monja Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #9381 Skrevet 8. juli 2006 (endret) FOTBALLKAMP i kveld Er strålende fornøyd med Italia og Frankrike i finalen, men må jo ha med meg kampen om tredjeplassen og Jeg har fått med meg fotball VM fra semifinalene, og det holder i massevis for meg Endret 8. juli 2006 av monja
monja Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #9382 Skrevet 8. juli 2006 Tenkte vi skulle dra til byen nå, men da har jo såklart mannen greid å legge smurfen Enten må jeg vente med byturen i 2 timer eller så må jeg dra alene *valgets kvaler*
monja Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #9383 Skrevet 8. juli 2006 Nå er vi endelig på tur til byen - snart.... Jeg og mannen brukte tiden fornuftig mens gutten sov da. Først litt TV, så litt nett, så litt , så litt nett, så litt igjen ............men nuh logger jeg av
monja Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #9384 Skrevet 8. juli 2006 Idag fikk jeg CD'en til "De nye gitarkameratene". Måtte jo nesten kjøpe den ettersom brorsan er venn av Askil.
monja Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #9386 Skrevet 8. juli 2006 TYSKLAND!!!! Bronsefinalen i VM ble akkurat som jeg hadde håpet på. Så lenge C. Ronaldo ikke vinner noe er det samma for meg Og hadde Frankrike dratt med seg gullet i morgen hadde dette VM vært perfekt
monja Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #9387 Skrevet 8. juli 2006 Smurfen tissa i saccosekken sin idag, og det er jo såklart en sånn man ikke kan ta av trekket på. Som i samme slengen er av tøy - veldig festlig Lurer fælt på om det er noe jeg kan gjøre for å "redde" den :klø: Enn så lenge ligger den ute på verandaen, men der kan den ikke ligge i all slags vær heller da..... Noen som har tips kanskje? Vi har så smått begynt med pottetrening. Hjemme hos foreldrene mine koser han seg med potta og tissa på den for første gang på onsdag *kry* Men her hjemme er det ikke like enkelt. Her er potta noe dritt. Uansett, vi stresser ikke med det enda i tilfelle han ikke er klar for det. Dakar liten må jo få bli 2 år først
monja Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #9388 Skrevet 8. juli 2006 (endret) HURRA FOR GUTTEN MIN SOM ER 22 MND OG STOR GUTT IDAG! Endret 8. juli 2006 av monja
monja Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #9390 Skrevet 9. juli 2006 God morgen! Ah, endelig siste feriedagen Herregud, jeg er ikke klar for å begynne å jobbe enda jeg altså, men det er vel ingen vei tilbake nå. Men det blir kanskje ikke så verst å komme tilbake heller, til det vanlige feriekaoset *sukk* Lillesnupp sov til halv 9 idag og. Deilig for oss murmeltryner som ikke kommer seg i seng i rett tid. Men jeg er fortsatt stuptrøtt - legger ikke skjul på det. Idag skal vi på hytta til svigerfar og der skal vi møte to av ste-søskenbarna til smurfen. Det blir koselig. Hun ene er 15 år og hun andre er litt over 2 år Gjett da - vi har bestilt lokale til konfirmasjon - i 2019 Det viser seg at det meste alt er utleid til i 2018, så vi turde ikke sjangse på at det var ledig om 10 år liksom. Så nå er det i boks
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #9391 Skrevet 9. juli 2006 *dåne* Konfirmasjonslokaler??!! NÅ ALT???!!! Høres jo helt merkelig ut at man kan leie et lokale 13 år fram i tid... :klø: Hadde holdt i massevis å ha utleie et år eller to fram mener nå jeg. Men vet dere hvilken helg Smurfen evt. skal konfirmeres allerede nå da eller? Mye rart i Trøndelag! Kose dere på hyttetur i dag!
monja Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #9392 Skrevet 9. juli 2006 Vi har en viss peilig på at det blir første helga i mai det blir konfirmasjon (så da kræsjer det heldigvis ikke med 50 årsdagen til mannen ). Vi ble satt opp på "konfirmasjon og så den delen av byen vi skal konfirmeres i" og siden vi ble først så har vi en fordel der da. Synes det er helt sykt at man må ordne seg så langt fram i tid, men vi hørte med flere og det er stappfullt fram til 2018. Sånn var det da jeg ble konfirmert og. Mamma leide lokaler da jeg var 10 år og tok i samme slengen med lokale til broren min som er 3 år yngre. Det er nok en "trend" her i byen tror jeg. Med få lokaler og mange om beinet må man stå på litt for å komme først
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #9393 Skrevet 9. juli 2006 Ja, jammen må man stå på! Godt for alt som er unnagjort da!
monja Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #9394 Skrevet 9. juli 2006 Er jo ikke sikkert han vil konfirmeres engang
Midnattsol Skrevet 9. juli 2006 #9396 Skrevet 9. juli 2006 Mye rart i Trøndelag! ← Morsomt! Nyt siste feriedag og kos deg på hytta.
Gjest Wasabi Skrevet 9. juli 2006 #9397 Skrevet 9. juli 2006 WOW! Konfirmasjonslokaler i 2019!! :klø: Utrolig! Men har hørt noe tilsvarende andre steder, så ingenting er vel egentlig overraskende! Crazy likevel da! Gratulerer med lillegutt 22 måneder! Og pottetrening!! For min del er både pottetrening og konfirmant laaangt fram i tid, men håper å få til bleieskifttrening nå veldig snart
Gjest miiip Skrevet 9. juli 2006 #9398 Skrevet 9. juli 2006 Hva slags sted er det som må bookes 13 år i forveien?! Har aldri hørt om noe lignende! Håper dere har det bra på hyttetur! Og jeg misunner deg ikke som skal på jobb igjen i morra... (Men jeg har nå permisjon endel måneder til da, heldigvis!)
April Skrevet 9. juli 2006 #9399 Skrevet 9. juli 2006 (endret) Sånn er det på kroa til stefaren min også, men ikke så langt frem da. Er vel booket frem til hvertfall 2011 tror jeg!! Hurra for lillegutt som er 22mnd i dag! Victoria er 15mnd Endret 9. juli 2006 av April
monja Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #9400 Skrevet 9. juli 2006 men håper å få til bleieskifttrening nå veldig snart ← Det er nok ikke lenge igjen til du får begynt på bleietrening nå, Wasabi. Og plutselig må potta frem og. Det er skummelt hvor for tiden går. Masse lykke til med forestående fødsel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå