monja Skrevet 8. august 2006 Forfatter #9741 Skrevet 8. august 2006 Enn om han derre mannen kunne komme hjem snart da *sukk*
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #9742 Skrevet 9. august 2006 Heisann! Så bra at pakkene kom fra før dagen din da, monja, det hadde jeg IKKE regna med...i fjor tok det jo evigheter... Ikke så spennende pakker, men det er jo en liten oppmerksomhet i hvertfall! Hm...jeg må bare kommentere han derre Slurp som dere snakker om...han er overhode ingen slurp-kandidat for meg, syns han er nummeret inntil ekkel jeg da... Men hver sin smak! Ha en fin dag, vennen!
monja Skrevet 9. august 2006 Forfatter #9743 Skrevet 9. august 2006 Heisann! Så bra at pakkene kom fra før dagen din da, monja, det hadde jeg IKKE regna med...i fjor tok det jo evigheter... Ikke så spennende pakker, men det er jo en liten oppmerksomhet i hvertfall! Synes det er kjempespennende jeg Gleder meg masse til jeg får åpna mine pakker Hm...jeg må bare kommentere han derre Slurp som dere snakker om...han er overhode ingen slurp-kandidat for meg, syns han er nummeret inntil ekkel jeg da... Men hver sin smak! ← *snurt* Men da blir det mer til meg da
Malou Skrevet 9. august 2006 #9744 Skrevet 9. august 2006 (endret) Snakk om å ha dårlig smak a'! Holder du på å se alle GA episodene på nytt når eller? Endret 9. august 2006 av Malou
monja Skrevet 9. august 2006 Forfatter #9745 Skrevet 9. august 2006 Gjett hvem som sovnet av i morges da? Jeg hater å sovne av. Våkna 05.50 og da skulle jeg vært på jobb klokka 6. Til tross for at det tar 20 minutter å kjøre (eller 30 om man holder fartsgrensene ) klarte jeg å være på jobb klokka 06.15 - med håret til alle kanter og i det hele tatt. Vi berga da gjennom denne dagen og Nå er jeg hjemme og om ca 45 minutter kommer gutta mine hjem. Da skal vi ha fersk ørret til middag. Mannen fiska i går og kom hjem med en på 750 gram og en på 1,3 kg. Fjellørret snakker vi her altså
monja Skrevet 9. august 2006 Forfatter #9746 Skrevet 9. august 2006 (endret) Snakk om å ha dårlig smak a'! Ja er det virkelig muuuuuulig tenkte jeg da *dåne* Holder du på å se alle GA episodene på nytt når eller? ← Nå ser jeg på de som TV2 sender. Siste episoden i sesong 1 i går. Får jo ikke nok av den mannen jeg Endret 9. august 2006 av monja
monja Skrevet 9. august 2006 Forfatter #9747 Skrevet 9. august 2006 (endret) Fikk akkurat mms med bilde av lillepjokken til venninne L :grine2: Endret 9. august 2006 av monja
monja Skrevet 9. august 2006 Forfatter #9748 Skrevet 9. august 2006 Han gjør meg ukonsentrert så det er derfor jeg har endra alle innelggene jeg har skrevet idag. Trykkleif..... *sukk*
Malou Skrevet 9. august 2006 #9749 Skrevet 9. august 2006 Nå ser jeg på de som TV2 sender. Siste episoden i sesong 1 i går. Får jo ikke nok av den mannen jeg ← Nei sier du det! Det hadde vi i hvertfall ikke lagt merke til. Fersk ørret! Selvfølgelig renset for alle de ekle fiskebeina. *grøsser* Jeg endrer sikkert 50% av alle innleggene jeg har skrevet her inne rett etter at jeg har postet dem pga skrivefeil og merkelige formuleringer. Spesielt de lange jeg skriver i min egen dagbok.
