Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2006 #9421 Skrevet 10. juli 2006 Fysj, så frekke jenter det var her da!
Malou Skrevet 10. juli 2006 #9422 Skrevet 10. juli 2006 Jeg husker selv fra jeg var liten og nesten ikke fikk plass i senga pga av alle bamsene. Hadde en sånn skuff under senga der de ble oppbevart. Hadde noen bamser med opp i senga, men så ble det selvfølgelig synd på de som ikke fikk ligge i senga, one thing lead to another osv... Det er vel ganske klassisk det der.
monja Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #9423 Skrevet 10. juli 2006 Fysj, så frekke jenter det var her da! ←
Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2006 #9424 Skrevet 10. juli 2006 Kjenner igjen det med bamser og leker det er synd på, malou!
monja Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #9425 Skrevet 10. juli 2006 Må jo ta godt vare på bamsene sine. Smurfen er fæl til å drive å nusse og klemme på sine, og så må jeg og mannen gjøre det og
monja Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #9426 Skrevet 10. juli 2006 Har lurt meg inn på SM. Utrolig hva folk spør om og diskuterer. Men jeg var sikkert ikke noe bedre selv da
monja Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #9427 Skrevet 10. juli 2006 Nuh er det natta Ha en god tirsdag jenter.
Gjest Gjesta Skrevet 11. juli 2006 #9428 Skrevet 11. juli 2006 SM er jo et flott sted å få svar på spørsmål på - og det er jo mye interessant å lese. Moro å følge med på svangerskap som er like langt kommet som en selv. Takhøyden er til tider stor nok den, men noen ganger så blir det store diskusjoner ut av ingenting - og man bare kverner og kverner...og det virker jo som om noen LEVER og ÅNDER for SM, og forventer at andre også gjør det. Og så må jeg få si at det er MANGE utålmodige folk...noen har jo håpa på å gå i fødsel i to måneder allerede - og så er ikke terminen før uti august. :klø: Mulig det er jeg som er rar, men jeg reagerer på sånt... Ha en fin dag, snupp!
-TeddyToria- Skrevet 12. juli 2006 #9429 Skrevet 12. juli 2006 Så fiiine badebilder av Torstein da! :grine2: Så ut som han storkoste seg i vannet! Ikke minst, SÅ FLINK han er til å si fra at han må tisse - begynner jammen å bli skikkelig stor gutt nå! Vet ikke hvor mye jeg kommer til å titte innom KG nå i tiden fremover - lilleprinsen tar mye tid og nå er det jo ferie i tillegg og vi skal farte litt rundt! Men, I´ll be back! Ønsker uansett deg og dine en riktig god sommer!
Gjest Lizbet Skrevet 12. juli 2006 #9431 Skrevet 12. juli 2006 Jeg skjønner at SM ikke står for hva jeg først tenkte..... Så fin han er, gutten din!
Fibonacci Skrevet 12. juli 2006 #9433 Skrevet 12. juli 2006 Så herlige badebilder av Torstein! Store gutten! Ikke lenge til han fyller 2 år jo! :grine2: Neste år blir han kanskje storebror?
monja Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #9434 Skrevet 13. juli 2006 Vi satser på lillebrøster neste år ja, LT Hadde vært koselig det. Idag var det noen som rygget på mannen min Og det var min bil. Både mannen min og hun som rygget på han (ei han jobber sammen med faktisk) var ute og titta på begge bilene, men så ikke noen store skader bortsett fra at skiltet foran på min var litt bøyd. Ja ja....ikke verdens undergang, men kjedelig likevel. Helt til han hadde henta meg på jobben og jeg fikk sett på den. Da viser det seg at begge blinklysglassene er vekke, fronten er trykket inn så 1000 metringene står rett til værs, grillen er knekt og støtfanger og skjerm foran har fått en sprekk. Mannen kjører umiddelbart for å snakke med damen, som nekter å betale for skaden. Hun mente de hadde "blitt enige" om at det ikke var skader på bilen på skadestedet ettersom de ikke hadde kikket bra nok. Men de har iallefall skrevet skademelding så det blir opp til forsikringsselskapet å avgjøre den gitt. Det siste hun sa til mannen min var at hun kom til å nekte uansett. Fy faen at ikke folk kan stå ved ting de har gjort altså Vi fikk takstert bilen med en gang og takstmannen mente at vi sikkert trengte nye hovedlykter og fordi innfestingen på dem hadde sprukket. Ja, jeg tror egentlig bilen trenger en ny front jeg *dåne* Kan hun egentlig nekte om forsikringsselskapet sier at hun er skyld i skaden? Eller? Åh, jeg blir så frustrert
Midnattsol Skrevet 13. juli 2006 #9435 Skrevet 13. juli 2006 Mekelig at de ikke så det med en gang da, eller? Veldig kjedelig og VELDIG ergelig med folk som ikke kan stå for det de har gjort.
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2006 #9436 Skrevet 13. juli 2006 Så lenge skadene er takstert og skademelding er utfyllt så kan hun jo ikke nekte - hun har jo skrevet under på at det er hun som har rygga på bilen. Kjedelig med bil som må fikses da!
monja Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #9437 Skrevet 13. juli 2006 Det er faktisk ikke så enkelt å se skadene som det høres ut. For foran ser den helt fin ut, men inntil grillen ser man det. Og siden det er bak 1000 meterslysene ser man det ikke så godt. Men likevel burde de nok sett det. Han som taksterte bilen tok bilder og mente at glassene på blinklysene like gjerne kunne falt av like etter (f.eks ved kjøring i humper) så da var det jo kanskje enda verre å se det om de var der da de titta på den. Ja ja, det er takstert (med bilder) og hun har godtatt å skrive under på skademelding. Så nå håper jeg hun gjør det da. Jeg har mine tvil, men da går saken til polisen iallefall.
monja Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #9438 Skrevet 13. juli 2006 Noen som husker legen som mente ny BH skulle kurere betennelse i skulderen? Vel, ta en titt HER og HER
monja Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #9439 Skrevet 13. juli 2006 Vi er snart ferdige med oppussingen av kjøkkenet Har noen grusomme FØR bilder jeg tenkte jeg skulle legge ut - og noen myyyye finere ETTER bilder, men så er jo ikke kjøkkenet riktig ferdig enda da, så jeg vet ikke om jeg kanskje skal vente med å legge ut bilder? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2006 #9440 Skrevet 13. juli 2006 Men ble det ikke skrevet skademelding på stedet da? Ellers kan hun jo bare nekte, å da har dere jo egentlig ingenting å stille opp med...da blir det jo ord mot ord... Hadde vært moro å se bilder av kjøkkenet!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå