monja Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #9582 Skrevet 28. juli 2006 Jeg fikk iallefall sett han i 30 minutter idag Alt for lite for et mammahjerte, men i morgen skal vi kose oss.
monja Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #9583 Skrevet 28. juli 2006 Igår så jeg de fire første episodene i sesong 2 av "Grey's Anatomy". Jeg er hekta - jeg klarer ikke å stoppe
monja Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #9584 Skrevet 28. juli 2006 (endret) Enda 2 timer til jeg skal på jobb. Kanskje jeg skal kjøre å kjøpe meg noe godt Og jeg som skulle treffe A idag, men det ble det ikke noe av. Ja ja, ikke noe tap egentlig Endret 28. juli 2006 av monja
monja Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #9586 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har vært på nett i 4 1/2 time nesten uten pause Sånn er det når man sultes på en dritt ISDN linje. Svigers har jo bredbånd hun
monja Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #9588 Skrevet 28. juli 2006 Tilbake. Og den handleturen kunne jeg sikkert spart meg. Masse kalorier En Mia ost og skinkepai En liter meierienes appelsinjuice Se og Hør weekend Kims potetsticks. Ja ja.....det er jo helg
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #9590 Skrevet 28. juli 2006 Nå må jeg bare spørre, for jeg har ikke skjønt opplegget helt tror jeg. Er du hos svigers mellom jobbe-øktene dine? Jeg tenker bare, siden du ikke får sett Smurfen... :klø: Kose deg med godiset!
monja Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #9592 Skrevet 29. juli 2006 Nå må jeg bare spørre, for jeg har ikke skjønt opplegget helt tror jeg. Er du hos svigers mellom jobbe-øktene dine? Jeg tenker bare, siden du ikke får sett Smurfen... :klø: Kose deg med godiset! ← Svigermor er på ferie (har vært borte i 2 uker nå) så jeg har rigga meg til med laptop'en der for hun bor i byen. Så er jeg der etter at jeg er ferdig på jobb - til mannen er ferdig, eller kanskje litt lenger noen ganger . Men i går skulle jeg på jobb igjen klokka 20 så da var jeg der mellom de to øktene. Jeg orker ikke å kjøre 6 mil helt "unødvendig", så mannen og smurfen dro hjem mens jeg koste meg med nett og godis. Nåja, det ble ikke mye av godisen jeg fikk i meg. Mista helt plutselig matlysten så både godis og pai fikk stå urørt. Rett før jeg skulle på jobb måtte jeg kaste opp og til min store forskrekkelse kasta jeg opp blod Jeg har vært veldig plaga med halsbrann periodevis de siste ukene, men herlighet da. Har ikke vondt noe sted så jeg har valgt å avvente å se. Skulle ikke forundre meg om jeg har fått magesår som følge av stress Om det går an da.....det var noen som snakka om det her om dagen hørte jeg. Skal til legen 14. august så jeg får skrive det på lista. Idag har smurfen gått uten bleie hele morgenen. Han er så flink til å sette seg på potta å tisse når han må det, så foreløpig har vi ikke tatt på han bukse og sånt. Sikkert deilig å ga bar nedentil innimellom. Hadde et lite uhell med tiss på gulvet isted, men heldigvis var det på Se & Hør Jeg er så stolt av han..... I går kveld traff jeg A. Eller det var vel mer i natt. Vi avtalte å møtes ved midnatt og satt og prata litt. Stakkars, han var full ja Tror ikke det blir en god dag idag. Han var på fest bare noen kilometer unna her så jeg benytta sjansen. Har jo ikke sett han på mange uker nå. Men nuh, skal vi på tur. Forhåpentligvis får vi et glimt av ELIAS idag. Kommer innom litt senere.
Murmelmy Skrevet 29. juli 2006 #9593 Skrevet 29. juli 2006 Kos dere med Elias (PS. godt du har oppdratt smurfen riktig - tisse på Se og Hør )
monja Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #9595 Skrevet 30. juli 2006 Vi fikk kjøre ELIAS Heldigvis var de ikke så veldig strikse på det at aldersgrensen var mellom 4 og 10 år. Alle som ville fikk være med. Men det var kø ja. Venta i over 1 time på å få kjøre. Og de hadde problemer med båtene hele tiden. Det var flere som kjørte tang inn i propellen, flere av de barna som kjørete uten voksne måtte "fiskes inn" fordi de nekta å komme inn til land. En tur skulle jo vare 7 - 8 minutter, men de som klarte å lure seg unna lengst var ute i over 20 minutter. Da det endelig ble vår tur ble smurfen HYSTERTISK - han måtte jo ha på seg redningsvest. Og han hadde jo aldri prøvd noe sånt før, så det var både skummelt og ekkelt på ssamme tid. De første minuttene i båten HYYYYLTE han (følte meg jo som en barnemishandler) men så ble det gøy. Han både lo og skulle styre og plutselig var redningsvesten glemt. Så da de gikk i land var han i strålende humør.
monja Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #9596 Skrevet 30. juli 2006 Planer for dagen: - besøke vennepar E og L etter at smurfen har sovet duppen sin. De har termin 8. august så det er spennende tider der i gården. - besøke mamma og pappa på hytta. - kanskje jobbe litt
monja Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #9597 Skrevet 30. juli 2006 Og selvfølgelig: Se mer "Grey's anatomy". Har kommet til episode 13 i sesong 2 nå
Cilla Skrevet 30. juli 2006 #9598 Skrevet 30. juli 2006 Bildene av Torstein på Elias har blitt studert og beundret lenge av Ida Hun synes det var sååååå morsomt!
Pasha Skrevet 30. juli 2006 #9600 Skrevet 30. juli 2006 stillig båt da! men må ikke ungene være mer en 4 år for å få lov til å kjøre alene? synes nesten det var litt tidlig jeg da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå