skrevet

Kos deg masse på kino i kveld! :hoppe:

Veldig spent på hva du synes om den - har planer om å se den jeg også, men det spørs når det blir!

Ha en fin fredag! :klem:

Skrevet

Det graves og graves utenfor her. Han har holdt på siden klokka 9, den gravemannen, men det blir kjempebra. Det blir frigjort et stort område bak garasjen - den perfekte lekeplass. Gleder meg veldig til det blir ferdig. Til uka får vi et lass subus og da blir det virkelig orden på sakene.

Jeg tok bilder før den store forvandlingen begynte, og nå, underveis - og det kommer såklart etterbilder.

Det er helg :hoppe:

Skrevet

Ferdig med gravinga - og gårdsplassen ble nesten 60 kvm større :hoppe: Nå skal vi kjøpe veiduk i morgen og på mandag får vi et lass subus. Fant ut at prosjekt 1 - altså gårdsplassen kommer på ca 5500 kr, men så lenge mamma og pappa betaler 3500 kr er det jo greit :sjarmor: Det ble vår felles burdagsgave det.

Så er det litt støyping og noen bed som står for tur. Skal ikke gjøre så mye egentlig.

Skrevet

Da Vinci koden var knallbra. Tror aldri jeg har sett en film så intenst før. Fikk hodepine på slutten, så konsentrert var jeg :ler: Og jeg ble ikke skuffet med tanke på at jeg har lest boka før. Den var helt opp til forventningene. De 2 1/2 timene filmen varte virkelig fløy avgårde.

*jeg vil ha meeeeer* :grine:

Anbefaler den virkelig!!!

Skrevet

Takk for det Gullet!!!

God lørdagsmorgen! Det ser ut til å bli en nydelig lørdag. Klokka halv 8 var det over 13 grader og sola skinner fra en lettskyet himmel. Den perfekte dagen å jobbe litt ute.

Idag reiser mamma og pappa til Oslo. De skal besøke lillebror, og så skal de på Bruce Springsteen konsert i kveld, alle tre. Tror pappa og lillebror har vært på alle konsertene han har hatt i Norge.

Nå er det Elias på TV'n - til stor jubel fra junior :ler:

Skrevet

Vi skal snart legge kjøttet på grillen :hoppe:

Skrevet

Så fin Torstein var på 17. mai!!! :grine2:

Gleder meg til å se Da Vinci-koden jeg også! Ble skuffet da jeg hørte den dårlige kritikken, men når monja sier den er bra, så er den vel det? Jeg har ikke lest boka jeg heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...