monja Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #9481 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har en fin dag. Idag er det faktisk soooool. Det er jo så herlig. 14 dager siden vi så den sist nå og det har vært høstfølelse synes jeg. Men idag er det sommer igjen. Har jobba masse idag, men det blir verre i morgen (15 timer). Uansett, det trengs for jeg er blakk. Eller, vi er blakke og det er så typisk. Gått alt for mye til oppussing denne sommeren og. Men vi får bli flinkere til å ikke bruke penger framover. Men jeg har det bra. Føler meg lykkelig
monja Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #9483 Skrevet 20. juli 2006 Men jeg har mensen da Det er jo såklart en nedtur. Heldigvis går det over
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2006 #9488 Skrevet 20. juli 2006 Hei på deg! Så trist med søskenbarnet som har fått komplikasjoner. Håper de klarer å holde den lille i magen et par-tre uker til uten at det er noen fare ved det. Det blir vel en tøff start på livet, men det er jo utrolig hva de får til på sykehusene i dag. Uansett går jo mamma'en først - så jeg håper at tilstanden hennes ikke forverrer seg. Så godt å se at du har det bra!
monja Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #9490 Skrevet 20. juli 2006 Nå drar jeg en liten tur på jobben og så hjem. Kanskje får jeg se pjokken før han legger seg. Har jo ikke sett han siden i går
-TeddyToria- Skrevet 21. juli 2006 #9492 Skrevet 21. juli 2006 Uff, så ubehagelig og leit for venninnen din - det hørtes ikke noe greit ut med den infeksjonen! Håper det går bra og at hun kan gå gravid så lenge som mulig!!! *krysse fingre* Ellers da? Alt vel i Moja-heimen?? Både med mor, far og smurf?? GOD HELG!
monja Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #9494 Skrevet 22. juli 2006 Så godt å se deg Kverula! Jeg glemte nemlig mobilen min på jobb i går så jeg hadde helt angst for at du fødte i natt og jeg gikk glipp av det. Jeg drømte forresten at du fikk babyen din 1. august - ei jente :klø: Alt vel i monjaheimen. Smurfen har begynt å hoste igjen, men det virker som om det er bare hoste. Han får efedrin hostesaft og det virker som om vi holder det i sjakk med det. Og så får han kose seg masse i sola om dagen. Idag var vi i en kommunal badekulp og badet i flere timer. Smurfen og pappa'n bygde sandslott med vanngrav, badet og plaske mens jeg slappa av og leste aviser En perfekt dag kan man si. Vi hadde egentlig tenkt oss tilbake dit i morgen om været holder seg, men så ender vi kanskje opp på hytta til svigerfar i stedet. Det er snakk om at mannens stesøster kommer med sine smårollinger, så det blir nok til at vi treffer dem istedet. På ettermiddagen skal vi på hytta til mamma og pappa. Jeg jobber masse for tiden. Har en tendens til å overstige 40 timer hver uke. Før helga ble det over 50 timer. Men så var jeg bra skutt på fredag og ja *puh* Håper det roer seg litt etterhvert nå da - selv om det ikke virker sånn. Ja ja, bare noen uker igjen av sommerferien nå. Da har det en tendens til å bli bedre. Lov å håpe iallefall Neste lørdag skal vi dra til et sted ikke langt fra her. Det er marked/martna og selveste ELIAS kommer. Tipper smurfen blir helt i 100 da ja. Han elsker jo ELIAS over alt på jord ser det ut som Håper været holder seg, men det spiller forsåvidt ikke noen rolle. Vi drar likevel. I kveld skal jeg og mannen kose oss med Grey's anatomy. Har ikke sett en eneste episode, men har lasta ned hele sesong 1 Håper det er noe bra da.
monja Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #9495 Skrevet 22. juli 2006 Nå har jeg sett 4 episoder med Grey's Anatomy Kunne glatt sett de 5 siste episodene i sesong 1 i natt og, men mannen sovna før vi var gjennom den fjerde Liker serien kjempebra jeg iallefall.
monja Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #9496 Skrevet 22. juli 2006 Kanskje jeg får lurt inn en episode eller tre i morgen :klø:
monja Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #9498 Skrevet 22. juli 2006 Tror jeg skal legge meg å lese litt jeg
monja Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #9499 Skrevet 23. juli 2006 Nå har vi stablet siste rest av veden mens smurfen sov dupp Regna ut at vi har sånn ca 5 favn ved og det hyrer jo i minst tre - fire år for oss det. Sola skinner og det er delig vær idag og. Akkurat nå herjer mannen og smurfen i senga vår mens jeg sitter på PC'n og slapper av. Vi er alle på soverommet vårt da, for PC'n ble jo som kjent slengt ut av gjesterommet tidligere i år. Gleder meg til vi får eget kontor. Vi har nemlig bestemt oss for å bygge på huset, men ikke før om en 3 - 4 år da. Må bli kvitt litt gjeld først Da blir det større bad og vaskerom i samme rom - og kontor/gjesterom. Og større gang. Det blir deilig. Idag skal vi på hytta til svigerfar. Må bare vente til vaskemaskina er ferdig
April Skrevet 23. juli 2006 #9500 Skrevet 23. juli 2006 Så flott kjøkkenet ble! Og så fin som Torstein er Håper det går greit med søskenbarnet ditt, ikke noe moro når sånt skjer.. Vil ellers ønske deg en god sommer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå