søndagsengel? Skrevet 5. juli 2006 #9361 Skrevet 5. juli 2006 Kjempefine bilder av en nydelig gutt!!!
Holly Hobbie Skrevet 5. juli 2006 #9362 Skrevet 5. juli 2006 Kjempesoete bilder av Torstein. Han blir bare soetere og soetere! Gratulerer med ny pc!
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #9363 Skrevet 6. juli 2006 Hei, du?! Har du ikke fått tilbake pc'n din eller??? :klø: Sannelig på tide å vise seg her igjen! Håper det står bra til med dere da!
Midnattsol Skrevet 6. juli 2006 #9364 Skrevet 6. juli 2006 FLOTT med PC igjen!! Grattis! Håper dere har det bra.
Scorpina Skrevet 6. juli 2006 #9365 Skrevet 6. juli 2006 Hei og halloen "kollega" :bukke: - og grattis med pc. Hvor lenge har du vært uten pc egentlig?? Hadde tørna rapegal uten pc hjemme! (innrømmer at man er avhengig av den jaaaahh )
monja Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #9366 Skrevet 7. juli 2006 April, La Traviata, søndagsengel, Holly, Kverula, Middis og Scorpina. Tenk at jeg er så uforskammet at jeg ikke er her når jeg får så mye flott besøk Jeg fikk altså ikke tilbake ledningene sammen med PC'en så jeg måtte vente litt på dem Men NÅ er jeg tilbake for å bli. Takler ikke med KG abstinens på en stund. Idag er siste feriedagen min, og på mandag er det tilbake på jobben igjen Det er så deilig med ferie, men nå har jeg hatt alle 5 ukene mine - for første gang noensinne - så nå blir det ikke mer fri før.....hm.....1. juledag Eller, jeg skal jo ha et par dager fri i november, så helt til jul trenger jeg ikke å vente da. Det er varmt for tiden - utrolig lummert og. Var sikker på at det ble torden i går, men nei. Ikke i dag heller ser det ut som selv om det er grusomt lummert. Så klamt at man sitter fast i klærne. Men vi koser oss og klager ikke.
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2006 #9367 Skrevet 7. juli 2006 Nå har du vært i dagboka mi - så da regner jeg med at du kommer hit snart også!!! Er du på nett for godt nå eller?
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2006 #9369 Skrevet 7. juli 2006 De dagen i november - er det da vi skal treffes!
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2006 #9370 Skrevet 7. juli 2006 Og du...sjekk den idiot-sommerfuglen min da...
monja Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #9371 Skrevet 7. juli 2006 Ja, nå blir du ikke kvitt meg så lett
monja Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #9372 Skrevet 7. juli 2006 De dagen i november - er det da vi skal treffes! ← DA skal vi treffes. Må jo se på Kveruliten Og du...sjekk den idiot-sommerfuglen min da... ← Ja, jeg la merke til den. Dustesommerfugl Har den blitt lat på slutten eller?
monja Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #9373 Skrevet 7. juli 2006 2. JULI 2005!! 5. JULI 2006!! Se her da.....skjønne badegutten min. Så stor han er blitt
monja Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #9374 Skrevet 7. juli 2006 Må bare slenge på noen bilder til Onkelen og tanta til smurfen (min bror og kjæresten) kom nylig hjem fra London med masse stilige klær til han. Blant annet denne Nemo singlet'en og shortsen han har på seg her (som egentlig hører til Donald nattøy). Koser seg med is her og ser HELE semifinalen for kvinner i Wimbeldon turneringen i tennis *dåne* Idag fikk vi endelig sand i sandkassen - til vill jubel - og da var det bare å hente "doooor tjaktor" Her og i Nemo klær fra London
monja Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #9375 Skrevet 7. juli 2006 Oj, enda et Nemo bilde. Tatt hjemme hos foreldrene mine idag. Det var noen her (Kverula?) som nevte at de syntes han var så hvit i håret og det stemmer at det har lysnet en hel del ja. Og så synes jeg han er så brun og fin. Slekter ikke på mamma'n sin der nei
monja Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #9376 Skrevet 7. juli 2006 Her en kveld hadde vi besøk i hagen.....
søndagsengel? Skrevet 7. juli 2006 #9377 Skrevet 7. juli 2006 Oi, som han har vokst ja! Gøy å se sånne "nesten like" bilder og sammenligne! Kjempenydelig gutt i stilige klær Men... tennis???
monja Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #9380 Skrevet 8. juli 2006 Kjempegøy å sammenligne bildene. På det første bildet var han jo bare en liten baby på 9 mnd, men på det andre er han plutselig en gutt på 21 mnd. Litt av en forandring. Tror jeg må prøve å ta et lignende bilde neste sommer Jupp, jeg ble ganske så overrasket over at han faktisk glante på tenniskampen. Han var skikkelig konsentrert om den - hele den 1 1/2 timen den varte Og han som aldri ser TV - bortsett fra ELIAS da. Idag regner det. Deilig både for naturen og oss det. De siste dagene har det vært grusomt lummert og vi har liksom venta på denne regndagen en stund nå. Men det er visst meldt OK vær igjen fra i morgen av. Litt regn innimellom bare. Har ingen store planer for dagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå