Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har akkurat pakket inn to dåpsgaver og en konfirmasjonsgave. Stesøsteren til mannen har konfirmant i morgen, men dessverre kan vi ikke dra med tanke på at smurfen er syk. Hun hadde og dåp i april - til tvillinger, men gaven rakk ikke fram i tide. Så nå skal svigerfar ta med alt i morgen da de drar i konfirmasjonen. Vi skulle egentlig i konfirmasjon idag og, men takket nei til den og.

Svigerfar ringte forresten i dag og fortalte at oldemoren til konfirmanten døde i natt. Huff, det blir nok en merkelig dag for jenta i morgen :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Rognebær
Skrevet

Så skjønn smurf! :hjerte: Men stakkars som er syk! Jeg skjønner godt at du ikke er helt happy med at han kanskje må ta mandlene... Det går vel stort sett bra, men syke barn er aldri gøy. :riste: Mannen og jeg snakket i dag om nettopp syke barn (han skal muligens ta et år som barnelege som del av spesialiseringen) og han sa at skikkelig syke barn er det som gjør aller, aller mest inntrykk. Jeg bare grein og grein! (Høygravid og hormonell... :ler: )

Men mandlene skal jo stort sett gå helt fint, da. :klem:

Skrevet

06.06.06

Dommedag, eller bare en spesiell dato? De lærde strides tydeligvis om dette, men her er det iallefall en nydelig dag. Ikke mye som minner om djevelens dag idag nei :ler:

Skrevet

Fy søren det hadde vært tøft å være født idag.

Gjest Gjesta
Skrevet

Litt av en dag å være tilbake på nettet på, gitt! ;)

Skrevet

Så skjønn Torstein er!! :hjerte:

Skal du teste i dag...?? :sjenert:

Skrevet

1 negativ Quick Response test idag.

Gjest Madden
Skrevet
:klem: Bare innom for en oppdatering! Jeg har også sånn kjempekjekk pc som kaster meg ut hvert 3.minutt...ikke mye moro å surfe da nei! :sur:
Skrevet (endret)

11.06.06

Rart å ikke skrive her hver dag, men jeg orker ikke å krangle med PC'en som slenger meg ut hvert 10. minutt. Har bestilt noen komponenter idag så kanskje får vi den opp å gå skikkelig snart. Har enda ikke hørt noe om den bærbare, men håper jeg får den tilbake snart.

Idag er jeg på dag 42 eller dag 43 i syklusen min. Har aldri hatt så lange sykluser før, men etter 3 negative tester har jeg utelukket graviditet 100%. Nå irriterer det meg at mensen aldri kommer sånn at vi får prøvd igjen :sur: DEn lengste syklusen før dette var på 34 dager tror jeg. Begynner å lure på om det er noe galt med meg.

Jeg jobber og jobber. Både på jobb og hjemme :ler: På jobb var makkeren min syk på torsdag og fredag, så jeg jobba alene. Totalt 20 timer de to dagene +/-. Og nå er jeg blitt syk selv. Jeg har egentlig vært det hele uka, men det har iallefall ikke blitt bedre. Håper bare jeg ikke blir alene til uka. Da hyler jeg.

Bare 2 uker til ferie :hoppe: Gleder meg masse.

Om hva vi gjør ute her ja. Vi har fått planert utover subusen, og vi har planlagt og målt opp for platting, blomsterkasser etc. Vi må nok ha et lass til med subus men det hadde vi hatt i bakhodet fra første stund egentlig. I går murte vi kant foran et blomsterbed jeg lagde i fjor. I morgen kan vi forhåpentligvis ta vekk forskalingen og da blir det fint da. Det er morsomt å holde på ute, spesielt nå som det faktisk er sol og gansjke varmt ute.

Dessverre er det en litt ekkel vind så smurfen må nok bruke litt mer klær enn han setter pris på stakkars :tristbla: Jeg tørs ikke å kle av han mer, for nå er jeg så lei av sykdom at jeg snart spyr. Nå skal han holde seg frisk resten av sommeren, dermed basta. Vi har forresten bestemt oss for å allergiteste han, men fikk ikke legetime før 14. august *dåne*

Ellers skjer det ikke mye i monjaheimen for tiden. Vi lever og har det bra. For to dager siden ble lillesmurf hele 21 mnd og han er en aktiv krabat. Tenk, bare tre mnd igjen til 2 årsdag :overrasket:

Håper alle som er her inne og leser har det flott på alle måter.