monja Skrevet 9. august 2006 Forfatter #9750 Skrevet 9. august 2006 Nei sier du det! Det hadde vi i hvertfall ikke lagt merke til. Are you frekk with me? Fersk ørret! Selvfølgelig renset for alle de ekle fiskebeina. *grøsser* Fiskebein er skikkelig ekkelt. Får jeg et i munnen klarer jeg ikke å fortsette å spise. Jeg endrer sikkert 50% av alle innleggene jeg har skrevet her inne rett etter at jeg har postet dem pga skrivefeil og merkelige formuleringer. Spesielt de lange jeg skriver i min egen dagbok. ← Sånn er det her og. Fort og gæli
monja Skrevet 9. august 2006 Forfatter #9751 Skrevet 9. august 2006 En liten gutt ønsket seg virkelig 100 dollar, og ba til Gud i ukevis, uten at noe skjedde. Til slutt valgte han å skrive et brev til Gud for å be om 100 dollar. Postvesenet mottok brevet, som var adressert til "Gud, USA", og besluttet å videresende det til presidenten. Presidenten moret seg virkelig over brevet, og besluttet å sende gutten penger. For øvrig syntes han 100 dollar var i meste laget for en liten gutt, så han sendte heller fem dollar. Den lille gutten jublet da han fikk sine fem dollar. Han satte seg ned og skrev et takkebrev til Gud: "Kjære Gud, tusen takk for pengene du sendte meg. Jeg har forresten merket meg at du sendte det via Washington D.C, og de rasshølene trakk fra 95 dollar i skatt!"
monja Skrevet 9. august 2006 Forfatter #9752 Skrevet 9. august 2006 Nå har jeg og smurfen vært ute og bada. Det kom en regnskur og da slengte vi oss i bassenget. Kaldt ja....brrrr...... Og nå skinner sola igjen
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #9753 Skrevet 9. august 2006 En liten gutt ønsket seg virkelig 100 dollar, og ba til Gud i ukevis, uten at noe skjedde. Til slutt valgte han å skrive et brev til Gud for å be om 100 dollar. Postvesenet mottok brevet, som var adressert til "Gud, USA", og besluttet å videresende det til presidenten. Presidenten moret seg virkelig over brevet, og besluttet å sende gutten penger. For øvrig syntes han 100 dollar var i meste laget for en liten gutt, så han sendte heller fem dollar. Den lille gutten jublet da han fikk sine fem dollar. Han satte seg ned og skrev et takkebrev til Gud: "Kjære Gud, tusen takk for pengene du sendte meg. Jeg har forresten merket meg at du sendte det via Washington D.C, og de rasshølene trakk fra 95 dollar i skatt!" ←
Gjest miiip Skrevet 9. august 2006 #9754 Skrevet 9. august 2006 Fersk ørret høres kjempegodt ut. Her blir det laks i dag men den er fra frysedisken! Hyggelig at du stikker innom dagboka mi av og til! Jeg er ikke like flink til å besøke deg...
monja Skrevet 9. august 2006 Forfatter #9755 Skrevet 9. august 2006 Ferdigspist. Var godt ja. Men som forventet slengte Torstein maten utover. Han synes fisk er skikkelig urk altså Så nå har han spist to markjordbær "gert" (Yoghurt) og skal sette tennene i en brødskive i stedet. Det er ikke så enkelt med mat alltid.
monja Skrevet 9. august 2006 Forfatter #9756 Skrevet 9. august 2006 Jeg er ikke alltid like flink til å besøke de dagbøkene jeg heller, miip. Men jeg prøver å titte innom en gang i blant iallefall. Hyggelig at du ser innom.
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #9757 Skrevet 9. august 2006 Deilig med en badetur da! Så bra vits! Planer for kvelden?
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #9758 Skrevet 9. august 2006 Hvor gamle er de to små forresten? :-D
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #9759 Skrevet 9. august 2006 Må nesten mimre litt. Lurte akkurat på om dukkehuset jeg hadde da jeg var lita finnes i salg enda - og jammen gjør det det. Flere som hadde dette i yngre dager? Nå har det også kommet et mer moderne hus i serien. Mye en skal lure på en søndagsmorgen ← Har alltid ønska meg dukkehus! Kanskje min lille prinsesse skal få et, tenkt på det.
monja Skrevet 9. august 2006 Forfatter #9760 Skrevet 9. august 2006 (endret) Har bare en liten en jeg Han er 23 mnd idag faktisk... .....det hadde jeg jo helt glemt. 1 mnd igjen til 2 årsdag Det er jo ikke lenge siden jeg hadde han i magen jo :grine2: Endret 9. august 2006 av monja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå