Pasha Skrevet 16. juli 2006 #9461 Skrevet 16. juli 2006 Leste et eller annet sted at det er lurt å la den eldste få ny seng i god tid før evt små søsken kommer. Så de ikke føler at de mister senga si på grunn av dem
monja Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #9462 Skrevet 16. juli 2006 Hm, da kommer nok ny seng i rett tid da. Håper vi iallefall
monja Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #9463 Skrevet 16. juli 2006 (endret) På side 137 i dagboka mi ble prinsen født. Utrolig å tenke på at det er snart 2 år siden Endret 16. juli 2006 av monja
Midnattsol Skrevet 16. juli 2006 #9464 Skrevet 16. juli 2006 Det var helt greit før og, men jeg ble så lei den mørke fargen. Hatt den i 4 år og det er nok for meg I kveld har vi sett DVD. "Brokeback Mountain" ble det denne gangen. Ikke den verste filem jeg har sett, men heller ikke den beste. Uansett er jeg imponert over skuespillerne. Sikkert ikke bare enkelt å lage "homse - cowboyfilm" ← Synes kjøkkenet ble kjempelekkert! Skjønner godt du ble lei av det mørke. Jeg har også ganske mørk kjøkkeninnredning som det med tid og stunder skal gjøres noe med. Lyse vegger hjelper da. Brokeback Mountain har jeg også sett ganske nylig. Bra film, bra skuespill.
monja Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #9465 Skrevet 16. juli 2006 Må bare legge inn noen bilder av snuppen min før jeg finner senga Satt på kjøkkenbenken idag mens vi lagde middag. Slafsa rømme med spiseskje En glad gutt. Skjønne skjønne smurfen min
monja Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #9466 Skrevet 16. juli 2006 Nå SKAL jeg legge meg. Klokka ringer 04.30 *dåne* Natta
Gjest Gjesta Skrevet 17. juli 2006 #9467 Skrevet 17. juli 2006 Heisann! SÅ lekkert kjøkkenet deres ble - utrolig hva lyse farger gjør! Torstein er en sjarmør som vanlig ser jeg! Håper uka di går fort da, selvom den blir hektisk.
Gjest Rognebær Skrevet 17. juli 2006 #9469 Skrevet 17. juli 2006 Han er jo bare SÅ søt! Synes han har blitt så stor!
Cilla Skrevet 17. juli 2006 #9470 Skrevet 17. juli 2006 Så fint kjøkken dere har fått! Ps de klatrer fort over en sengehest også..... Men min unge klatra ut av sprinkelsenga på 2 sekunder også da..
monja Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #9471 Skrevet 17. juli 2006 Endelig ferdig med en laaaaang arbeidsdag. Nå er det bare 4 dager igjen til helg Snakk om å glede seg da Det blir heldigvis en mer normal dag i morgen iallefall. Den eneste denne uka. Svigermor, svigerinna mi og nevøen vår dro til Canada idag. Det vi si, de flyr til Oslo idag og derfra til Canada i morgen. Skal være borte i 14 dager så nå har jeg okkupert bredbåndet hennes Skal sende inn masse bilder til Elkjøp, men jeg plages For hver gang jeg laster opp nye bilder slettes de jeg lasta opp forrige gangen. Så nå har jeg sendt inn en bestilling på 24,50 (49 bilder) og 18,50 (37 bilder) Enda blir det sikkert flere sånne småbestillinger.....Mange *sukk*
monja Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #9472 Skrevet 17. juli 2006 Lurer på om jeg skal dra hjem snart :klø: Vi får visst besøk i 18 tiden og. Hadde vært fint å være hjemme da liksom. Men jeg lar PC'en stå igjen hos svigers sånn at jeg kan "krangle" mer med Elkjøp i morgen.
Fibonacci Skrevet 17. juli 2006 #9475 Skrevet 17. juli 2006 Torstein er så skjønn! Ha en fortsatt fin sommer!
monja Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #9476 Skrevet 18. juli 2006 Helluuuuu!!!! Idag var jeg ferdig på jobb klokka 12 Til tross for at vi skal ha jobbet 9 timer idag. Det var heldigvis noen steder som hadde ferielukking så det ble ikke så verst. Men det er enda 3 dager igjen til helg og spesielt torsdagen kommer til å bli dritt. Jeg er til svigermor for å legge inn mer bilder til Elkjøp nå, men jeg har ikke kommet så langt enda. Kanskje det ikke blir før i morgen. Lurer på om jeg skal hjem å være sosial med mann og barn idag. Smurfen er i barnehagen enda. Vi har begynt å disponere 80% plass nå så da får han være til 15 hver dag. Han elsker det. Skulle iallefall ikke være med meg hjem i går nei. Ikke ble det så mye dyrere heller. Vi betalte 1500 kr for 60% plass og nå betaler vi 1900 for 80% plass. Det er jo en del flere timer i mnd, så det synes jeg ikke var dyrt i det hele tatt. Det regner og er kaldt og sånn har det vært i snart en uke nå. Trist, men typisk trøndervær. Teamlederen min og mannen er på sykkelferie. Skulle sykle herfra til Bodø og det tror jeg blir en kald affære. Fikk melding om at de var på Nesna nå og at de hadde sykkelfri i dag. De kommer seg nok nordover til målet sitt, men jeg har fått forståelsen av at de savner bilen innimellom ja.
Midnattsol Skrevet 18. juli 2006 #9477 Skrevet 18. juli 2006 Hørtes ikke ut som noe jeg hadde orka å gjøre i ferien min. Får håpe de får litt ok vær da. Det er ikke så værst her nå. Fine smurfebilder!
Kipa Skrevet 20. juli 2006 #9478 Skrevet 20. juli 2006 fine gutten din! Det er så koselig med alle bildene du legger inn!
monja Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #9479 Skrevet 20. juli 2006 Søskenbarnet mitt skal ha baby nummer to i desember (nummer 1 ble 1 år i februar), men nå har hun fått streptokokk infeksjon i livmorhalsen - som også har spredd seg til urinveiene viste prøver idag. Det eneste legene kan si er at de skal prøve å drøye svangerskapet så lenge som mulig Hun venter en gutt igjen og han er helt spinnvill inne i magen. Turner og sparker hele tiden - er rolig kanskje 1 time i døgnet - så det er tydelig at han har ubehag der inne i magen. Stakkars henne - og babyen. Hun er jo bare 25 uker på vei
Midnattsol Skrevet 20. juli 2006 #9480 Skrevet 20. juli 2006 Får håpe han roer seg litt etterhvert. Har du en fin dag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå