Midnattsol Skrevet 23. juli 2006 #9502 Skrevet 23. juli 2006 Finere avatar nå i alle fall. God søndag!
monja Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #9503 Skrevet 23. juli 2006 Musepuppen måtte vike for sjarmisen min Men det er jo ikke utenkelig at den kommer tilbake en gang. Solbrent Alt for flink til å ikke smøre meg selv, mens jeg dæsjer på smurfen masse solkrem. Han ser jo likbleik ut med et tykt lag solkrem på og jeg blir bare illrød før jeg blir hvit igjen Har hatt en flott dag. Besøkte svigerfar på hytta og traff stesøskenbarn på 1 og 2 år. Smurfen syntes tvillingene på 1 var fryktelig skumle, men det gikk bra med jenta på 2 for det er ikke så lenge siden de møttes sist. Vi skal møte dem igjen neste helg så det blir ikke så lenge til neste gang iallefall. Alltid koselig å treffe "familie" man ikke ser så ofte. Spesielt når vi går så godt overens som vi gjør. Lillegutt bada i sjøen igjen da. Kosa seg fælt sammen med kusina si. De plaska rundt i sjøen lenge, og da ville lillekusina på 1 uti og Tvillingbroren hennes derimot var ikke så glad i det våte element og fikk den store skjelven bare han fikk tærne i vann Etter et par timer dro vi på hytta til mamma og pappa og var der et par timer og. Mormor og smurfen plukka blåbær og det var gøy å kline utover altså. Eller helst mate morfar med. Fikk en god avslapning før sengetid, men han var dødssliten da vi kom hjem og skulle absolutt ikke sove. Heldigvis sover han nå da. Hadde en opptelling på bildemappen for juli. Hittill har vi tatt 409 bilder
monja Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #9505 Skrevet 24. juli 2006 (endret) Idag var vi ferdig tidlig på jobben. Klokka 11 faktisk Godt å få noen fordeler i fellesferien og. Nå slapper jeg av hjemme hos svigermor. Driver og sender inn bilder til Elkjøp igjen. Tør ikke å føye på bilder på bestillingen min, for det har jeg litt dårlig erfaring med, så jeg driver og sender inn masse småbestillinger. De kommer gjerne på en 12 - 25 kroner Ja ja, hovedsaken er jo at jeg får bildene mine. Nå sender jeg inn bilder helt fra fødselen, men heretter skal jeg bli flink til å sende inn bilder i slutten av hver mnd. Kanskje jeg klarer å ha litt kontroll da På svigermor sin PC laster jeg ned sesong 2 av "Grey's Anatomy". Har sett ferdig de 9 episodene som utgjør sesong 1 alt, og heldigvis er sesong to 27 episoder Bare så synd at det går så treigt Kan bli avhengig av den serien ja Endret 24. juli 2006 av monja
monja Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #9506 Skrevet 24. juli 2006 Fant jo nesten ikke igjen dagboka mi, med den nye tittelen jeg
monja Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #9507 Skrevet 24. juli 2006 Nå har jeg lagt inn bestilling på 374 bilder = 187 kroner. Råbillig :D Men jeg måtte sende dem i 6 ulike bestillinger der den dyreste ble 50 kr og den billigste ble 5,50 Pluss at jeg har to andre bestillinger inne på 24,50 og 18,50 (43 bilder). Ser ut som om det blir nok å gjøre utover høsten. Må bare kjøpe et par - tre album nå da.
Gjest Septima Skrevet 24. juli 2006 #9508 Skrevet 24. juli 2006 Album ja...har en haug bilder som burde blitt satt inn i album... Fikk du pm fra meg for ei god stund siden?
monja Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #9509 Skrevet 24. juli 2006 Fikk du pm fra meg for ei god stund siden? ← Jeg fikk PM ja. Men jeg har sikkert glemt å svare på den tipper jeg (ganske distre akkurat på det punktet der )
Gjest Lizbet Skrevet 24. juli 2006 #9510 Skrevet 24. juli 2006 Minn meg på at jeg aldri tar imot mat fra din fryser....
monja Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #9511 Skrevet 24. juli 2006 Minn meg på at jeg aldri tar imot mat fra din fryser.... ← Jeg skal huske det.....
monja Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #9512 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har lagt inn 614 bilder - og jeg er ferdig Ble bare 307 kr og sånt liker jeg
monja Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #9513 Skrevet 24. juli 2006 Kanskje jeg skal slite med løs fra PC'n og pelle meg hjem? Skulle handle litt først fikk jeg beskjed om.
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #9514 Skrevet 24. juli 2006 Det var jammen billig for så mange bilder! Jeg har ikke kontroll på hvilke bilder jeg har fremkalt og ikke jeg da, så jeg kvier meg for å sette i gang å bestille... Burde få meg et system som fungerer litt bedre skjønner jeg... Ha en fin kveld!
monja Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #9515 Skrevet 24. juli 2006 Og det blir sikkert mange flere bilder etterhvert, Kverula Skal bake kanelsnurrer idag jeg.
Holly Hobbie Skrevet 24. juli 2006 #9516 Skrevet 24. juli 2006 Hørtes godt ut med kanelsnurrer! Kjempefin avatar - hjemmelaget er vellaget, er det ikke nesten slik det heter?! Nå minnet du meg på at jeg må bestille opp mine egne bilder...gjør det en gang i året, men i år er jeg litt på etterskudd... Ønsker deg en fin kveld!
Cr@sh Skrevet 24. juli 2006 #9517 Skrevet 24. juli 2006 Hellu... Innom og titter litt... Flott avatar... Men du... hvor er det du bestiller så billige bilder fra 'a?
monja Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #9518 Skrevet 25. juli 2006 Men du... hvor er det du bestiller så billige bilder fra 'a? ← Elkjøp
monja Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #9519 Skrevet 25. juli 2006 Gratulerer Peony med lillemann! Så godt at du endelig er ferdig og at han er flink med puppen Det ble kanelsnurrer i går ja. 40 i tallet Og jeg slengte dem i fryseren før jeg spiste dem opp Mannen var på fisketur i går og jeg bakte og så "Grey's Anatomy". Gud, som jeg elsker den serien. Tar sin tid å laste ned sesong 2 (8 GB), men det ser ut til at om et døgn er den klar. Gleder meg Idag er jeg sliten. Kjenner all jobbinga begynner å ta på kroppen nå. Spesielt har jeg vondt i en skulder Men det er vel bare å holde ut. Idag forsvant en av vikarene våre. Hun som jobba på team med henne sa at plutselig var hun borte - før de var ferdige med det stedet de jobba på. Da hun ringte på henne viste det seg at hun hadde blitt svimmel og kvalm og bare gått hjem - uten å si fra. Sånn gjør man vel ikke? Så da ble det mer på oss *sukk*
monja Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #9520 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Bilde av hva lillegutt får i 2 års gave fra mamma'n og pappa'n sin ser du på neste side Edit: Linken funka ikke..... Endret 25. juli 2006 av monja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå