Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Titter innom.

Varmt i dag også? Det er det her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er varmt ja, men det er jo bare deilig. Bare så synd det er arbeidsdag. Heldigvis er det meldt godt (opp mot 30 grader faktisk :overrasket: ) til helga og. Da skal vi kose oss sammen med smurfen :hjerte:

Skrevet

Ex'en min har kjøpt seg hus i Bartebyen :grine:

Skrevet (endret)

Heisann!

Jeg er tilbake fra ferie og er i gang med å oppdatere meg på KG. Kom hjem i kveld og har av naturlige grunner ikke lest alt du har skrevet de siste 2½ ukene, men jeg har merket meg at du har blitt hektet på Grey's Anatomy. Velkommen i gjengen. ;) Er du ferdig med sesong 2 snart? Selv går jeg og venter på sesong 3 som forhåpentligvis starter i USA i september. Lastet ned massevis av musikk fra serien i våres og har faktisk fått opptil flere nye favorittlåter.

Jeg har foressten den telefonen du har kjøpt og er veldig fornøyd med den. Jeg falt først og fremst for designet, men synes den er bra på funktionalitet også.

Håper du har det bra og at du ikke kaster opp mer blod. *bekymret*

:klem:

Malou

Endret av Malou
Gjest Hedda Gabler
Skrevet
Patrick Dempsey - definitivt mer sexy med årene :sikle:  :sjarmor:

Har han gjort noe med nesa si, tro?

Skrevet

Heisann snuppa, ser det er sommer og varmt vær nordover i landet. Deilig! :tommelsmil:

Håper du har det bra.

Gjest Gjesta
Skrevet

Takk for at du oppdaterte hos meg i går! :) Jeg er ikke så flink til å sende sms'er, så det er bra du tar initiativ! :ler:

Ha en fin dag, vennen! :klem:

Skrevet

Jeg har vist gått glipp av noe når jeg ikke har sett på Grey´s Anatomy!

Ha en fin dag monja! :)

Skrevet

Fy søren så varmt det er. Idag har det vært over 30 grader i skyggen og til i morgen (og helga) har de meldt enda varmere *dåne*

Glad det er fredag i morgen jeg.

Skal bare kose oss og slappe av i helga. Orker ikke mye i denne varmen. Dra og bade og sånt tenker jeg. Eller lage badeland her hjemme. Gjorde det idag. Satte sklia til smurfen oppi bassenget så rutsja han ivei. Og jammen var det moro for han lo så han grein nesten :ler: Sikkert herlig å kjøle seg ned etter en lang dag i barnehagen. De hadde vært på strand idag de og, så de hadde kost seg masse.

Til middag fikk han speilegge. Det hadde han aldri smakt før men han spiste både egget og skiven. Tydelig at det falt i smak. Burde lagd skikkelig middag, men det er for varmt. Går mest i sånne enkle retter nå ja.

Smurfen la seg klokka 18.30 idag og mannen dro på fisketur. Deilig stillhet. Skal se den siste episoden av Grey's Anatomy (sesong 2) og bare slappe av. Kanskje jeg slenger en pizza i ovnen :sikle:

Jeg er tilbake på min supertrege ISDN linje, så jeg blir nok ikke like hyppig her inne som de to siste ukene. Men jeg skal være her hver dag ja :tommel:

Skrevet

Har sett den siste episoden av Grey's Anatomy :grine:

Hvordan skal jeg klare å vente på sesong 3?

Skrevet

Nå må jeg nesten ta natta. Skal legge meg i rent sengetøy i kveld. Nydusjet som jeg er *gledermeg*

Skrevet
Har sett den siste episoden av Grey's Anatomy :grine:

Hvordan skal jeg klare å vente på sesong 3?

Jeg har ventet siden mai! :lettere-desperat-smiley: Trøst deg med at det blir litt lettere etterhvert som du får de litt på avstand. ;)

Håper du får sove godt i varmen.

Malou

Skrevet (endret)
Jeg har ventet siden mai! :lettere-desperat-smiley: Trøst deg med at det blir litt lettere etterhvert som du får de litt på avstand. ;)

Håper du får sove godt i varmen.

Malou

Hører sesong 3 begynner i USA den 21. september? Men det er jo leeeeeenge til da :grine:Hvem tror du forresten hun velger? Jeg vet hvem jeg hadde valgt ja :sjarmor:

Lillegutten til venninne L skal hete Isak. Og storegullet mitt har allerede begynt å si navnet. Han tar ord kjempefort nå for tiden. Herlig.... Dessverre målte vi 39.2 i feber før han la seg i kveld. Og et par ganger nå har han småhostet i søvne. Håper at ting er forbigående. Og vi som skulle ha badedag på søndag *sukk* Kanskje jeg skal sende mannen og smurfen til legen på mandag - for å få efedrin (tror det skrives sånn) hostesaft. Den tok knekken på ulumskhetene tidligere i sommer iallefall. Ellers skal det jo nevnes at både jeg og smurfen skal til legen på mandag den 14. men det hjelper jo ikke om han blir syk nå *håper ikke*

Idag har jeg vaska vinduer :sjarmor:

Både på innsiden og utsiden. Har en tendens til å bare vaske på en side og så blir den andre siden stående. Men de ble fine ja. Brukte det der vindusvaskemiddelet fra Jif. Lukta som fy når det var konsentrert (må være masse salmiak i det) men det ble ikke så verst utblandet. Og så blanke vinduer da. Aldri hatt så blanke vinduer før jeg. Så det stoffet var en suksess :tommel:

Endret av monja
Skrevet

Uff, har han fått feber igjen? det er da ikke så veldig lenge siden sist? Eller så er det bare det at tiden flyr...for det gjør den!

Jeg burde absolutt vasket vinduer igjen! Får vel prøve med Jif neste gang da :)

Skrevet (endret)
Hører sesong 3 begynner i USA den 21. september? Men det er jo leeeeeenge til da  :grine:Hvem tror du forresten hun velger? Jeg vet hvem jeg hadde valgt ja :sjarmor:

Det skulle ikke forundre meg om hun velger det motsatte av hva vi ville gjort i allefall, også kan de spinne sesong 3 på at rollene totalt er byttet om. Det blir spennende å se i allefall, begynner å glede meg bare ved tanken.

Vi har "folk" til å vaske vinduene på utsiden vi. Deilig å slippe det. Ikke det at jeg vasker vinduer på innsiden så ofte av den grunn... :sjenert:

God helg! Håper storegullet holder seg frisk.

Malou

Endret av Malou

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...