Til vi ses igjen :vinke:

Endret av monja
Gjest Rognebær
Skrevet

Kan du ikke dunke den PC-en din i prosessoren med noe hardt? Så kanskje den kommer på bedre tanker. :sjarmor: Vi vil jo ha deg her, da, vet du!

Håper Torstein holder seg frisk og at du snart blir frisk igjen! Du kan jo ikke både drive og være kjempesyk OG jobbe så mye!! Det må da helsa forstå! ;)

Skrevet

:vinke:

Det var en lang syklus, ja. "Normalen" er visst 26-35 dager om jeg ikke husker feil, men dersom syklusen varierer med mer enn to dager fra gang til gang er den uregelmessig. Saa kanskje verd aa sjekke ut?

Haaper dere har hatt en fin helg!

:klem:

Skrevet

For en gangs skyld er det mulig å holde følge med dagboka di selv om jeg ikke rekker innom hver dag :)

Men håper du snart er på nett for fullt igjen, altså!

Skrevet

Det håper jeg og søndagsengel (jeg nekter å bruke ? bak nicket ditt, for du er jo virkelig en engel uten spørsmålstegn :hjerte: ). Men det er jo hyggelig at dere klarer å følge med litt på det jeg gjør nå da :ler:

Smurfen ble lagt klokka 19 og har enda ikke sovnet :sur:

Har vært inne til han med vuggesang, senga full av kosedyr, ja, selv flaske - som egentlig er bannlyst - har vi prøvd, men til ingen nytte. Sånn er det når de små håpefulle blir overtrøtte :grine:

Jeg har ringt på jobben og sagt at jeg blir hjemme i morgen. Er i mildt sagt dårlig form.

Skrevet

God morgen! Jeg føler meg ille idag. Måtte opp klokka 4 for å få levert firmabilen på jobb klokka 04.45 og etter det dorma jeg en stund sammen med mannen, som skulle opp klokka 6. Så fikk jeg sendt mann og barn på jobb og i barnehage - med et stooooort vått kyss på munnen fra smurfen :hjerte:

Gjest Rognebær
Skrevet

Opp klokka FIRE! *dåne*

Du imponerer! Jeg hadde neppe klart å kjøre bil på et sånt tidspunkt...

Så herlig med stort vått smurfekyss! :hjerte:

Skrevet

Smurfekyss faller alltid i smak :kyss:

Han er jo så herlig der han kommer gapende og skal kysse mamma'n sin. Og bare på munnen. Andre kysser han på kinnet :ler:

24 grader i skyggen nå, formen er litt opp og ned, men det er enda for tidlig å si hva som skjer mtp morgendagen. Kanskje tar jeg en dag til. Kanskje ikke......

Skrevet

God bedring monja!

Det er så kjedelig med sykdom. Men en god dose smurfekyss hjelper på! :hjerte:

Skrevet

Takk for det LT!

Jeg føler meg myyyye bedre og har gitt beskjed på jobben om at jeg kommer i morgen. Orker ikke å gå hjemme mer enn det jeg må.

28 grader i skyggen :hoppe:

Idag har jeg vaska 4 maskiner med klær, og etter at formen ble stigende har jeg vært ute og kappet det siste som lå igjen av ved. Nå er det bare å klyve litt og så er det litt stabling igjen og voila - ferdig :hoppe:

Idag hadde mannen bilen sin på EU kontroll. Ble noen småfeil, men mindre enn jeg hadde regna med *puh*

Han ble påkjørt av en yrkessjåfør for en stund siden og skaden ble takstert til 7200 kr *dåne* Nye lykter foran på en side, ny skjerm og lakk. Huff og huff. Snakka med han som eier firmaet og sjåføren blånekter på at han har kjørt på oss. Heldigvis huska sjefen hans det fra før og var veldig samarbeidsvillig. Det var bare å sende regning til han det så kulle han betale skaden - for deretter å trekke sjåføren i lønn :overrasket:

Nå får jeg nesten dårlig samvittighet for den stakkars sjåføren jeg altså :grine:

Han sa at det hadde kommet inn så mange skademeldinger på akkurat den sjåføren at han snart måtte gjøre noe - for å snakke med han funker tydeligvis ikke. Men likevel da......en sommer uten lønn?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...